skovroon Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Witajcie. Jest to moje pierwsze dzieło które zdecydowałem się pokazać publicznie, więc wszelkie słowa krytyki itd biorę śmiało na klatę Temat oczywiście będzie aktualizowany w najbliższym czasie o prace przy nadkolach, silniku, małej korekcie lakieru + woskowanie SV Blau Weiss Postanowiłem zabrać się za kompleksowe czyszczenie + woskowanie kół od BMW M5 E61 2007 które finalnie trafią do mojej E60 530d. Auto z którego koła zostały zdjęte miało przelot ok 70-80kkm. Poziom zasyfienia? hmm.. średni (szczerze? oczekiwałem gorszego syfu ) Ok przedstawię może teraz to czego używałem w czasie całej zabawy: Akcesoria: Myjka Karcher K 4.650 Szczotka Mothers wheel brush Szczotka Mothers detail brush Szczoteczka do zębów Oral-B Pędzelki (No Name) Skrobaczka z plastikowym ostrzem Glinka (No Name) Aplikator gąbkowy SV Aplikatory piankowe Megs'a Aplikator z mikrofibry Chemia: Meguiars Wheel Brightener ValetPro Citrus Tar & Glue Remover Decabit Iron-x Rozcieńczalnik uniwersalny (na jednej tylnej feldze miałem ślady czerwonej farby ) SV Cleaner Fluid Regular SV Autobahn SV Pneu Matt Ogólny czas pracy z przerwami na sikanie ok. 8h. Zdjęcia są z pracy przy przedniej (najgorzej zabrudzonej) feldze. Ale oczywiście wszystkie koła przeszły wszystkie etapy w tej samej kolejności z tymi samymi efektami. Jedziemy Pomocnicy: a oto i delikwenci: ooo skurczybyk: Moczymy Wheel Brightener'em 1:4: coś nie coś zaczyna już "brać": no ale nic.. szczota w ruch i lecimy: płuczemy: inspekcja : jak widać trochę smoły/asfaltu jest: ale póki się weźmiemy za asfalt, smołę, ciężarki itd jedziemy ponownie WB 1:4 i zaglądamy tam gdzie większa szczotka nie dotarła: ponownie płuczemy: jest nieźle: dobra bierzemy się za smołę i klej po ciężarkach: T & G niech sobie działa a tymczasem dorzucimy jeszcze decabit: w czasie kiedy działał decabit razem z T&G zebrałem dekielki i zrobiłem im małe spa w postaci mieszanki z APC Megsa + kropelka WheelB.. + T&G: wracamy do kół.. płukanie tego całego tłustego śwyństwa: trzeci już raz psikamy WB aby odtłuścić powierzchnię: szczota: znów płuczemy: efekt po T&G + Decabit + WB : ale to, czy jest już czysto pokaże nam ON! IRON-X w akcji: beton czerwony jakby świniaka zarzynał a co! poprawimy jeszcze raz szczotką: i szczoteczką: płukanie: czas na glinkę (w środku woda + kapka DG 901) tak glinka wyglądała po zrobieniu całej felgi: chyba nie ma tragedii lekką różnicę (nawet z daleka) widać : po zrobieniu pozostałych trzech kół przyszedł czas na : nakładamy SV CF i jedziemy: polerujemy: i tak wszystkie 4 szt. Wreszcie-nareszcie przyszedł czas na prawdziwą wisienkę SV Autobahn : nakładamy : efekty po spolerowaniu wosku (zdjęcia nie obrazują do końca "błysku"): tu już po nałożeniu SV Pneu Matt: Mam nadzieję że dotrwaliście do końca Dziękuję za uwagę i pozdrawiam. aaaa.. no i liczę na opinie i te negatywne i pozytywne
patryczken16 Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Bardzo porzadna relacja krok po kroku - gratuluje ale zaraz kto "wysoki ranga" napisze,ze blad bo zaczales zabawe ze szczotka na wciaz brudnej powierzchni.. Mala rzecz,ale wazna
michal88 Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 skovroon, Gdyby nie było paru otarć mógłbyś je sprzedać jako nówka sztuka . Fajna praca , felgi dostały nowe życie
turzol Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Rewelacyjne koło . Swietna praca i niesamowite efekty. Jedyny krok do którego miałbym zastrzeżenia to aplikowanie Tar Removera aplikatorem gąbkowym. Osobiście spryskałbym felgę preparatem a następnie przetarł fibrą a żeby finalnie spłukać myjką pod ciśnieniem. -edit- Widze też na fotkach, że jednej z felg się "dostało" po rancie . Nie myślałeś o regeneracji ?
