dzinkins Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2012 I jak moje sugestie Autobahna na srebrnym aucie wyglądają 'live'? Szczerze jakoś bez szału może to mi entuzjazmu brak czy co a co do nadkoli wiem wiem nie było sensu bo autko od razu ruszyło w trasę w błoto i kałuże
JM63 Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2012 Szczerze :o jakoś bez szału może to mi entuzjazmu brak czy co No na starość... a co do nadkoli wiem wiem Wiem, ale do czegoś trzeba się było przyczepić, a nie było do czego
Burner Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2012 A mnie ciekawi wytrzymałość i odpychanie wody Autobahn Vs. Z Detail... JM63, nie robiłes może takich testów na lakierze?
JM63 Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2012 Burner, A robiłem, trwają nadal, tylko furka chwilowo niemobilna, ale jak będzie okazja to coś wrzucę
Altay Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2012 Panowie wszystko super, ale intryguje mnie ta sprawa z Detailem i Autobahnem od dłuższego czasu Pod Waszym wpływem tydzień temu na połowę auta położyłem detail'a, na połowę carbona. Kropelkowanie, odprowadzanie wody po stronie tego pierwszego niesamowite, ale wydaje mi się, że gdzieś musi być haczyk. Bo skoro okazuje się, że są takie świetne to po co wydawać po 900zł na dedykowane do karoserii woski, które odprowadzają wodę gorzej, trzymają się 10x krócej, skoro za 80zł mam coś lepszego ? Żeby nie było, że nam się klar złuszczy potem
Griffe Opublikowano 11 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2012 Hmmm, wszyscy moowia, ze Z Detail to kot, cos musi byc na rzeczy. Odpuscic w takim razie zakup Titanium na rzecz Detaila?
Elf Opublikowano 11 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2012 Nie ma co...BMW zwraca na siebie uwagę wieczorami
HoodY Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Śliczne E90 po takim zabiegu serce pęka jak sie wie że zaraz bedzie brudny od błota... Fajną masz tą dziuple noi nocna sesja.
Mess Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2013 Jak zwykle WoW efektu końcowego Jedno co mnie zdziwiło to ilość morki na bądź co bądź nowym aucie klasy premium I przy myciu komory spłukiwałeś karcher/czy psikaweczką? Ech zawsze się boje że padnie elektryka
dzinkins Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2013 Jak zwykle WoW efektu końcowego Jedno co mnie zdziwiło to ilość morki na bądź co bądź nowym aucie klasy premium I przy myciu komory spłukiwałeś karcher/czy psikaweczką? Ech zawsze się boje że padnie elektryka Dzięki Spłukiwałem końcówką ogrodową z węża pod małym ciśnieniem.
dzinkins Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Ostatni update autko już zmieniło właściciela a przed samą sprzedażą dostało świerzy wosk Wiek 3 lata, przebieg 122k km i chyba jeszcze jakoś wyglądał Niech służy
kaffel123 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 dzinkins, Może to nie moja sprawa, ale jako że bardzo lubię markę bmw to zapytam. Dlaczego sprzedałeś tak fajną trójkę, zadbaną i młodą a zostawiłeś sobie jak by nie patrzeć starego merca, który wymagał od Ciebie ogromnej pracy PS. Taką BMW e-90 jaka miałeś chciał bym kiedyś widzieć w swoim garażu piękny kolor na zacnej feldze.
dzinkins Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Dlaczego sprzedałeś tak fajną trójkę, zadbaną i młodą a zostawiłeś sobie jak by nie patrzeć starego merca, który wymagał od Ciebie ogromnej pracy W skrócie : życie
kaffel123 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 dzinkins, Aha. Szkoda, że ono jest takie i w nim nie ma kompromisów. Ale na pocieszenie, tą emkę to też masz na super wypasie
patryczken16 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2013 W skrócie : życie No bo jak mozna tak zyc.. wysiadasz z doposazonego e60 i wsiadasz do zwyklej e90....
dzinkins Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2013 W skrócie : życie No bo jak mozna tak zyc.. wysiadasz z doposazonego e60 i wsiadasz do zwyklej e90.... Dokładnie
skovroon Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2014 W skrócie : życie No bo jak mozna tak zyc.. wysiadasz z doposazonego e60 i wsiadasz do zwyklej e90.... Dokładnie A propo E60. Co tam ciekawego dzieje się w jej temacie? Nie przybrudziła się już za bardzo?
emes Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2014 W sumie dobrze że opchnąłeś, silniki N47 maja spore problemy z rozrządem
skovroon Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2014 W sumie dobrze że opchnąłeś, silniki N47 maja spore problemy z rozrządem w 2010 zdaje się, że ten rozrząd został już poprawiony...
emes Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zmienili jakoś kształt zębatek kół rozrządu, ale to nie wyeliminowało problemu...łańcuch w tym silniku jest węższy niż w poprzedniku, a to tego umieszczony od strony tylnej - fatalny dostęp, często wymagający wyjmowania silnika Ehh, gdzie te czasy gdy łańcuch był na całe życie silnika.
tgorka Opublikowano 17 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2014 W sumie dobrze że opchnąłeś, silniki N47 maja spore problemy z rozrządem w 2010 zdaje się, że ten rozrząd został już poprawiony... Poprawili dopiero w 2013 w kwietniu. Wiem bo miałem 2 razy wymieniany na gwarancji. Problem był z tego co kojarze w prowadnicy.
sardzent Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2014 OT czy Wy tez macie wrazenie ze najfajniesze silniki to juz wyprodukowano ladnych kilka lat temu ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się