Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wreszcie udało mi znaleźć czas żeby zająć się swoim samochodem zabierałem się pół roku :oops:

 

wstępnie miałem tylko środek załatwić i zewnątrz tylko przemyć i nic więcej ale wena przyszła na coś więcej więc zacząłem walkę z wiatrakami, lakier bardzo złym stanie z powodu bardzo delikatnego lakieru spowodowanych słabym refinishem, o doborze lakieru to już nie mówię a wszystkie naprawy robiony w serwisie aso przez pierwszego właściciela ale to nie moja sprawa bo samochód bardzo uszkodzony nie był.

 

Lakier był bardzo po obcierany przez nie umiejętne otwieranie drzwi przez samochody które stały obok, do tego jak by wziąć po uwagę bardzo delikatny powłokę bezbarwnego, przetarcie bardzo delikatną mf z pb ultra mega towel, kończyło się zarysowaniem lakieru i wiązanką, a w pewnym momencie nawet uszczerbieniem uchwytu od polerki i kolejną wiązanką, a w ostateczności odpuszczeniem w niektórych kwestiach, co do stanu lakieru, nie tak jak jest określane przez niektórych detalierów a szczególnie "poler-mistrzów" z 95% na stan w którym lakier będzie wyglądał na zadbany i akceptowany przez zemnie, przykro mi ale nie potrafię ocenić na ile korekta jest zrobiona bo według mnie jest to nie możliwe :lol: bo równie dobrze można ją zapisać w dB :lol:, lakier na niektórych odnawianych elementach był tak delikatny że nawet HDC na bardzo miękkim padzie, potrafił zostawić hologram, o zgrozo bo chyba nawet został, więc dlatego stwierdziłem że jednak ręcznie będzie bezpieczniej ale nie uprzedzajmy faktów

 

 

Co do reszty stanu focus jak kupiłem go już środek wołał o pomstę do nieba, ale naprawdę z braku czasu, nie zająłem się nim tylko sam mu trochę wpijałem "szpile w plecy" :mrgreen: , do tej pory nie wiem jak w takim syfie wytrzymałem tak długo.

 

 

A więc teraz do rzeczy zacząłem spokojnie i stwierdziłem że nie będę się spieszył a praca miała mieć bardziej tempo pociągów z rodu pkp, na pierwszy ognień poszła komora silnika do której użyłem apc nielsen cyclone w sumie dawał mizerne efekty ale jakieś dał, na wewnętrzną stronę maski oraz na elementy w kolorze nadwozia poszedł pb ex-p a na przewody aluminiowe rg alutech

 

DSC04941.JPG

 

DSC04942.JPG

 

DSC04944.JPG

 

DSC04945.JPG

 

DSC04946.JPG

 

DSC04947.JPG

 

DSC04948.JPG

 

DSC04950.JPG

 

DSC04955.JPG

 

DSC04956.JPG

 

DSC04957.JPG

 

DSC04958.JPG

 

DSC04959.JPG

 

DSC04960.JPG

 

DSC04961.JPG

 

DSC04962.JPG

 

DSC04963.JPG

 

DSC04964.JPG

DSC04965.JPG

 

DSC04966.JPG

 

DSC04967.JPG

 

DSC04968.JPG

 

DSC04969.JPG

 

DSC04971.JPG

 

DSC04972.JPG

 

DSC04973.JPG

 

DSC04974.JPG

 

DSC04975.JPG

 

DSC04976.JPG

 

DSC04977.JPG

DSC04978.JPG

 

Po niedługim namyśle postanowiłem że jednak fajnie będzie polakierować zderzak tego chyba nie muszę tłumaczyć

DSC04979.JPG

DSC04980.JPG

DSC04981.JPG

DSC04982.JPG

Nigdy jeszcze nie zajęło mi tyle czasu ściąganie zderzaka 6 śrub odkręcałem prawie godzinę od tego zaczęły się wiązanki na engineer'ów forda że jak można dać w takim miejscu śruby które nie chcą się odkręcić ale mniejsza o to zderzak zeszedł i poszedł na lakiernie w między czasie kilka fotek nadkoli przed i przodu bez zderzaka