barteq161 Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Felgi w bardzo dobrym stanie, az milo sie pewnie pracowalo Dobra robota !
blaszczu Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Bardzo ładnie Ci to wyszło, efekt naprawdę bomba
skovroon Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Jedyny krok do którego miałbym zastrzeżenia to aplikowanie Tar Removera aplikatorem gąbkowym. Osobiście spryskałbym felgę preparatem a następnie przetarł fibrą a żeby finalnie spłukać myjką pod ciśnieniem. Nie ma tego na fotkach ale przed przetarciem aplikatorem felgę już delikatnie spryskałem T&G Z kolei na opakowaniu produktu z tego co pamiętam było napisane: "nanieś na aplikator i przetrzyj zabrudzoną powierzchnię" Widze też na fotkach, że jednej z felg się "dostało" po rancie . Nie myślałeś o regeneracji ? Chyba nie będę się w to bawił, te otarcia nie są jakieś wybitne, a pewnie jak koła już będą na aucie to te otarcia nie będą już tak zauważalne jak na fotce z bliska.
Moderator krd Opublikowano 14 Marca 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Musze przyznac, ze te felgi w calej palecie BMW najbardziej mi sie podobaja Wyszly po prostu idealnie
Borek Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Efekt idealny, lepiej się nie da, ale... ale zaraz kto "wysoki ranga" napisze,ze blad bo zaczales zabawe ze szczotka na wciaz brudnej powierzchni.. Mala rzecz,ale wazna święte słowa, co z tego, że topowe siuwaxy jak pierwszy atak to rozcieranie/rysowanie felgi nawet nie spłukanym z grubsza syfem
sciema Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Szczoteczka do zębów Oral-B to jest zoboczone tak jak pisałem na innym forum- bardzo fajna relacja
Tygrysek3005 Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Świetna robota, miło popatrzeć na takie relacje
skovroon Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 blad bo zaczales zabawe ze szczotka na wciaz brudnej powierzchni.. Mala rzecz,ale wazna Racja, zgadzam się z Wami Co prawda nie chetałem felg ostro tą szczotką, bo chciałem przed spłukaniem tylko trochę "wzruszyć" brud ale i tak pewnie kilka od tego rys powstało No nic.. na przyszłość będę pamiętał
damian Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Mi się podoba Fajnie udokumentowane, może kiedyś relacje z pracy przy BMW?
MM.MM Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Aplikator padł po aplikacji Citrus Tar & Glue Remover ?
dzinkins Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 No fajne te "felunie" Nawet ładnie wyszły Ale też aparat chyba nie do końca ujął efekt koncowy Robota Fele Marka BMW
BartekB Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 A ja mam pytanko: po co sciągałeś ciężarki? Mam zamiar zmieniac opony?
m911 Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 chciałem napisać że zauważyłem brud, myliłem się - brudny to mam monitor super robota
skovroon Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Mi się podoba Fajnie udokumentowane, może kiedyś relacje z pracy przy BMW? Ależ oczywiście już jutro będą prace przy nadkolach + prawdopodobnie silnik. W następnej kolejności czyszczenie lakieru + korekta + wosk. Aplikator padł po aplikacji Citrus Tar & Glue Remover ? Paść nie padł, choć troszkę się postrzępił. Na pewno wystarczyłby jeszcze na robotę przy dwóch takich kompletach Fele Marka BMW Jasna sprawa A ja mam pytanko: po co sciągałeś ciężarki? Mam zamiar zmieniac opony? Ano głównie dlatego że chciałem koła doczyścić "do gołej skóry". I w całości nawoskować. Kółka jutro z rana wylądują u wulkanizatora i będą miały nowe-odpowiednie ciężarki. chciałem napisać że zauważyłem brud, myliłem się - brudny to mam monitor to bierzesz APC i jedziesz Dziękuję wszystkim bez wyjątków za słowa krytyki, a także uznania których jest na szczęście nieporównywalnie więcej
OWOC Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Smerfastyczna robota A felgi to chyba napiekniejsza stylistyczna cześć z BMW M5 e61 Gratki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się