prezes.gd Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 @Domel - W nadkolach były tony piachu i liści. Najpierw płukanie pozniej pędzelek i szczota+APC i na koniec T&G remover (w nadkolach było tyle asfaltu, że mógłbym nim jakąś dziurę zalepić. Co do tych przebiegów to właśnie taka jest prawda, a najgorsze jest to, że Ci handlarze psują nam rynek tymi autami co mają 120000km zamiast prawdziwych 400000...
miskieusz Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 bardzo fajny sleeper, pozazdrościć tez wyposażenia relacja obszerna i bardzo przyjemna ale brakuje porządnych zdjęć "po"
Mat's Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 jedziesz sobie gdzie ludzie myślą ze dwulitrówka a tu baaaaach... choć po wydechu chyba można poznać ze mamy do czyninia z czymś mocniejszym:) Taki wydech ma każda E60. A Relacja jak i Praca bardzo fajna.
lukwawa Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Taki wydech ma każda E60. Własnie, że nie Były pojedyńcze "rurki" proste, pojedyńcze "rurki" wygięte w dół, podwójne "rurki" jak w ww. modelu i poczwórne rury w ///M . Te najmocniejsze wersje mozna poznać po chromowanych żebrach grilla i podwójnej chromowanej końcówce wydechu
prezes.gd Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Jako ciekawostkę mogę Wam powiedzieć, że końcówki w 550i mają większą średnicę niż w wersjach 3-litrowych
Puch Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zacna robota, gratuluję wytrwałości A auto też świetne - z ciekawości ile to pali ? Swoją drogą nie rozumiem, czemu u nas przy relacjach jest zawsze tyle krytyki. Wiem, że ta konstruktywna jest potrzebna, ale mam wrażenie, że większość szuka pretekstu, żeby coś wytknąć. Na zagranicznych forach ludzie są bardziej powściągliwi
coobah Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Fajne auto, nieziemsko zasyfione i zapuszczone przed... Ładna odmiana, ale czy jest sens tak zapuścić auto, żeby potem przez tydzień je doprowadzać do stanu używalności ?? Aha! Nawet nie chcę wiedzieć jak wyglądał ten garaż PRZED sprzątaniem No i tak jak zostało to już zauważone: brakuje sensownych zdjęć po całej akcji. Bardzo dobrze, dobrze, ale 2+ Ale koła to zdążyłeś jeszcze zmienić przed zdjęciami na parkingu Zamiast tracić na to czas to należało foty ładne porobić Dobra, już się nie czepiam
prezes.gd Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 @Puch Heh spalanie w mieście najniższe jakie udało mi się osiągnąć to 17.5l/100km, najwyższe to prawie 25l/100, za to w trasie jak wracałem z Niemiec było 9.4l/100km ale na pewno da się mniej bo go nie oszczędzałem Hehe ten garaż to masakra było tam tyle niepotrzebnych rzeczy, że nawet motorem nikt by tam nie wjechał przed 'uprzątnięciem'. Co do zdjęć po to prawda, czekam na słoneczną pogodę i uzupełnię relację. Dzisiaj się nie udało, jutro ma padać, może w poniedziałek
SewerynD Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Szacunek za włożony ogroooooom pracy. Efekty fajne. Jedynie relacja mnie nudziła, 10 zdjęć obrazujących to samo, najpierw znudził mnie środek przewinąłem szybko do korekcji lakieru obejrzałem kilka zdjęć i zakończyłem spektakl... Następnym razem trzeba popracować nad ukazaniem tego w inny sposób, masa zdjęć nie oznacza sukcesu
kinek01 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Aleeeeeeeeee sie narobiłeś Gratuluję wytrwałości i efektu ! Dobra robota !
_Makki_ Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Za ogrom prac szacun! No i oczywiscie super start jak na pierwsza relacje na forum.. Dobry wybor produktow no i super fura. Mam nadzieje ze za kilka negatywnych komentarzy sie nie obrazisz Kilka spraw poruszyl juz gruby_RS. Odemnie: Moze nie dopatrzylem ale wszedzie uzywales APC BH? Jezeli tak to: 1:10 - zdecydowanie za mocny jak dla srodka 1:4 do mycia na zewnatrz, tez na bogato tym bardziej ze myjesz w sloncu Na jednym zdjeciu FC500 takze za bogato.. Malo, za malo wipedown. Monacoblau w tym wieku BMW nalezy do srednio twardych lakierow wiec miales co robic Wedlug mnie oceniasz korekte zdecydowanie za wysoko. 99% i takie tam 80-85% to naprawde bardzo "mocne" slowa
prezes.gd Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Pewnie, że się nie obrażę, wręcz się cieszę, bo dzięki wytknięciu błędów postaram się ich nie popełnić następnym razem Co do APC to nastąpiła mała pomyłka- do wnętrza było użyte APC Nielsena, na zewnątrz używałem najpierw Nielsena, ale tylko trochę, bo szybko się skończył i rozcieńczyłem BH. Co do stopnia korekty to bardzo możliwe, że przesadziłem. Co do FG500, które zdjęcie konkretnie masz na myśli?
