Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@Domel - W nadkolach były tony piachu i liści. Najpierw płukanie pozniej pędzelek i szczota+APC i na koniec T&G remover (w nadkolach było tyle asfaltu, że mógłbym nim jakąś dziurę zalepić.

 

Co do tych przebiegów to właśnie taka jest prawda, a najgorsze jest to, że Ci handlarze psują nam rynek tymi autami co mają 120000km zamiast prawdziwych 400000...

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
jedziesz sobie gdzie ludzie myślą ze dwulitrówka a tu baaaaach... choć po wydechu chyba można poznać ze mamy do czyninia z czymś mocniejszym:)

Taki wydech ma każda E60.

A Relacja jak i Praca bardzo fajna. :good:

Opublikowano
Taki wydech ma każda E60.

Własnie, że nie ;) Były pojedyńcze "rurki" proste, pojedyńcze "rurki" wygięte w dół, podwójne "rurki" jak w ww. modelu i poczwórne rury w ///M :P . Te najmocniejsze wersje mozna poznać po chromowanych żebrach grilla i podwójnej chromowanej końcówce wydechu

Opublikowano

Zacna robota, gratuluję wytrwałości :good:

A auto też świetne - z ciekawości ile to pali ? ;)

 

Swoją drogą nie rozumiem, czemu u nas przy relacjach jest zawsze tyle krytyki. Wiem, że ta konstruktywna jest potrzebna, ale mam wrażenie, że większość szuka pretekstu, żeby coś wytknąć. Na zagranicznych forach ludzie są bardziej powściągliwi ;)

Opublikowano

Fajne auto, nieziemsko zasyfione i zapuszczone przed...

Ładna odmiana, ale czy jest sens tak zapuścić auto, żeby potem przez tydzień je doprowadzać do stanu używalności ;)??

Aha! Nawet nie chcę wiedzieć jak wyglądał ten garaż PRZED sprzątaniem :D

 

No i tak jak zostało to już zauważone: brakuje sensownych zdjęć po całej akcji.

Bardzo dobrze, dobrze, ale 2+ ;)

 

Ale koła to zdążyłeś jeszcze zmienić przed zdjęciami na parkingu :)

Zamiast tracić na to czas to należało foty ładne porobić ;)

 

Dobra, już się nie czepiam :)

Opublikowano

@Puch Heh spalanie w mieście najniższe jakie udało mi się osiągnąć to 17.5l/100km, najwyższe to prawie 25l/100, za to w trasie jak wracałem z Niemiec było 9.4l/100km ale na pewno da się mniej bo go nie oszczędzałem :)

Hehe ten garaż to masakra było tam tyle niepotrzebnych rzeczy, że nawet motorem nikt by tam nie wjechał przed 'uprzątnięciem'.

Co do zdjęć po to prawda, czekam na słoneczną pogodę i uzupełnię relację. Dzisiaj się nie udało, jutro ma padać, może w poniedziałek :)

Opublikowano

Szacunek za włożony ogroooooom pracy. Efekty fajne. Jedynie relacja mnie nudziła, 10 zdjęć obrazujących to samo, najpierw znudził mnie środek przewinąłem szybko do korekcji lakieru obejrzałem kilka zdjęć i zakończyłem spektakl... Następnym razem trzeba popracować nad ukazaniem tego w inny sposób, masa zdjęć nie oznacza sukcesu ;)

Opublikowano

Za ogrom prac szacun! No i oczywiscie super start jak na pierwsza relacje na forum..

Dobry wybor produktow no i super fura. :evil:

Mam nadzieje ze za kilka negatywnych komentarzy sie nie obrazisz :mrgreen:

 

Kilka spraw poruszyl juz gruby_RS.

Odemnie:

Moze nie dopatrzylem ale wszedzie uzywales APC BH? Jezeli tak to:

1:10 - zdecydowanie za mocny jak dla srodka

1:4 do mycia na zewnatrz, tez na bogato tym bardziej ze myjesz w sloncu

Na jednym zdjeciu FC500 takze za bogato..

Malo, za malo wipedown.

Monacoblau w tym wieku BMW nalezy do srednio twardych lakierow wiec miales co robic 8-)

Wedlug mnie oceniasz korekte zdecydowanie za wysoko. 99% i takie tam 80-85% to naprawde bardzo "mocne" slowa ;)

Opublikowano

Pewnie, że się nie obrażę, wręcz się cieszę, bo dzięki wytknięciu błędów postaram się ich nie popełnić następnym razem :)

Co do APC to nastąpiła mała pomyłka- do wnętrza było użyte APC Nielsena, na zewnątrz używałem najpierw Nielsena, ale tylko trochę, bo szybko się skończył i rozcieńczyłem BH.

