pLaYmAn Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 15 to w mieście w korkach i energicznej jeździe raczej W takich warunkach 5.7 pije 20 - 25
Borek Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 dzinkins, - irona jeszcze sie nie dorobiłem - robiłem lakier, to nie był kompleksowy detailing więc zdejmowanie koł to w innej bajce - upackany tenzim? chlapneło, no i? koła przed myciem zasadniczym więc nie wiem w czym problem - wet sanding w róznych kierunkach, prostopadłych i rownoleglych do rysy, końcowy szlif może akurat tak zakończylem - tak szyby brudne od środka, całe wnetrze brudne (patrz pkt 2) - wydechy nie ruszone, fakt wstyd, ale zapomniałem welny stalowej a bez tego ani rusz w tym przypadku
HubertRinkon Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 Mi ten diesel w Jeepie GC w mieście nie palił więcej jak 13 L . Do chłopaków z WP jestem jak najbardziej za spotem
dzinkins Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 dzinkins,- irona jeszcze sie nie dorobiłem - robiłem lakier, to nie był kompleksowy detailing więc zdejmowanie koł to w innej bajce - upackany tenzim? chlapneło, no i? koła przed myciem zasadniczym więc nie wiem w czym problem - wet sanding w róznych kierunkach, prostopadłych i rownoleglych do rysy, końcowy szlif może akurat tak zakończylem - tak szyby brudne od środka, całe wnetrze brudne (patrz pkt 2) - wydechy nie ruszone, fakt wstyd, ale zapomniałem welny stalowej a bez tego ani rusz w tym przypadku Wszystko OK OK ale to inna bajka jak sam napisałeś : relacja w PSB a "Co dziś zrobiłem..." A relacje mają pokazać trochę więcej niż korekta lakieru Ale to tylko moje prywatne zdanie Co nie zmienia faktu że 99% społeczeństwa obejrzy się za furką i powie o nufka autko, pewnie odmalowane
detuk Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 super relacja ,czuje jednak lekki niedosyt ponieważ brakuje troszke relacji z wewnątrz. No niestety forum przyzwyczaiło mnie,nas do tzw wysokich lotów ogólnie bardzo fajnie
Borek Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 dzinkins, relacje są różne, to nie jest relacja "konkursowa" , ot korekta lakieru + kilka detali. Nie przeprowadziłem się do kolegi na tydzień stad taki, a nie inny zakres pracy
_Makki_ Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 Nie ma to jak czarne uni po szczotkach itp... Efekty super bo inaczej sie nie da przy takim pacjencie. Ale taka mala uwaga, takze z wlasnego doswiadczenia. Jezeli masz pacienta tak zapuszczonego to sprobuj nastepnym razem splukac dokladnie Prickbort a pozniej nalozyc Surfex. One czasami jak sie wymieszaja daja gorszy efekt nikt osobno. Ale to zalezy od pacjenta tez. No i glaze pod colli? Hmm, ale ze uni to rozumiem Tylko czy czasem Colli nie zje glaza trochu?
Borek Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2012 No i glaze pod Colli? Hmm, ale ze uni to rozumiem Tylko czy czasem Colli nie zje glaza trochu? no więc właśnie, lakier taki a nie inny, nawet po umyciu po korekcie i dokładnym osuszeniu wydaje się suchy i bez życia, do tego nie zrobić jakiegoś zacieku czy smugi wycierając praktycznie niemozliwe, a próba intensywnego docierania wiadomo jak się na uni kończy . Colli na glazowatym AIO może nie poleży tyle ile by chciał, ale inny wosk pewno byłby jeszcze krócej
Sucre Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2012 Jak dla mnie praca i relacja bardzo fajna, każdy kto dostanie auto do zrobienia wie że czasem nie ma czasu żeby bawić się w ściąganie kół i czyszczenie nadkoli lub felg. Wrzucenie takiej relacji do "co zrobiłem przy samochodzie" było by jak dla mnie grubą przesadą. Muszę się jednak przyczepić do jednej rzeczy, na 6 zdjęciu od końca widać że na klapie i zderzaku zostało się duuużo rys, nie szło z tym nic zrobić??
Borek Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2012 Muszę się jednak przyczepić do jednej rzeczy, na 6 zdjęciu od końca widać że na klapie i zderzaku zostało się duuużo rys, nie szło z tym nic zrobić?? nie na klapie ani zderzaku, a na chromowanej listwie chroniącej krawędź zderzaka. Porysowana jakby ktoś gruz wyładowywał, niestety tylko do wymiany
Ciastek Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2012 Muszę się jednak przyczepić do jednej rzeczy, na 6 zdjęciu od końca widać że na klapie i zderzaku zostało się duuużo rys, nie szło z tym nic zrobić?? nie na klapie ani zderzaku, a na chromowanej listwie chroniącej krawędź zderzaka. Porysowana jakby ktoś gruz wyładowywał, niestety tylko do wymiany na zdjeciu też w pierwszej chwili wyglądało jak porysowana klapa, ale jak się własnie przyjrzałem, to zauważyłem, że na klapie to tylko się pięknie odbija ta listwa
blaszczu Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2012 Każde auto tej klasy powinno się tak godnie prezentować - wyszło pięknie Dobra robota kolego Wnętrza się tykałeś? Swoją drogą kto mógł taką furę skrzywdzić takimi felgami
norco Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2012 Z góry sorki za OT, ale wypowiedzi niektórych osób uginają mi nogi w kolanach. Ludzie! ochłońmy trochę. Są wśród nas amatorzy, do których sam się zaliczam, a każdy kto wstawia tutaj swoją relację chce się pochwalić jaki udało mu się osiągnąć efekt z wykorzystaniem środków jakie posiada, a także doświadczeniem jakie nabył. Practice makes perfect i tego się trzymajmy. Doradzajmy, pomagajmy, ale nie wyliczajmy błędów i nie negujmy pracy drugiej osoby. Powtórzę swoje słowa - dla mnie efekt bomba
buka Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2012 Relacja jak najbardziej ok, tylko ten zderzak
Danio Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2012 Doradzajmy, pomagajmy, ale nie wyliczajmy błędów i nie negujmy pracy drugiej osoby. Pozostaje tylko napisać stunning work there, love the roof reflections No i ten pędzel +30 w konkursie.