DSC04983.JPG

DSC04984.JPG

DSC04985.JPG

 

DSC04987.JPG

DSC04988.JPG

Zderzak przed lakiernią

DSC04989.JPG

DSC04990.JPG

DSC04991.JPG

DSC04992.JPG

DSC04993.JPG

 

Po czym bez zastanowienia pozdejmowałem nadkola i postanowiłem że tam popsikam apc poruszę brud pędzelkiem i przetrę mf miałem zamiar też ściągnąć koła ale się zaklinowały i odpuściłem jak jej ściągnąć będę się martwił jak będę zmieniał koła na letnie ale to mniejsza o to.

 

DSC04994.JPG

 

DSC04995.JPG

 

DSC04996.JPG

 

DSC04996.JPG

 

DSC04998.JPG

 

DSC04999.JPG

 

DSC05000.JPG

 

DSC05001.JPG

 

DSC05002.JPG

 

DSC05003.JPG

 

DSC05004.JPG

 

DSC05005.JPG

 

DSC05006.JPG

 

DSC05007.JPG

 

to teraz można się zabrać za mycie do tego przydał mi się piana aktywna z kenoteka tradis glinka z app oraz zamiennik ironx z wolf chemicals który okazał się słaby oraz apc z nielsena

 

 

DSC05008.JPG

 

DSC05009.JPG

 

DSC05010.JPG

 

DSC05011.JPG

 

DSC05012.JPG

 

DSC05013.JPG

 

DSC05014.JPG

 

DSC05015.JPG

 

DSC05016.JPG

 

DSC05017.JPG

 

DSC05018.JPG

 

DSC05019.JPG

 

DSC05020.JPG

 

DSC05021.JPG

 

DSC05022.JPG

 

DSC05023.JPG

rękawica z valetpro zdechła szkoda poszedł jakiś kauflandowski wynalazek za 4zł na zamiennik

DSC05024.JPG

 

DSC05025.JPG

wnęki oczywiście też

DSC05026.JPG

 

DSC05027.JPG

 

DSC05028.JPG

choć tradis jest bardzo dobry to zostawił trochę dla glinki

DSC05029.JPG

a teraz środek bez rozbiórki oraz odkurzania się nie obeszło

DSC05030.JPG

 

DSC05031.JPG

 

DSC05033.JPG

 

DSC05034.JPG

 

DSC05035.JPG

 

DSC05036.JPG

 

DSC05037.JPG

 

DSC05038.JPG

 

DSC05039.JPG

 

DSC05040.JPG

 

DSC05041.JPG

 

DSC05042.JPG

 

DSC05043.JPG

 

DSC05044.JPG

 

DSC05046.JPG

Ile ja śmieci miałem w aucie szok :idea:

 

DSC05047.JPG

program zawiera lokowanie produktów :mrgreen:

DSC05048.JPG

 

DSC05049.JPG

DSC05050.JPG

 

DSC05052.JPG

między czasie przegląd też lakieru

 

DSC05053.JPG

 

DSC05054.JPG

 

DSC05057.JPG

 

DSC05058.JPG

DSC05059.JPG

 

DSC05060.JPG

oraz zderzaka w podkładzie który i tak rano poprawiali bo nie zapodkładował tam gdzie są kratki

 

DSC05061.JPG

 

DSC05062.JPG

 

DSC05064.JPG

 

DSC05065.JPG

DSC05066.JPG

 

DSC05067.JPG

 

DSC05068.JPG

 

DSC05069.JPG

 

DSC05070.JPG

 

DS

 

Woda w bagażniku i nie skończyło się rdzą w fordzie szok :shock:

DS

 

DSC05074.JPG

 