Co do stopnia korekty to bardzo możliwe, że przesadziłem.

Co do FG500, które zdjęcie konkretnie masz na myśli?

Opublikowano

pasta na tej masce wygląda naprawdę na bogato dużo za dużo, nie wiem jak to wypracowałeś...

zdjęcie pod podpisem

"Pierwsze przejazdy FG 500 na białym padzie"

tak z ciekawości ile poszło FG500 na tą bunię?

Opublikowano

Tak z grubsza :o

 

- OGROM pracy włożonej widać :good:

- dobór kosmetyków - wyjątkowo trafny :good:

- widać sporą widzę teoretyczną ale mało chyba jeszcze doświadczenia

ale

- zdjęcia mało konkretnych a dużo niepotrzebnych :dontknow:

- korekta trochę przy mało jak dla mnie :/

- SYF w garażu :shock:

- szkoda że brak zdjęć konkretnych "PO" :cry:

- brak przyłożenia się do detali :(

- itp :mrgreen:

 

 

 

Ale gratuluję zapału bo autko jest tego warte ;)

 

ps.

A jeszcze pytanie relację wystawił i..... coś tam a odpowiada prezes.gd?? :dontknow:

Opublikowano

W zasadzie miałem napisać to co mój przedmówca, szczególnie odnośnie zdjęć, bo takie fure to ja chcę lepiej oglądać ;)

Kwestia gustu, ale ja bym zdecydowanie srebrne wstawki we wnętrzu oklejał w carbon ;)

Opublikowano

ładnie odżył :good:

tylko takie pytanie czy kierownica na dolnym ramieniu jakoś nie jest popękana czy t ocjakiś brud tylko? bo takie dziwne wrażenie sprawia na zdjęciu

Opublikowano

@Ciastek - kierownica, a właściwie ta ozdobna nakładka jest wydrapana przez poprzednią właścicielkę. Muszę w końcu zamówić nową w ASO.

@JM63 - Ja bym najchętniej widział tam drewniane listwy w kolorze fortepianowym ale zmieniać ich raczej nie będę, Carbon też bardzo fajnie wygląda :)

@Dzinkins - Zgadza się co do małej ilości praktyki- nigdy wcześniej nie trzymałem maszyny polerskiej, z tąd niezadawalające efekty. Co do syfu w garażu mnie też przerażał, jak zostawiałem auto na noc to bałem się, że coś z tego regału zleci na auto... Co do zamieszania, to konto inairam jest mojego brata, zalogował się u mnie na komputerze i nie wylogował, a ja wstawiając relację nie zauważyłem, że to nie moje konto.

Opublikowano

20120405nowemarcin087re.jpg

 

Te mf flexi do szyb nie sa zle ale tak na serio, dobry papier robi ta sama robote.

 

dsc0077resize.jpg

 

Tak bylo tez przed myciem? :idea:

 

dsc0094resizea.jpg

 

Hehe, nie szkoda tasmy? :dontknow:

 

dsc0108resize.jpg

 

Te listwy przed myciem tez tak wygladaly? :idea:

 

dsc0112resize.jpg

 

Tu jest na bogato :thumbdown:

 

 

IronX w sloncu, bad idea.

I takie tam zboczenie zawodowe, rekawiczki uzywaj wtedy kiedy potrzeba :song:

Ja np nie lubie glinkowac w nitrilach..

Opublikowano

heheh na tym zdjeciu to wygląda jak profi robota z G3 na mokro(bądź co bądź bardzo dobra pasta, ale kupa syfu dookoła)

Opublikowano

Wielki szacunek za ogrom pracy jaką wykonałeś przy tym pięknym samochodzie, wszyscy dobrze wiemy jak ciężko podczas pracy bawić się w robienie zdjęć a później jeszcze w zgrywanie na serwer i wklejanie na forum. Za to wielki plus :good:

Jak na pierwszą relację i pierwszą korektę uważam że jest dobrze a momentami nawet bardzo dobrze, fajne środki, wiedza teoretyczna jest a praktyczna przyjdzie z czasem. Trochę zdjęc niepotrzebnych, najważniejszych czyli gotowego samochodu praktycznie nie ma. Czasem widzę że pasta szła "na bogato", na niektórych zdjęciach osoba z maszyną przyjmuje śmieszne pozycje tzn. ja jak poleruje muszę mieć mega stabilną pozycję a tutaj się ktoś śmiesznie wygina z maszyną :P Kolor bajka i na pewno samochód na mieście przykuwa uwagę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.