fonnes Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2012 Chcę pokazać dwa auta których wygląd i stan lakieru jest pod moja "kontrolą". Mercedes ML 350 '05, czerń obsydianu, przebieg 104 tyś. km - mój dupowóz Mercedes ML 320 CDI, 09, biel kalcytu, przebieg 101 tyś. km - autko żonki Zacznijmy od "czarnego". Auto w moich rekach od trzech lat. Delikatną korektę (głownie swirwle) taka na 95% robiłem w wrześniu ub.r. W kwietniu zrobiłem mu wiosenne odświeżenie. Zdjęć z etapu przygotowań tj. mycia, dekontaminacji lakieru, pędzelkowania detali, glinkowania nie mam Prace te wykonywałem na zaprzyjaźnionej myjni bezdotykowej więc czas naglił. Po powrocie z myjni Prosty zestaw środków Inspekcja lakieru. Trochę swirwli się pojawiło, ale nimi zajmiemy się później. Na początek PB Black Hole. PB BH po prawej stronie - na zdjęciu tego nie widać, ale głębia o te 2% się poprawiła Plastiki (Nielesen S-A-S) Całość na gotowo po nałożeniu PB Natty's Blue A teraz "białas" tego w całości robiłem pod domem. Tym opiekuję się od roku. Pierwsza ekipa gotowa do startu Po umyciu, dekontaminacja Pędzelek i APC (Nielsen Cyclone 1:20) Glinka nie miała już zbyt wiele do zebrania. Oczywiście po tym wszystkim było mycie i suszenie a później przygotowanie pod i nałożenie LSP Felgi, opony i dolne plastiki potraktowałem tym: Górne plastiki, ramki okien tym: ... a chromy i końcówki wydechów tym: Parę fotek po zakończeniu. Nic spektakularnego, jak to na białym Black & White A na koniec mały 'bonus". Kilka fotek z ogarnięcia komory silnika w "czarnym" Przed: Użyte środki - to co na zdjęciach + APC Nielsen Cyclone Mycie: Po wszystkim: Dziękuje za uwagę i gratuluje wszystkim którzy dotrwali do końca tej, zapewnie momentami nudnawej, relacji.
piotrusiek636 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2012 Po czarnym widać, że o samochody dbano. Ładnie odświeżone.
DawPi Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2012 Rękawiczki panie! Nie szkoda Ci rąk? Nie wiem czy 'gdzieś' już tej relacji nie widziałem, ale słowa uznania się należą i teraz!
danielek. Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2012 Auta fajne,relacja też fajna tylko zdejm pan te biżuterie
marian Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2012 mam pytanko, jak długo utrzymuje się black wow? fajne masz auta do opieki:)
J0NES Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2012 widziałem black na żywo pieknie się prezentuje i whita tez spotkałem dobra robota
Qub@ Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2012 Mi by ten zegarek przeszkadzał w pracach, o istniejącej możliwości porysowania czegoś na aucie nie wspomnę.
