Skocz do zawartości

Spawarka do plastiku


Rekomendowane odpowiedzi

No więc jako że stale lubie coś eksperymentować i uczyć się nowych rzeczy to wybór padł na spawanie plastiku :P Ogólnie nie będę ukrywał że jestem laik w tej dziedzinie ale jak to mówią wszystkiego trzeba spróbować :) Może ktoś z forum ogarnia temat spawarek do plastiku i podpowie coś na co trzeba zwrócić uwage przy kupnie, w jakie spoiwa sie zaopatrzyć na początek itp. Dodam że ucze się robić tego dla siebie i na własne potrzeby a głównie chodzi mi o spawanie zderzaków i innych elementów plastikowych w samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz opalarkę

 

Opalarkę mam to coś tam pokombinuje sobie :P Ale spawarkę i tak chce kupić....troche poczytałem i na poczatek chwała sobie AOYUE 968??

Jakies PRO spawarki za 1500-2000zł nie wchodza w gre narazie bo tylko kupowane jest z myślą o nauce i troszke grzebania przy swoich autkach. Tak do 1 tys chciałbym sie zmieścic :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś pracowałem na lakierni Gdzie zajmowali się także spawaniem plastików i oni używali takiej spawarki http://bdz.com.pl/index.php?route=common/home pracowałem tam 8 miesięcy i spawarka chodziła bez żadnej awarii Tygodniowo kleiła około 50 zderzaków ,wiec wydaje mi się wytrzymała

Wazna w takich spawarkach jest płynna regulacja temperatury, a opalarka niestety takiej nie posiada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie spawanie plastiku to jest prosta czynność najważniejsze co musisz wiedzieć to z jakiego materiału jest dany element który chcesz pospawać i jaka jest temperatura jego obróbki (w internecie widziałem takie zakresy temperatur dla rożnych materiałów) do tego z takiego samego materiału elektroda i jedziesz :)

 

Chyba ze papierek z kursu jest ci potrzebny do jakiegoś innego celu Bo moim zdaniem jest on wcale niepotrzebny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach