tfelek Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 Witam was serdecznie. Zapraszam do oglądania relacji z prac nad najmniejszym z pod znaku romba. Może trochę historii ... Auto znane i lubiane czyli Renault Twingo 133 CUP 2009r ,mam go od września 2011r , kupiłem z przebiegiem prawie15tys kilometrów, a obecnie ma koło 23 tys kilometrów. Kolor ,,wypierdka” Taki nietypowy bo perłowy - Szary Altica . Użyte środki - prewash, mycie : -APC Megsa -Mac 124 Prickbort -AB Magifoam -Gloria FM10 -P21s - Glinka -CG Glossworkz Korekta lakieru : -Festool -pady 3M, Flexipads -Scholl S3 GE -SV CF Pro LSP: -SV Insignis V2 -SV Autobahn na koła Tworzywa, opony , uszczelki, szyby : -Gtechnik G3 -Unique -303 AP -Endurance - 1Z Einszett - Hot Rims Mag and Aluminum Polish Lakier może nie zniszczony bardzo ale było co robić . a wiec zaczynamy oto w roli głównej : Nadkola, felgi i zaciski hamulcowe ... I Zaczynamy działać , Stawiamy na 4 kobyłkach Zdejmujemy 4 koła (oto pomocnicy) i działamy przy nadkolach tak wyglądają nadkola Czego by tu użyć Pianujemy, gloria w porównaniu z marolexem wymiata . Po spłukaniu ..hm.. coś zostało.. spoko poprawimy APC 1:4 ... Czas na koła (były ona czyszczone i zabezpieczone 2 miesiące temu ) i o dziwo myte ,a P21s działa i to dość ładnie. płuczemy i efekty. i nawet Prickbort mial coś do roboty. Pianujemy czyli gloria w dłoń i na koń Spłukany , APC 4:1 i pomocnik Potem zaczynamy myć twingola , o to pomocnicy: dwa wiaderka , glossworkz, prickbort i rękawica (tym to się myje-bajecznie) Nie zapominamy o glinkowaniu , ale dużo nie było jedynie jakieś soki z drzew. Pogoda nie rozpieszcza wiec koła szybko na auto i hyc do garażu Stawiamy znów na kobyłki i działamy Teraz naklejki . Było twingo jest „ingo” A za chwilkę już nic nie zostało bo napis szpecił i był jakiś brudny. Zabezpieczamy auto taśmami i demontujemy co się da...(nie zabijajcie, ramek nie zdejmowałem bo były przynitowane) Przy okazji zrobi sie coś z zaciskami I wygląda to tak i nadkole zabezpieczone Zabieramy się za lakier ale najpierw mierzymy .. Średnio wychodziło 150-160 Oto efekty pracy ale od razu mówię nie będzie jakiś spektakularnych 50/50 . Coś już się odbija , „szajn” jest . Dla tych co wiedza że przed led lenserem nic nie ukryje . I 50/50 I jak wygląda z tyłu I 50/50 lamp tylnych cos zeszło A to specjalnie dla Lubiących odbicia Halogenów . Nasz wybraniec , Kładziemy pierwsza warstwę (ah ten zapach... piękny) Oczywiście kontrola temperatury chyba ok.. wygrzewa się , jutro druga warstwa i na słoneczko.. nie zapominamy o uszczelkach i plastikach zew oczywiście jeszcze zostały nam koła , wysuszone cleaner położony i działamy Oczywiście , drugi bohater Autobahn . Kładę go rękami bo to czysta przyjemność Koła sie wygrzewają. A to czego użyto do operacji z kołami Silnik też został zabezpieczony , teraz zagadka co jest położone ? Szyby też zabezpieczone boczne Unique , a przednia.. wybór padł na Gtechnik G3. Takie 50/50 uszczelki Oto efekty sami oceńcie. No i w końcu wyjazd, ,,wypierdek” na słoneczko... ale ale gdzie one się chowa. Jakieś refleksy , niby jasny kolor ale daje rade I parę zdjęć w plenerze : A to co tygryski lubią najbardziej....kropelki: A teraz to już leje A tu się co ukryło Na tym kończymy , a na koniec parę filmów. Ogólnie korekta nie jest zrobiona w 100% tak jak silnik czy nadkola , sądzę ze lakier jest dość mocno przygotowany ale to już może wy sami oceńcie . Dziękuje za uwagę i mam nadzieje ze nie zasnęliście. Bym zapomniał czas pracy to prawie 40 godzin roboczych Wodzu jeszcze raz Dziękuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shmatan Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 Fajny wypierdek, robota na profesce ;] bardzo miło mi się to czytało Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geno Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 Na niektórych fotkach widać nawet kierownika zamieszania Panowie, relacja i robota zapewne profi No i jeszcze modne pytanie w tym tygodniu, na ile % korekta ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tfelek Posted May 7, 2012 Author Report Share Posted May 7, 2012 No i jeszcze modne pytanie w tym tygodniu, na ile % korekta ? No napisałem że nie na 100% , chętnych zapraszam na spota do oglądania .. Moim zdaniem lakier jest bardzo dobrze przygotowany , zdjęć jest dużo więcej nie wiedziałem które wybrać . Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 Dla mnie bomba Insignis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted May 7, 2012 Administrator Report Share Posted May 7, 2012 O proszę, jaki kłamczuszek - nic się nie przypicowałeś że auto się robi, baliście sie że wpadnie do głowy inspekcja "live" ? No ładnie, gratki udanej wizyty w serwisie Link to comment Share on other sites More sharing options...
