skovroon Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Witajcie. Jest to moje pierwsze dzieło które zdecydowałem się pokazać publicznie, więc wszelkie słowa krytyki itd biorę śmiało na klatę Temat oczywiście będzie aktualizowany w najbliższym czasie o prace przy nadkolach, silniku, małej korekcie lakieru + woskowanie SV Blau Weiss Postanowiłem zabrać się za kompleksowe czyszczenie + woskowanie kół od BMW M5 E61 2007 które finalnie trafią do mojej E60 530d. Auto z którego koła zostały zdjęte miało przelot ok 70-80kkm. Poziom zasyfienia? hmm.. średni (szczerze? oczekiwałem gorszego syfu ) Ok przedstawię może teraz to czego używałem w czasie całej zabawy: Akcesoria: Myjka Karcher K 4.650 Szczotka Mothers wheel brush Szczotka Mothers detail brush Szczoteczka do zębów Oral-B Pędzelki (No Name) Skrobaczka z plastikowym ostrzem Glinka (No Name) Aplikator gąbkowy SV Aplikatory piankowe Megs'a Aplikator z mikrofibry Chemia: Meguiars Wheel Brightener ValetPro Citrus Tar & Glue Remover Decabit Iron-x Rozcieńczalnik uniwersalny (na jednej tylnej feldze miałem ślady czerwonej farby ) SV Cleaner Fluid Regular SV Autobahn SV Pneu Matt Ogólny czas pracy z przerwami na sikanie ok. 8h. Zdjęcia są z pracy przy przedniej (najgorzej zabrudzonej) feldze. Ale oczywiście wszystkie koła przeszły wszystkie etapy w tej samej kolejności z tymi samymi efektami. Jedziemy Pomocnicy: a oto i delikwenci: ooo skurczybyk: Moczymy Wheel Brightener'em 1:4: coś nie coś zaczyna już "brać": no ale nic.. szczota w ruch i lecimy: płuczemy: inspekcja : jak widać trochę smoły/asfaltu jest: ale póki się weźmiemy za asfalt, smołę, ciężarki itd jedziemy ponownie WB 1:4 i zaglądamy tam gdzie większa szczotka nie dotarła: ponownie płuczemy: jest nieźle: dobra bierzemy się za smołę i klej po ciężarkach: T & G niech sobie działa a tymczasem dorzucimy jeszcze decabit: w czasie kiedy działał decabit razem z T&G zebrałem dekielki i zrobiłem im małe spa w postaci mieszanki z APC Megsa + kropelka WheelB.. + T&G: wracamy do kół.. płukanie tego całego tłustego śwyństwa: trzeci już raz psikamy WB aby odtłuścić powierzchnię: szczota: znów płuczemy: efekt po T&G + Decabit + WB : ale to, czy jest już czysto pokaże nam ON! IRON-X w akcji: beton czerwony jakby świniaka zarzynał a co! poprawimy jeszcze raz szczotką: i szczoteczką: płukanie: czas na glinkę (w środku woda + kapka DG 901) tak glinka wyglądała po zrobieniu całej felgi: chyba nie ma tragedii lekką różnicę (nawet z daleka) widać : po zrobieniu pozostałych trzech kół przyszedł czas na : nakładamy SV CF i jedziemy: polerujemy: i tak wszystkie 4 szt. Wreszcie-nareszcie przyszedł czas na prawdziwą wisienkę SV Autobahn : nakładamy : efekty po spolerowaniu wosku (zdjęcia nie obrazują do końca "błysku"): tu już po nałożeniu SV Pneu Matt: Mam nadzieję że dotrwaliście do końca Dziękuję za uwagę i pozdrawiam. aaaa.. no i liczę na opinie i te negatywne i pozytywne Link to comment Share on other sites More sharing options...
patryczken16 Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Bardzo porzadna relacja krok po kroku - gratuluje ale zaraz kto "wysoki ranga" napisze,ze blad bo zaczales zabawe ze szczotka na wciaz brudnej powierzchni.. Mala rzecz,ale wazna Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal88 Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 skovroon, Gdyby nie było paru otarć mógłbyś je sprzedać jako nówka sztuka . Fajna praca , felgi dostały nowe życie Link to comment Share on other sites More sharing options...
turzol Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Rewelacyjne koło . Swietna praca i niesamowite efekty. Jedyny krok do którego miałbym zastrzeżenia to aplikowanie Tar Removera aplikatorem gąbkowym. Osobiście spryskałbym felgę preparatem a następnie przetarł fibrą a żeby finalnie spłukać myjką pod ciśnieniem. -edit- Widze też na fotkach, że jednej z felg się "dostało" po rancie . Nie myślałeś o regeneracji ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
barteq161 Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Felgi w bardzo dobrym stanie, az milo sie pewnie pracowalo Dobra robota ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
blaszczu Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Bardzo ładnie Ci to wyszło, efekt naprawdę bomba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mnichu Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 czyste porno z tymi felgami Link to comment Share on other sites More sharing options...