fonnes Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2012 Rękawiczki panie! Jeden woli w gumie, drugi bez - ja wole bez zdejm pan te biżuterie Poprawię się następnym razem jak długo utrzymuje się black wow? Kupiłem go już dawno, kiedy rynek się dopiero tworzył i nie było tylu innych dobrych środków. IMHO ten jest (był) przereklamowany i ma (miał) zbyt wysoką cenę. Efekt daje niezły, ale trwałość na poziome 2-3 miesięcy. Wiadomo, plastik plastikowi nierówny. Osobiście wolę raz na miesiąc - półtora pociągnąć plastiki Nielsenem S-A-S. widziałem black na żywo pieknie się prezentuje Dzięki ziomal
jodan Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2012 Obiekty prac, jak i efekty Jeżeli chodzi o rękawiczki to mam podobne zdanie co fonnes, natomiast jeżeli chodzi o "biżuterie" to jak czytam o tym, żeby ją zdjąć, bo na pewno zrobi się "sieczkę" na lakierze to przypominają mi się teksty typu "ściągaczka do osuszania lakieru to zło" . Panowie trzeba po prostu uważać co i jak się robi, a nie panikować. Sorry za off
Danio Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2012 Te napisy oklejałeś czy nie, u mnie na firmówce po spryskaniu T&g zaczęło to gówno obłazić , widomo nie spłynęły całkiem ale gdzieniegdzie krawędzie folii są luźne. Ale jak zrobione na dobrej folii to pewnie nie ma problemu
grzybero Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2012 jestem świeżakiem i nie mi krytykować ... ale :(bym zmienił) do zdjęć było strzelać prawą łapke bez cykora no i hak jakiś taki nie do polerowany kuje w oczy w pracy przy silniku pędzelek zmieniłbym na jakiś bardziej okrąglejszy(wygodniejszy) i nie mów że na białym szału nie ma... biały jest konkret biorąc pod uwagę ,że powierzchni do ogarnięcia sporo praca
fonnes Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2012 Te napisy oklejałeś czy nie, u mnie na firmówce po spryskaniu T&g zaczęło to gówno obłazić Robiła to firma reklamowa. Wożę to już trzeci rok i nie ma problemu. Nie działa na to żadna chemia ani pasty polerskie. Musiałem kiedyś zerwać jedna stronę i zeszło bez problemu, a lakier pod spodem bez żadnych zmian no i hak jakiś taki nie do polerowany kuje w oczy To jest zwykły chropowaty odlew. Żeby go zrobić "na błysk" musiałbym zacząć od szlifierki kątowej z ostrą tarczą tylko po co??? w pracy przy silniku pędzelek zmieniłbym na jakiś bardziej okrąglejszy(wygodniejszy) Owszem, ale..... okrągłe są, z reguły, krótkie a płaski ma długą "rączkę" i łatwiej jest nim sięgnąć do głębokich zakamarków w dole silnika i komory.
gruby_RS Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2012 Praca spoko Witamy Kolegę, po dłuugieeej przerwieeee....
fonnes Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2012 Witamy Kolegę, po dłuugieeej przerwieeee.... Wiesz, wypada się czasem odezwać
kuflik Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2012 Witamy Kolegę, po dłuugieeej przerwieeee.... Wiesz, wypada się czasem odezwać Lepiej późno niż wcale. Piękna robota i fajny zestaw autek
kanar Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2012 Widzę, zona nową furą jeździ Dobra robota, pozdrawiam p.s. Mirek jest twardziel, jemu rękawiczki nie potrzebne
fonnes Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2012 Hejka Krzychu!!! Jeep Grand 5,7L HEMI śmiga teraz po Kołobrzegu z nowym właścicielem. Żonka uparła się na biały kolor, a ML w dieslu to była jedyna, w tym czasie, dostępna opcja. Była mocno zawiedziona (silnikową) przesiadką, ale chyba się już przyzwyczaiła Porównując z moją benzyna, to ten diesel też daje radę. A tak przy okazji, to zawsze bardzo mile wspominam Sorki za OT
kanar Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2012 Hehhe, foty z wakacji u Mirka, polecam jego pensjonat bo jest naprawdę miło i przyjemnie Sam sie muszę skarcić bo mi pad odstaje na focie ale na usprawiedliwienie to dosyć dawno było no i byłem na urlopie Zgadza się maszyna to PowerUp Mirka.
koczownik Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2012 Na czarnego poszedł tylko PB Black Hole i od razu Natty Blue? Czy usuwałeś czymś rysy i swirlle? Czy BP BH, sam daje rade ze swirllami?
MM.MM Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2012 Sam sie muszę skarcić bo mi pad odstaje na focie Juz Cie chcialem upominac
Administrator Evo Opublikowano 21 Czerwca 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2012 Krzychu mocno napiera krawędzią - rysy same się nie zaleją
HubertRinkon Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2012 fonnes, U mnie też była zmiana z granda na ML i moim zdaniem auta mimo iż w jednej klasie są nie porównywalne . ML bije na głowę granda w każdym względzie .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się