DawPi Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 Robota w pełni poprawna i co najważniejsze - EFEKT jest cool! Wódz Mario pomagał? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swoop Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 dobra robota, a czym malowałeś zaciski? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tfelek Posted May 7, 2012 Author Report Share Posted May 7, 2012 O proszę, jaki kłamczuszek - nic się nie przypicowałeś że auto się robi, baliście sie że wpadnie do głowy inspekcja "live" ? No ładnie, gratki udanej wizyty w serwisie No to miała być taka niespodzianka , a wy gdzie samochód itp.. to coś na szybko wymyśliłem.. dobra robota, a czym malowałeś zaciski? Farba w ,spreju "wysoko temperaturowa czarna i srebrna do piast . Malowanie zacisków to pomysł i wykonanie Wodza Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartekB Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 Fajny maluszek do miasta, z ciekawości ile to ma konikow i jaka waga? PS. Praca bardzo fajna starannie, dokładnie i super dobrany stuff, zero przepychu, sam konkret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartekB Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 Jest napisane Farba w ,spreju "wysoko temperaturowa czarna i srebrna do piast . Malowanie zacisków to pomysł i wykonanie Wodza Link to comment Share on other sites More sharing options...
tfelek Posted May 7, 2012 Author Report Share Posted May 7, 2012 Fajny maluszek do miasta, z ciekawości ile to ma konikow i jaka waga? Moc katalogowo 133KM waga chyba 1015KG powiedz co zrobiłeś z zaciskami, że tak ładnie się prezentują? malowałeś je czymś? Jak pisałem zostały pomalowane sprejami : zaciski na czarno i piasty na srebrno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justyna Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 praca super fajna ta Twoja pchełka a M5 jak się przygląda pracy Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartekB Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 Zazdrosci pewnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 Nooooo świeci się, świeci, w niedziele na giełdę można jechać oglądając relację mam wrażenie, jakby praca zajęła jeden dzień i była łatwa i przyjemna Ale ten endurance ładnie wygląda, u siebie też nie mogę się napatrzeć Kropelki co poszło na felgi pod autobahna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tfelek Posted May 7, 2012 Author Report Share Posted May 7, 2012 a M5 jak się przygląda pracy :D ///M5 było chyba troszkę zazdrosne ,ale w niedziele po południu już ,,wypierdek"wyjechał z garażu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 Kolejna dobra relacja w tym sezonie Dobre zdjęcia, fajnie opisane i to się liczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
miHoo79 Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 Bardzo fajna praca Ten gokart ze swiateł pewnie fajnie odchodzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
aro_77 Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 Bardzo ładnie. PS Wysyp prac po "łikendzie" majowym niezły, na następne czekamy do Bożego Ciała? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mat's Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 co poszło na felgi pod autobahna? Zapewne CF Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leniwiec Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 tfelek, bardzo fajny samochód i relacja Sam kiedyś czaiłem się na Twingo RS - czy ten egzemplarz nie był sprzedawany przez kogoś z redakcji polskiego Top Gear? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tfelek Posted May 7, 2012 Author Report Share Posted May 7, 2012 Sam kiedyś czaiłem się na Twingo RS - czy ten egzemplarz nie był sprzedawany przez kogoś z redakcji polskiego Top Gear? Zgada sie to ten egzemplarz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leniwiec Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 tfelek, zatem bacznie go obserwowałem jak był do sprzedania Dobrze się użytkuje? U mnie stanęło w końcu na czymś dużo starszym i mocniejszym Link to comment Share on other sites More sharing options...
cash Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 "TWINGO" już nie wróciło?? Mnie zaciekawił arsenał, później już się wyjaśniło Poprawę wyglądu chyba najbardziej doceni ten kto włożył serce w jego odpicowanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
g.pajak Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 Nie spodziewałem się, że taki kolor , tak ładnie wyjdzie . Szczególnie zdjęcia w plenerze wyglądają na "lekki fotoszopik" Przyznaj się tfelek, nic nie było majstrowane??? Relacja lekka i przyjemna Gratuluję Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now