etiv Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 pasta na tej masce wygląda naprawdę na bogato dużo za dużo, nie wiem jak to wypracowałeś... zdjęcie pod podpisem "Pierwsze przejazdy FG 500 na białym padzie" tak z ciekawości ile poszło FG500 na tą bunię?
ulik87 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 o jak ja choruję na E60...szczególnie E61 jeszcze ten silnik zazdraszczam i gratuluję
dzinkins Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Tak z grubsza - OGROM pracy włożonej widać - dobór kosmetyków - wyjątkowo trafny - widać sporą widzę teoretyczną ale mało chyba jeszcze doświadczenia ale - zdjęcia mało konkretnych a dużo niepotrzebnych - korekta trochę przy mało jak dla mnie - SYF w garażu - szkoda że brak zdjęć konkretnych "PO" - brak przyłożenia się do detali - itp Ale gratuluję zapału bo autko jest tego warte ps. A jeszcze pytanie relację wystawił i..... coś tam a odpowiada prezes.gd??
JM63 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 W zasadzie miałem napisać to co mój przedmówca, szczególnie odnośnie zdjęć, bo takie fure to ja chcę lepiej oglądać Kwestia gustu, ale ja bym zdecydowanie srebrne wstawki we wnętrzu oklejał w carbon
Ciastek Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 ładnie odżył tylko takie pytanie czy kierownica na dolnym ramieniu jakoś nie jest popękana czy t ocjakiś brud tylko? bo takie dziwne wrażenie sprawia na zdjęciu
prezes.gd Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 @Ciastek - kierownica, a właściwie ta ozdobna nakładka jest wydrapana przez poprzednią właścicielkę. Muszę w końcu zamówić nową w ASO. @JM63 - Ja bym najchętniej widział tam drewniane listwy w kolorze fortepianowym ale zmieniać ich raczej nie będę, Carbon też bardzo fajnie wygląda @Dzinkins - Zgadza się co do małej ilości praktyki- nigdy wcześniej nie trzymałem maszyny polerskiej, z tąd niezadawalające efekty. Co do syfu w garażu mnie też przerażał, jak zostawiałem auto na noc to bałem się, że coś z tego regału zleci na auto... Co do zamieszania, to konto inairam jest mojego brata, zalogował się u mnie na komputerze i nie wylogował, a ja wstawiając relację nie zauważyłem, że to nie moje konto.
adii Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Wszystko spoko ale kurcze przedstawienie relacji nie fajne, dużo za dużo zdjęć.
_Makki_ Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Te mf flexi do szyb nie sa zle ale tak na serio, dobry papier robi ta sama robote. Tak bylo tez przed myciem? Hehe, nie szkoda tasmy? Te listwy przed myciem tez tak wygladaly? Tu jest na bogato IronX w sloncu, bad idea. I takie tam zboczenie zawodowe, rekawiczki uzywaj wtedy kiedy potrzeba Ja np nie lubie glinkowac w nitrilach..
etiv Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 heheh na tym zdjeciu to wygląda jak profi robota z G3 na mokro(bądź co bądź bardzo dobra pasta, ale kupa syfu dookoła)
Sucre Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Wielki szacunek za ogrom pracy jaką wykonałeś przy tym pięknym samochodzie, wszyscy dobrze wiemy jak ciężko podczas pracy bawić się w robienie zdjęć a później jeszcze w zgrywanie na serwer i wklejanie na forum. Za to wielki plus Jak na pierwszą relację i pierwszą korektę uważam że jest dobrze a momentami nawet bardzo dobrze, fajne środki, wiedza teoretyczna jest a praktyczna przyjdzie z czasem. Trochę zdjęc niepotrzebnych, najważniejszych czyli gotowego samochodu praktycznie nie ma. Czasem widzę że pasta szła "na bogato", na niektórych zdjęciach osoba z maszyną przyjmuje śmieszne pozycje tzn. ja jak poleruje muszę mieć mega stabilną pozycję a tutaj się ktoś śmiesznie wygina z maszyną Kolor bajka i na pewno samochód na mieście przykuwa uwagę.
dzinkins Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Carbon też bardzo fajnie wygląda Polecam U mnie tak to wygląda Ale też alu listwy na WIELKI PLUS
emes Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Listwy zapewne oklejałeś tą folią 3M?
dzinkins Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Listwy zapewne oklejałeś tą folią 3M? Si
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się