Borek Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Evo, a ja troche z innej beczki jak oceniasz jakość pracy panów z ul. Instalatorów ?
Administrator Evo Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2012 ak oceniasz jakość pracy panów z ul. Instalatorów ? Moim zdaniem jest ok, malowałem swoje koła u nich, teraz po wymianie felgi też tam oddam.
JM63 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Evo, Leonik na WPI to może kiedyś złapię go 'live' Nie pokazałeś kropelkowania, a to -3 do szału relacji No i (jak mniemam) literówkę trzasnąłeś- gdzie drwa rąbią, a nie robią Poza tym jak zawsze good job. Zabezpieczałeś wydech dodatkowo autobahn'em czy sam Metal Polish wystarczy?
mihnova Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Bardzo fajna relacja przyjemnie się ogląda tak dużą ilość zdjęć - pięknie się Leon teraz błyszczy
Doniek Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2012 trochę z innej beczki jest osłona pod silnikiem w Leonie ? bo też mam ARL-a i nie mam a pan w serwisie Seata z uśmiechem na ustach poinformował mnie że w moim modelu osłona pod silnik nie występuje... U mnie tez w ARLu nie ma.
gruby_RS Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Piotrek, jak na "społeczeństwo" to rewelacja, ale jak na "zaawansowanego amatora" to "tylko" bardzo solidny standard A z konkretów , to pytanie-refleksja... Pamiętam poprzedni występ Leona w PSB, poszedł chyba delikatny "one step" + Rejuvenate + Spirit i nie było źle... Zakładam, źle! - jestem pewnien, że poinstruowałeś Właściciela jak ma dbać o lakier, a po kondycji auta i modach, to wydaje się być On raczej pasjonatem/miłośnikiem marki Skąd w tamkim razie takie "zniszczenia" po kilku miesiącach? Czy potwierdza to moją "teorię", że w samochodach codziennego użytku, które dodatkowo "tracimy z oczu" na kilka miesięcy, jakiekolwiek wyczyny niż on step + finisz dobrym cleanerem + LSP, mijają się z celem?
miHoo79 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Chociaz nie wiem jakby dbał rysy zawsze się pojawia, kwestia zminimalizowania tego procesu Przy codziennej eksploatacji samochodu nie da sie tego uniknąć
gruby_RS Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Przy codziennej eksploatacji samochodu nie da sie tego uniknąć No jasne, wiem i niestety znam problem. Ale tu stan "przed" nie wskazywał na kilka/naście delikatnych myć, tym bardziej jeśli Evo wspominał o twardości lakieru
Administrator Evo Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2012 poszedł chyba delikatny "one step" + Rejuvenate + Spirit Tylko Rejuvenate i Spirit , więc za dużej poprawy to tam nie było. Rysy które widać nie pojawiły się po jesieni ( choć część pewnie tak ) , po prostu za pierwszym razem ledwie je ruszyłem. Właściciel wie co i jak jeśli chodzi o mycie, ma odpowienie środki więc zobaczymy jak to będzie wyglądać za jakiś czas. to "tylko" bardzo solidny standard Jak to mówią, na bezrybiu i rak ryba, pozostaje się cieszyć jakie mamy starndardy No i (jak mniemam) literówkę trzasnąłeś- gdzie drwa rąbią, a nie robią Zgadza się , wiedziałem że pisanie relacji na wyczerpanych bateriach to zły pomysł Zabezpieczałeś wydech dodatkowo autobahn'em czy sam Metal Polish wystarczy? Nie tam, wydech robiłem tylko i wyłącznie dlatego że źle by wyglądał na skończonych zdjęciach Żeby w tym aucie końcówka wyglądała jak należy, trzeba by ją myć codziennie i nie jest to przesada A tak swoją drogą to Metal Polish bardzo fajnie kropelkuje sam z siebie, więc coś tam po sobie zostawia.
patrizio1985 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Evo, tez da się zauważyć, że po S3 są lepsze efekty niż po FG500. Z czego to wynika?? S3 jest bardziej ścierne?? Inny pad?? Czy po prostu element był w lepszym stanie??
Arturoo Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Ja również się tu podpisze pod tym co zostało już powiedziane że bardzo fajna praca i dobra robota Ode mnie jeszcze duuuży plus za auto które właśnie w tej specyfikacji bardzo lubie Można wiedzieć ile ma w tym momencie mocy?
kinek01 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Super robota i relacja , kolor jak dla mnie jeden z lepszych dla leona , nie rozumie dlaczego niektórzy pisali że mało wdzięczny
Administrator Evo Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Czy po prostu element był w lepszym stanie?? 500 była użyta na masce która była najbardziej zjechana, stąd róznice w efektach. Generalnie ścieraja podobnie moim zdaniem . Można wiedzieć ile ma w tym momencie mocy? 200 koni , nie rozumie dlaczego niektórzy pisali że mało wdzięczny Jeśli chodzi o aspekty estetyczne, to jest rewelacyjny, Top Sport/Cupra wyglądają w nim najlepiej, ale jest uciążliwy w polerowaniu i efekty nie powalają.
Camel- Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Top Sport/Cupra wyglądają w nim najlepiej Patrzę, patrzę i nie widzę. Chyba jednak czarny fajniejszy
Justyna Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Piotrek relacja praca auto czyli to co tygryski lubią najbardziej na śrubach od felg są jakieś nakładki ?
kaczornysa Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Ładnie wyszło. Można gdzieś poczytać o tym Leonie ?
TWes Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Ładnie wyszło. Można gdzieś poczytać o tym Leonie ? http://forum.seat-racing.pl/ Ladna robota Piotrek:p szkoda ze po robocie juz bylo gorzej
fernando Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2012 na śrubach od felg są jakieś nakładki ? Są to plastikowe nakładki, dostępne u dealerów Seat/Skoda/VW
TWes Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opel ma troszke inne, te VAG-owskie jak dla mnie ładniejsze są Chyba że coś się w oplu zmieniło.
rickson Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Na pierwszy rzut oka - wg mnie? to samo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się