DSC05075.JPG

ale tum postanowiłem że zajmę się później po korekcie w tedy sądziłem że zajmie mi dużo mniej czasu, ale do tego jeszcze dojdziemy, teraz czas zająć się podsufitką w tym mi pomógł nielsen nap low foam

 

DSC05077.JPG

 

DSC05078.JPG

 

DSC05079.JPG

DSC05080.JPG

 

DSC05081.JPG

a skąd ten syf tam się znalazł ja się pytam :!:

DSC05082.JPG

 

DSC05083.JPG

 

DSC05084.JPG

 

DSC05085.JPG

DSC05086.JPG

DSC05087.JPG

DSC05088.JPG

DSC05089.JPG

DSC05090.JPG

DSC05091.JPG

DSC05092.JPG

DSC05093.JPG

DSC05095.JPG

DSC05096.JPG

DSC05097.JPG

DSC05098.JPG

DSC05099.JPG

DSC05100.JPG

DSC05101.JPG

DSC05102.JPG

DSC05103.JPG

DSC05104.JPG

DSC05105.JPG

wykładzina po wypraniu proszkiem rm760 szczotkowana oraz wspomagana nielsen nlf

DSC05106.JPG

DSC05107.JPG

DSC05108.JPG

DSC05109.JPG

DSC05110.JPG

DSC05111.JPG

DSC05112.JPG

siedzenia przednie były podwójnie potraktowane ekstrakcją z rm760 szczotką i nlf

DSC05113.JPG

DSC05114.JPG

DSC05116.JPG

DSC05117.JPG

DSC05118.JPG

DSC05119.JPG

DSC05120.JPG

DSC05121.JPG

DSC05122.JPG

DSC05123.JPG

DSC05124.JPG

DSC05125.JPG

DSC05126.JPG

DSC05127.JPG

DSC05128.JPG

DSC05129.JPG

DSC05130.JPG

DSC05131.JPG

DSC05132.JPG

DSC05133.JPG

środek po wyschnięciu

DSC05140.JPG

DSC05141.JPG

DSC05142.JPG

a co tam pod zderzakiem też się przeczyści apc w dłoń z pędzlem a w drugiej pb ex-p oraz perl

DSC05143.JPG

DSC05144.JPG

DSC05145.JPG

DSC05146.JPG

DSC05147.JPG

DSC05148.JPG

DSC05149.JPG

DSC05150.JPG

DSC05151.JPG

delikatnie na mf przetarłem osuszacz rg alutech

DSC05152.JPG

a tu na wzmocnienie ex-p

DSC05153.JPG

DSC05154.JPG

DSC05155.JPG

DSC05156.JPG

DSC05157.JPG

DSC05158.JPG

DSC05159.JPG

DSC05161.JPG

DSC05165.JPG

ex-p postanowiłem wysmarować nadkola

DSC05166.JPG

DSC05167.JPG

DSC05168.JPG

DSC05169.JPG

DSC05170.JPG

DSC05171.JPG

DSC05172.JPG

DSC05173.JPG

DSC05179.JPG

DSC05181.JPG

DSC05182.JPG

nadkola z materiału zadały mi wiele problemu postanowiłem jej zostawić do akceptowalnego poziomu tu już wypukane myjką wysokociśnieniową i nlf bez rozcieńczenia było szorowane a efekt mizerny więc postanowiłem jej odkurzyć i jeszcze przetrzeć nlf znowu

DSC05174.JPG

tu poziom akceptowalny

DSC05175.JPG

DSC05177.JPG

DSC05178.JPG

DSC05183.JPG

DSC05184.JPG

DSC05185.JPG

 

po obejrzeniu siedzeń po wyschnięciu przetarłem spody ławki tylnej ex-p

DSC05186.JPG

DSC05187.JPG

DSC05188.JPG

DSC05190.JPG

DSC05192.JPG

DSC05194.JPG

 

303 htfg poszło w ruch nie żałowałem środka na siedzenia i schnął ponad 72h zanim poszły po środka ale szczerze powiedziawszy nie miałem odwagi sprawdzić czy działa jest bo jest