skovroon Posted March 14, 2012 Author Report Share Posted March 14, 2012 Jedyny krok do którego miałbym zastrzeżenia to aplikowanie Tar Removera aplikatorem gąbkowym. Osobiście spryskałbym felgę preparatem a następnie przetarł fibrą a żeby finalnie spłukać myjką pod ciśnieniem. Nie ma tego na fotkach ale przed przetarciem aplikatorem felgę już delikatnie spryskałem T&G Z kolei na opakowaniu produktu z tego co pamiętam było napisane: "nanieś na aplikator i przetrzyj zabrudzoną powierzchnię" Widze też na fotkach, że jednej z felg się "dostało" po rancie . Nie myślałeś o regeneracji ? Chyba nie będę się w to bawił, te otarcia nie są jakieś wybitne, a pewnie jak koła już będą na aucie to te otarcia nie będą już tak zauważalne jak na fotce z bliska. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator krd Posted March 14, 2012 Moderator Report Share Posted March 14, 2012 Musze przyznac, ze te felgi w calej palecie BMW najbardziej mi sie podobaja Wyszly po prostu idealnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borek Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Efekt idealny, lepiej się nie da, ale... ale zaraz kto "wysoki ranga" napisze,ze blad bo zaczales zabawe ze szczotka na wciaz brudnej powierzchni.. Mala rzecz,ale wazna święte słowa, co z tego, że topowe siuwaxy jak pierwszy atak to rozcieranie/rysowanie felgi nawet nie spłukanym z grubsza syfem Link to comment Share on other sites More sharing options...
sciema Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Szczoteczka do zębów Oral-B to jest zoboczone tak jak pisałem na innym forum- bardzo fajna relacja Link to comment Share on other sites More sharing options...
GracjanS4 Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Podoba mnie się to Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tygrysek3005 Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Świetna robota, miło popatrzeć na takie relacje Link to comment Share on other sites More sharing options...
skovroon Posted March 14, 2012 Author Report Share Posted March 14, 2012 blad bo zaczales zabawe ze szczotka na wciaz brudnej powierzchni.. Mala rzecz,ale wazna Racja, zgadzam się z Wami Co prawda nie chetałem felg ostro tą szczotką, bo chciałem przed spłukaniem tylko trochę "wzruszyć" brud ale i tak pewnie kilka od tego rys powstało No nic.. na przyszłość będę pamiętał Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Mi się podoba Fajnie udokumentowane, może kiedyś relacje z pracy przy BMW? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MM.MM Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Aplikator padł po aplikacji Citrus Tar & Glue Remover ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 No fajne te "felunie" Nawet ładnie wyszły Ale też aparat chyba nie do końca ujął efekt koncowy Robota Fele Marka BMW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 minetoo aproved Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Świtna robota Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinek01 Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Świetna relacja i efekt końcowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartekB Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 A ja mam pytanko: po co sciągałeś ciężarki? Mam zamiar zmieniac opony? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m911 Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 chciałem napisać że zauważyłem brud, myliłem się - brudny to mam monitor super robota Link to comment Share on other sites More sharing options...
skovroon Posted March 14, 2012 Author Report Share Posted March 14, 2012 Mi się podoba Fajnie udokumentowane, może kiedyś relacje z pracy przy BMW? Ależ oczywiście już jutro będą prace przy nadkolach + prawdopodobnie silnik. W następnej kolejności czyszczenie lakieru + korekta + wosk. Aplikator padł po aplikacji Citrus Tar & Glue Remover ? Paść nie padł, choć troszkę się postrzępił. Na pewno wystarczyłby jeszcze na robotę przy dwóch takich kompletach Fele Marka BMW Jasna sprawa A ja mam pytanko: po co sciągałeś ciężarki? Mam zamiar zmieniac opony? Ano głównie dlatego że chciałem koła doczyścić "do gołej skóry". I w całości nawoskować. Kółka jutro z rana wylądują u wulkanizatora i będą miały nowe-odpowiednie ciężarki. chciałem napisać że zauważyłem brud, myliłem się - brudny to mam monitor to bierzesz APC i jedziesz Dziękuję wszystkim bez wyjątków za słowa krytyki, a także uznania których jest na szczęście nieporównywalnie więcej Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZyBA Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Good job Link to comment Share on other sites More sharing options...
OWOC Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Smerfastyczna robota A felgi to chyba napiekniejsza stylistyczna cześć z BMW M5 e61 Gratki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now