daleth Posted April 19, 2012 Report Posted April 19, 2012 Mam pytanie. Jeżeli chodzi o lakier Alfa Red 2006 na samochodzie co przejechał 37K jest konieczna korekta od 500? Myślę aby użyć samego Fixera na pomarańczowej gąbce FlexiPads, czy da radę (foto poniżej)? Czy bez miernika jest duże prawdopodobieństwo, że wytrę cały klar w jednej lub drugiej konfiguracji (Fixer/Menzena)? Jeżeli chodzi o elementy plastikowe lakierowane, czy praca nad nimi znacząco się różni od pracy na polakierowanym metalu? Dzięki, R
Administrator Evo Posted April 19, 2012 Administrator Report Posted April 19, 2012 Temat pomyłkowo usunąłem, więc pomogę jest konieczna korekta od 500? Myślę aby użyć samego Fixera na pomarańczowej gąbce FlexiPads, czy da radę (foto poniżej)? Po pierwsze samym Fixerem będzie ciężko usunąć wszystko, po drugie wykończyć tą pastą na pomrańczowym Flexi będzie jeszcze trudniej, szczególnie jak nie masz wprawy. Czy bez miernika jest duże prawdopodobieństwo, że wytrę cały klar w jednej lub drugiej konfiguracji (Fixer/Menzena)? Przy zachowaniu minimum ostrożności, szczególnie na rantach, mało prawdopodobne. Podjedź do kogoś w okolicy kto ma miernik i zmierz sobie auto żeby nie natknać się na niespodzianke. Jeżeli chodzi o elementy plastikowe lakierowane, czy praca nad nimi znacząco się różni od pracy na polakierowanym metalu? Szybciej się nagrzewają, szybciej się usuwają rysy, na plastiku łatwiej o przebicie więc ostrożnie na zderzakach. Nie jest złym pomysłem zacząć o jeden stopień łagodniejszą kombinacją niż na reszcie karoserii.
daleth Posted April 19, 2012 Author Report Posted April 19, 2012 Mam zestaw Flexi, biały/pomarańczowy/żółty. Zacząć od białego? Czy może jednak Menzena? Dzięki za pomoc
julian Posted April 20, 2012 Report Posted April 20, 2012 daleth, patrząc na zdjęcia lakieru uważam, że bez FG500 nie osiągniesz nic satysfakcjonującego. Lakiery roczne z przebiegiem 10000km wymagają FG500, ba, mój rekordzista po 28km wymagał FG500 i futra. Niski przebieg i wiek auta niestety niewiele znaczą, a zdjęcie sugeruje, że pierwszy przejazd powinien się odbyć czymś o mocy FG500 i "wełniakiem". Fixera raczej odpuść jeśli zależy Ci na czymś więcej niż tylko szybkim odświeżeniu.
daleth Posted April 23, 2012 Author Report Posted April 23, 2012 Julian miałeś rację. Efekt dopiero po Menzena500. Generalnie Fixer chyba tylko się nadaję aby znajomemu na szybko poprawić lakier nici z one-step... Próbowałem też Menzeny500 a potem Fixer (na pomarańczowym padzie). Widać hologramy było. Załączam efekt. Kiepskie foto bo z telefonu. Ale mnie widok powalił. A więc rada dla początkujących: nie trzeba się bać, nawet polerki rotacyjnej Jedno tylko mnie zdziwiło. Po 3 przejazdach Menzeny już prawie nie widać na lakierze. 1500rpm. Pryśnięcie detailerem mało dawało. Robiłem wtedy jak potrzeba jeszcze jeden przejazd (chyba tylko 500) [ Dodano: 24 Kwiecień 2012, 03:12 ] Jednak się przeproszę z CarPro Fixer. Trzeba go dłużej trochę pomęczyć (po dotarciu prysk detailerem i jeszcze ze 2 przebiegi). A więc kombo Menzena 500 plus Fixer robi robotę
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now