DSC05195.JPG

perl na przednie nadkola w sumie się zawiodłem :/

DSC05196.JPG

DSC05197.JPG

samo polerowanie lamp przednich zajęło mi prawie 5h procedury chyba nie muszę tłumaczyć

DSC05199.JPG

DSC05200.JPG

DSC05201.JPG

DSC05202.JPG

DSC05203.JPG

DSC05204.JPG

DSC05207.JPG

DSC05208.JPG

DSC05209.JPG

DSC05210.JPG

DSC05211.JPG

DSC05212.JPG

DSC05213.JPG

DSC05214.JPG

DSC05215.JPG

I teraz to co kotki lubią najbardziej czyli korekta wsunie były dwa systemy które mi w tym pomagały 3m składający się z 3 past które wszyscy znają oraz menzerna pg1000 oraz sf4000 oraz ipa i top inspektor

 

DSC05216.JPG

DSC05217.JPG

DSC05218.JPG

DSC05219.JPG

DSC05220.JPG

DSC05221.JPG

DSC05222.JPG

DSC05223.JPG

DSC05224.JPG

DSC05225.JPG

 

DSC05226.JPG

DSC05227.JPG

DSC05228.JPG

DSC05229.JPG

widać jak ktoś dobrał kolor a to wszystko w aso forda nie będę robił antyreklamy

DSC05230.JPG

DSC05231.JPG

DSC05232.JPG

DSC05233.JPG

 

DSC05234.JPG

DSC05235.JPG

DSC05236.JPG

DSC05237.JPG

tu widać z czym musiałem walczyć ryski powstały po przetarciu mf i ipa o wiązankach nie wspominam

DSC05238.JPG

DSC05239.JPG

DSC05240.JPG

DSC05241.JPG

DSC05242.JPG

DSC05243.JPG

DSC05244.JPG

czemu nikt nie patrzył jak otwierał drzwi :/

DSC05245.JPG

DSC05246.JPG

DSC05247.JPG

a tu ti na głównym planie :D

DSC05248.JPG

jak widać coś tam znikło ale nie wszystko

DSC05249.JPG

DSC05251.JPG

DSC05252.JPG

DSC05253.JPG

DSC05254.JPG

DSC05255.JPG

znowu no jak można :!:

DSC05256.JPG

DSC05257.JPG

ale dałem radę

DSC05258.JPG

znowu ślady po mf i to nowej :zly:

DSC05259.JPG

DSC05260.JPG

korekta tylnych lamp też musiała być lewa po korekcie prawa przed

DSC05263.JPG

DSC05264.JPG

DSC05265.JPG

DSC05266.JPG

DSC05267.JPG

DSC05268.JPG

DSC05269.JPG

po korekcie zająłem się plastikami w środku apc nielsena w stężeniu 1:10 i natural look dawali radę

DSC05270.JPG

DSC05271.JPG

DSC05272.JPG

DSC05273.JPG

50/50

DSC05274.JPG

DSC05276.JPG

DSC05277.JPG

DSC05278.JPG

DSC05279.JPG

DSC05280.JPG

DSC05281.JPG

DSC05282.JPG

DSC05283.JPG

DSC05285.JPG

DSC05286.JPG

DSC05288.JPG

DSC05289.JPG

DSC05290.JPG

DSC05291.JPG

DSC05292.JPG

DSC05294.JPG

DSC05295.JPG

DSC05296.JPG

DSC05297.JPG

DSC05298.JPG

DSC05299.JPG

DSC05301.JPG

DSC05302.JPG

DSC05303.JPG

DSC05304.JPG

DSC05305.JPG

DSC05306.JPG

DSC05307.JPG

DSC05308.JPG

DSC05309.JPG

 

DSC05310.JPG

co by tu zrobić z tymi pałąkami od zagłówków i w tedy wpadłem na pomysł rg alutech

