Skocz do zawartości

Śmieszne, średnio śmieszne, mało śmieszne


Gość marctwain

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

ayrsen, też zwróciłem na to uwagę dzisiaj :) I tak jest postęp względem poprzednich odcinków - używa dobrych past, padów (niestety brudne), nieźle poradził sobie z maskowaniem i w ogóle użył niebieskiego korka (wcześniej robił jednoetapowo).

 

Ale polerką jeździ jak ten ludek w emotikonach :ad::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ayrsen, to jest zwyczajny system 3M...

...ale zaprezentowana jest (moim - laika) zdaniem zupełnie - hmmm - niech bedzie "niezwyczajna" technika pracy... ;)

 

I tak jest postęp względem poprzednich odcinków

Jest - to fakt... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Bzdura, napieranie w ten sposób zielonym padem 3M to proszenie się o kłopoty, bez względu na to jaki to lakier. Ciekawa jest też wewnętrzna sprzeczność pomiędzy tym co mówi od 32:23 do 32:35, a tym co robi zaraz potem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady :P

Ten pierwszy film z BMW to chyba tylko nakładanie wosku i z tego co wiem wielu sobie tak pomaga bo to przyspiesza prace.

Polerowanie to to nie jest bo auto jest nowe wiec nie miałoby to sensu.

Pomijam fakt że narrator mówi jakby był na bani.

Drugi - no mycie bezwodne nie za bardzo ale trzeba iść za moda i czymś się wyróżnic :D

Jeśli auto jest tylko lekko przykurzone to można sobie na cos takiego pozwolić.

Tak czy inaczej każdy od czegoś zaczynał i dajmy ludziom szanse.

Klient zadowolony, auto sie błyszczy, kasa jakaś leci, czego chcieć więcej ? ;)

 

Tak czy inaczej poziom zblizony do "diamentowa przesłona".

 

P.S.

Który nie wytrzymał i dopisał 7min temu komentarz :D

 

I jeszcze tu, od 0:10 rewelcyjne hasło hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten kanał moto jest żałosny.

Wiadomo ze auta nie projektowano od podstaw bo kosztowało by to majatek.

Użyto sprawdzonych elementow koncernu GM z poprzednich modeli i nie widze nic w tym nic dziwnego.

Nie dziwi fakt że inwestor nie zdecydował się na samobójczy krok postawienia fabryki do robienia śrubek, dywaników i innych rzeczy.

Dzięki temu auto będzie po prostu tańsze w produkcji.

De facto każde auto jednego koncernu można nazwać repliką bo zawsze się znajdzie jakaś część wspólna, choćby płyta podłogowa.

 

Żeby nie robić OT:

Czarny to stan umysłu :D

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... LgWBJXOoGk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.