gruby_RS Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2012 wypowiedzi niektórych osób uginają mi nogi w kolanach. +1 stunning work looks like a mirror now
_Makki_ Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2012 Hmm, nikt nie jest perfekt przeciez wiadomo.. No moze poza kilkoma wyjatkami na tym forum !ZART! Ale przeciez mozna najpierw pochwalic za ogolny efekt a pozniej jak ktos cos zobaczyl lub uwaza za istotne i obiektywne to dopisac nalezy. Przynajmniej ja tak uwazam. Co daja same ah eh oh typu DW jezeli operator maszynki np nie jest swiadom swoich bledow? Chyba ze ktos w blednej nieswiadomosci lubi zyc to ok. Borek, mam nadzieje ze wiesz o co kaman. Inna sprawa to jezeli ktos pisze odrazu z gory ze auto "dla klienta", czasu 5h, mialem zrobic to i to i koniec. Nikt na swiecie za darmo nie robi, chyba ze jest to 4fun, swoje auto i ma urlop tygodniowy bez zony, dzieci, psa i fejsa... A tak juz calkowicie na serio, im mniej jest czasu na robote tym mniejsza jest chec robienia zdjec. Przynajmniej, ja tak mam.
detuk Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2012 co do robienia zdjec to jak najbardziej sie zgadzam z Makki,zrobiłem koło 20 autek ale nie mam za duzo zdjec albo sa byle jakiej jakosci bo robione na szybko poniewaz mam na autko koło 8-10 godzin i zdazam tylko lakier wyprowadzic... pozdrawiam
michałoś Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2012 Z góry sorki za OT, ale wypowiedzi niektórych osób uginają mi nogi w kolanach. Ludzie! ochłońmy trochę. Są wśród nas amatorzy, do których sam się zaliczam, a każdy kto wstawia tutaj swoją relację chce się pochwalić jaki udało mu się osiągnąć efekt z wykorzystaniem środków jakie posiada, a także doświadczeniem jakie nabył. Practice makes perfect i tego się trzymajmy. Doradzajmy, pomagajmy, ale nie wyliczajmy błędów i nie negujmy pracy drugiej osoby. Powtórzę swoje słowa - dla mnie efekt bomba Zgadzam się w 100%. Kolega Borek (swoją drogą pozdrawiam kolegę z PKP ) nieźle się napracował przy tym karawanie i chciał pochwalić się efektami. Dział nazywa się pokaż swój blask, ma regulamin który nie został naruszony więc ja nie widzę problemu. I wg. mnie nieużycie IronX-a, czy nieumycie lewej tylnej szyby w relacji, wcale nie uniemożliwia mu startowanie oraz wygranie konkursu na najlepszą relację.
Moderator Domel Opublikowano 17 Maja 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2012 Rewelacyjna robota
Borek Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2012 Panowie luzik, nie mam problemu z tym, że ktoś wytknie to czy tamto wiadomo, że nigdy nie będzie 100% ideał, nawet najwięksi masterzy i entuzjaści chyba przyznają, że w ich pracach są rzeczy które można było zrobić lepiej. Podstawowe kryterium to to co Makki napisał czyli jaka jest okoliczność przeprowadzanej pracy. Jeśli robie swoje auto, to się bawie, zdejmuje koła, latam z pędzelkiem, szukam dziury w całym w międzyczasie popijając piwko, a całą pracę rozkładam sobie tak żeby to była właśnie zabawa, a nie samowyzysk. Natomiast jeśli dostaje wielkie, trudne auto do przeprowadzenia korekty lakieru i mam na to określony czas to siadam i robię korektę lakieru jak najlepiej potrafię, a na zdejmowanie kół, lizanie nadkoli itp. czy sprzątanie wnętrza nie ma już czasu ani chęci.
Biszkopt Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2012 No ładnie, ładnie Swój samochód mam w czarnym uni (o twardości betonu), więc szacun! P.S. mnie to się wydaje, że właśnie na tym polega detailing, że nigdy nie będzie na 100%, bo coś zawsze można zrobić lepiej (a to kosmetyki inne a to bym sobie zdjął nadkola, a to wymienił listwę przy bagażniku, a to to a to tamto...)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się