DSC05311.JPG

DSC05312.JPG

teraz wiem że to był dobry pomysł

DSC05313.JPG

DSC05314.JPG

DSC05315.JPG

DSC05316.JPG

DSC05317.JPG

DSC05318.JPG

siedziania już zamontowane

DSC05319.JPG

oraz sprawdzenie bo czego oko nie widzi aparat z lampą błyskową pokaże ale wszystko jak najlepszym porządku

DSC05320.JPG

DSC05322.JPG

procedura taka sama jak z nadkolami i elementami pod maską

DSC05323.JPG

DSC05324.JPG

DSC05325.JPG

DSC05326.JPG

DSC05327.JPG

DSC05328.JPG

DSC05329.JPG

DSC05330.JPG

natural look albo perl daje radę w sumie to już nie pamiętam :P

DSC05331.JPG

DSC05332.JPG

DSC05333.JPG

DSC05334.JPG

szkoda że nie zrobiłem przed bo samo doczyszczenie tego zajęło mi ponad półgodziny

DSC05335.JPG

DSC05336.JPG

i pierwsze mycie po korekcie

DSC05337.JPG

 

DSC05338.JPG

DSC05340.JPG

DSC05341.JPG

DSC05342.JPG

DSC05343.JPG

DSC05344.JPG

DSC05345.JPG

klimatyczne zdjęcia :lol:

DSC05348.JPG

DSC05349.JPG

DSC05351.JPG

Po powrocie do mojego studia :-] musiał mi paść oczywiście bateria w aparacie, w sumie nie było nic, oprócz roboty HDC na miękkim padzie, który na paru ponownie lakierowanych elementach zrobił, więcej złego niż dobrego, ale udało się chyba większości wyprowadzić, robiłem kilka razy clenarem na rotacji ale pierwszy raz zrobił mi hologram, ale mniejsza o to najbardziej wkurzającą sprawą był zapach HDC, który po nałożeniu unosił się w pomieszczeniu, jako że była późna już godzina myślałem że zjem samochód z kołami ale wytrzymałem :-]

 

Idą ostatnią modą która panuje na tym forum poszedłem w nic innego jak w niego :] bo w sumie trzeba zdegradować króla, ja osobiście już zaczynam krzyczeć umarł król niech żyje król ;)

mam cichą nadzieje że nie zetną mi głowy :lol:

 

 

DSC05353.JPG

DSC05354.JPG

ale zanim zacznę woskowanie niech książę perl zajmie się swoją robotą

 

DSC05356.JPG

DSC05357.JPG

DSC05358.JPG

DSC05359.JPG

DSC05360.JPG

DSC05361.JPG

DSC05362.JPG

DSC05363.JPG

DSC05364.JPG

no to woskujemy :kox:

DSC05366.JPG

DSC05365.JPG

DSC05367.JPG

DSC05368.JPG

DSC05369.JPG

DSC05370.JPG

DSC05371.JPG

po przetarciu czas wygrzać wosk

DSC05372.JPG

DSC05373.JPG

DSC05374.JPG

DSC05375.JPG

DSC05376.JPG

kilka zdjęci sungunem i nie tylko

DSC05378.JPG

DSC05379.JPG

DSC05380.JPG

sądzę że jednak i tak dobrze po

DSC05380.JPG

przed

DSC05246.JPG

podczas wygrzewania zacząłem się zajmować innymi detalami jak kołami oponami i szybami

pb wheel sealant perl i płyn z sonaxa do szyb a do co pb wheel sealant to chyba jedyny zapach z pb który mi nie pod pasował jest chyba zbyt mdły ale robi robotę :D

DSC05383.JPG

DSC05384.JPG

DSC05385.JPG

DSC05386.JPG

DSC05387.JPG

DSC05388.JPG

i tablicą się dostało teraz mam nadzieje że prześwietli zdjęcie z fotoradaru

DSC05389.JPG

DSC05391.JPG

DSC05392.JPG

DSC05393.JPG

uszczerbiłem sobie znaczek na tylnej klapie podczas rozklejania został na taśmie klejącej :cry:

DSC05394.JPG

DSC05395.JPG

DSC05396.JPG

DSC05399.JPG

DSC05400.JPG

DSC05401.JPG

tu już samochód wreszcze w domu w sumie to już ostatni szlif i zdjęcia do ogłoszenia

DSC05402.JPG

DSC05403.JPG

DSC05404.JPG

DSC05405.JPG

DSC05406.JPG

dywaniki do poprawy wiem w sumie za niedługo zrobię upload'a to w tedy na pewno się poprawie

DSC05407.JPG

DSC05408.JPG

DSC05409.JPG

DSC05411.JPG

DSC05412.JPG

DSC05413.JPG

DSC05414.JPG

DSC05415.JPG

DSC05416.JPG

DSC05417.JPG

DSC05418.JPG

DSC05419.JPG

DSC05424.JPG

DSC05425.JPG

https://lh5.googleusercontent.com/-gzIy

Opublikowano

Kawał dobrej roboty :) Troszkę czasu spedziłeś ale auto zamieniło się z brzydkiego kaczątka w łabędzia czy jakoś tak :) Teraz autko kilka PLN więcej warte się zrobiło :D

Opublikowano

a teraz druga części

DSC05426.JPG

DSC05427.JPG

mój mały skarb ;) nie całe 3 miesiące już pcha się za kierownice

DSC05428.JPG

DSC05429.JPG

DSC05430.JPG

DSC05431.JPG

oczywiście na wszystkie szyby :)

DSC05433.JPG

DSC05434.JPG

DSC05435.JPG

koś na pewno zapyta czemu się zawiodłem na perl'u co do nadkoli, oto odpowiedz ale przy zmianie kół na letnie na pewno będzie upload ;)

DSC05436.JPG

DSC05437.JPG

DSC05439.JPG

DSC05440.JPG

a tu dwa moje skarby :* jak tu ich nie kochać

DSC05441.JPG

DSC05443.JPG

DSC05444.JPG

do tej pory nie wiem dlaczego tego nie zrobiłem przed :\

DSC05445.JPG

DSC05446.JPG

DSC05447.JPG

DSC05448.JPG

DSC05449.JPG

DSC05450.JPG

DSC05451.JPG

DSC05452.JPG

DSC05453.JPG

DSC05454.JPG

DSC05455.JPG

DSC05456.JPG

DSC05458.JPG

DSC05461.JPG

DSC05462.JPG

DSC05463.JPG

DSC05464.JPG

tego tak samo :\

DSC05465.JPG

DSC05467.JPG

DSC05468.JPG

 

 

To chyba na tyle, ciekawi mnie czy ktoś zgadnie ile czasu mi to zajęło, powiem że, odpowiedz wystarczy w godzinach, ale żadnej nagrody za to nie przewiduje.

 

Napewno w niedługim czasie będzie upload bo jeszcze parę rzeczy mi zostało chociażby letnie koła itp. oraz z ciekawości mam zrobione zdjęcie wagi wosku przed

DSC05355.JPG

 

po postaram się zrobić w tym tygodniu jak znajdę trochę czasu

 

 

a teraz program będzie zawierał lokowanie produktów :D

mam nadzieje że mogę na coś liczyć

DSC05421.JPG

 

a od tych chociaż na jakiś większy rabat albo dostawy do studia :-]

DSC05420.JPG

 

Co do zgadywania ile czasu mi zajęła cała praca, to może wyjaśnie że to nie mam sensu ogólnie ponad 100 godzin zacząłem 6 marca skończyłem 18 marca z odpoczynkiem na studia było to 10 dni po 10-12 godzin, de facto pisanie tego posta zajęło mi ponad 4 godziny, a sam tekst w notatniku waży ponad 70kb.

 

Wiem że trochę mało tych zdjęci ale mam dobrą wiadomości następna relacja jeżeli będzie tak gruntowna będzie zawierała więcej zdjęć, z tej w sumie mam 525 zdjęć :!: na forum jest ponad 400.

 

A co do mnie już nagrodę dostałem sporo ludzi twierdziło że jak nowy. i pytanie pana na stacji benzynowej "to ja nie wiedziałem że jeszcze ten model produkują" po czym jak dowiedział się co i jak "ja pier**** to chyba z fabryki taki nigdy nie wyjechał", to aż mi się na sercu tak fajnie zrobił, i wszystkie mekki jakie przez foksika przeszedłem poszły w nie pamięć, choć ja sądzę że ja go w końcu tylko umyłem :D

 

ps. fordzik na sprzedaż jak by ktoś pytał.

ps2. pisanie zajęło mi ponad 4 godziny więc sądzę że jakiś pierwszy post po przestudiowaniu powinien się pojawić za jakąś godzinkę :P

ps3. widzę że forum nie ogrania takich postów więc czekam na komantarz bo Your message is too long. It can not be more than 65500 chars.

 

podkreślam jest to moje prywatne auto

Opublikowano

bardzo fajnie mi się oglądało tą relację, już nie mogę się doczekać kiedy swojego forda tak przypudruję :mrgreen:

  • Moderator
Opublikowano

Swietna praca :)

Myles silnik czy tylko pedzelkowanie APC i lekki oprysk ? Zastanawiam sie jak dobrze to zrobic u siebie w MK1. Co i jak zakryc etc...

 

pzdr.

Opublikowano

:song::song::song:

 

bardzo solidna robota - aż "strach" pomyśleć, jaki będzie poziom relacji w tym sezonie... :-]

 

Podziwiam ogrom i zarazem efekt pracy, cierpliwość do tworzenia foto dokumentacji i "wrzucenia" samej relacji 8-)

 

p.s. nie było problemu z jakimś "czekiem" po włożeniu i podpięciu foteli? Znaczy tak tylko pytam... :-]:-] :-]

Opublikowano

grubo oj gruuubo...

pojechałeś po całości, warto było...

ciekawa relacja, przyzwoicie przedstawiona, gratulacje :good:

 

ps. mi ostatnio podczas ogarniania auta na szybko ( 3h ) żona powiedziała, że bardziej dbam o to nasze auto niż... boję się zabierać za coś poważniejszego... :kox:

Opublikowano
Dobra robota :good: To na ile dB ta korekta? W którym momencie tej 100 godzinnej pracy miałeś dość????

 

Stan zadowalający i akceptowalny a ile % lub dB to nie mam zielonego pojęcia, w sumie to każdego dnia miałem dość ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

p.s. nie było problemu z jakimś "czekiem" po włożeniu i podpięciu foteli? Znaczy tak tylko pytam... :-]:-] :-]

nie nie było akumulator odpiąłem

 

 

chrisnow

A gdzie jest napiszanę że przez hobbistę ? :dontknow: (już jeden wypadł) a tak na serio to nie potrzebuje reklamy ale przynajmniej wiem do kogo się zgłosić jak będę szukał reklamy :-]

Opublikowano

Podziwiam, za ilość fotek, bo mi z wash and wax i lekkie odświeżenie ledwie ponad 150 wyszło, trzeba poćwiczyć dalej :). Robota :good: , a Foka dostała drugie życie ;)

Opublikowano
ile czasu nawet nie zamiatałes:D?

 

to pozostawię bez komentarza bo wstyd się przyznać bo naprawdę za długo :(

 

 

a teraz ilości użytego wosku

przed woskowaniem było 298,4g po woskowaniu zostało 296,4g to na całą fokę poszło 2g wosku

P1050577.JPG

P1050595.JPG

Opublikowano

Relacja bardzo ciekawa, ogrom pracy i bardzo fajny efekt końcowy. Pogratulować...

Tylko ten tekst jakiś taki ciężki :kox:

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.