sensej17 Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2013 Witam. Mam pytanie. Kupiłem auto i ktoś chyba czyszcząc felgi, znaczy myjąc je używał do tego gąbki kuchennej i w paru miejscach widać takie tarcie (ryski) tą szorstką stroną. Można jakoś łatwo się tego pozbyć ?
Swoop Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2013 zależy od tego jak głębokie masz rysy, ale jedziesz tak jak lakier
sensej17 Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2013 Aha czyli UC powinno wstępnie wystarczyć ? Dzięki Pozdro
marcinwdg Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2013 Aivars możesz zapodać jakieś foto i cenę? jak chcesz to na PW może być
Aivars Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2013 Cos takiego jak na foto ponizej. Myslalem jeszcze nad nakretkami kolpakowymi, ale jednak zostane przy takich zwyklych srubkach, glownie ze wzgledu na cene. Zdjecie ponizej zapozyczylem z netu, model felg i srubek ten sam, mysle, ze zle nie wyglada. U mnie jeszcze dorzuce dopasowane podkladki pod kazda ze srubek, ktore beda robily za maly kolnierz, bedzie to wygladalo moim zdaniem troche lepiej. Srubki sa cynkowane, zostana w kolorze srebrnym, chyba ze jednak zawioze je do cynkowania na zolto, zobaczymy. W kazdym badz razie jesli chodzi o cene, to ona byla glownym pomocnikiem przy wyborze Chodzi o to, ze za same felgi zaplacilem niewiele wiecej (nie przesadzam ), niz mialbym zaplacic za srubki, chocby po 1,50zl/szt, wiec stwierdzilem, ze podjade do sklepu 'ze srubkami' i popytam. Padlo na zwykle sruby imbusowe m6, ktore razem z podkladkami kosztowaly 5,20zl na 1 felge, czyli nieco ponad 20zl na 4 felgi. Rant jeszcze pojedzie do polerki i moim zdaniem bedzie to wszystko ladnie wspolgralo Edit: Czym wklejacie takie srubki, jesli felgi nie sa skrecane?
vw_golf3 Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2013 Aivars ja kiedyś normalnie wbijałem i wytrzymują już drugi sezon u klienta na aucie którym jeździ na co dzień
cguurek Opublikowano 13 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2013 Witam. która pasta z firmy autosol lepiej sprawdzi się do polerowania alusków autosol aluminium czy metal polish?
Tomson-8p. Opublikowano 14 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2013 ...zalezy od stopu Aluminium-jedni powiedza,ze metal Oka,a inni Aluminium. Musisz sam sprawdzic i sie przekonac.
DS_Tomek Opublikowano 14 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2013 ...zalezy od stopu Aluminium-jedni powiedza,ze metal Oka,a inni Aluminium.Musisz sam sprawdzic i sie przekonac. Aluminium jest bardzo delikatna, trzeba ją traktować raczej jako wykończeniową.
cguurek Opublikowano 14 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2013 czyli najlepiej kupić obydwie pasty z tej firmy i najpierw metal polish a pózniej aluminum? Tomson-8p stop aluminium jak w bbs
vw_golf3 Opublikowano 14 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2013 dokładnie tak jak DS_Tomek mówi, aluminium polish można użyć jako wykończeniową , na flaneli czy bawełnie daje radę
fernando Opublikowano 14 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2013 A może w tym temacie ktoś mi doradzi, czym najlepiej zabezpieczyć polerowane felgi aluminiowe, żeby można było z nich normalnie korzystać, nawet w zimę? Jakieś kwarce czy coś takiego ktoś praktykował?
DS_Tomek Opublikowano 14 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2013 A może w tym temacie ktoś mi doradzi, czym najlepiej zabezpieczyć polerowane felgi aluminiowe, żeby można było z nich normalnie korzystać, nawet w zimę? Jakieś kwarce czy coś takiego ktoś praktykował? Niczym nie zabezpieczysz gołego aluminium aż do tego stopnia, chyba że lakierem bezbarwnym (warto tylko pamiętać że aby lakier się trzymał trzeba alu nieco zmatowić ) Testowane przeze mnie preparaty które działały na gołym alu (tzn trochę się trzymały i nie wpływały źle na połysk) to: - Swissvax Autobahn - 4Nano Rim Protect - CQuartz DLUX Ustawiłem je pod kątem trwałości. W kolejce czeka Sonus Aluminium Sealant.
vw_golf3 Opublikowano 15 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2013 fernando i wiadomo że polerowanie wibracyjne daje lepszy i dłuższy efekt Jeśli chodzi o preparaty to ja nigdy niczego nie testowałem ani używałem, co jakiś czas przecierałem pastą do alu i tyle
fernando Opublikowano 15 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2013 vw_golf3, DS_Tomek, dzięki za odpowiedzi, Pany! Chociaż trochę mnie to martwi, ale jakoś nie widzę siebie przecierającego felgi pastą co tydzień, a wiem, że po zapuszczeniu jest ciężej doprowadzić takie gołe "alu" do ludzi A zwłaszcza jeszcze w ciężkich warunkach, czy w szczególności zimą
barteKKK03 Opublikowano 15 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2013 Osobiście wydaje mi się że zimą w żaden sposób nie utrzymamy polerki w dobrym stanie
miHoo79 Opublikowano 16 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2013 ...Edit: Czym wklejacie takie srubki, jesli felgi nie sa skrecane? Klej do gwintów ten najmocniejszy
Miked Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2013 Panowie, sezon co raz bliżej, a mi od przemyśleń głowa puchnie ale do rzeczy: Pacjentem są te felgi: I chce je spolerować w ten sposób: Teraz od czego zacząć? Ranty były kiedyś coś polerowane, ale to nie wiem czy można nazwać polerowaniem, takie kupiłem. 1. Z ramion ściągać lakier? Środkiem czy trzeć? 2. Jak trzeć to papierami jechać wodnymi? 400/600/800/1000/1500/2000 ? 3. Następnie wiertareczka i filc? 4. Jakie pasty? Mam troszeczkę jeszcze autosola. Myślę, by dokupić autosola i mothersa 5. Ranty takimi samymi papierami trzeć jak wyżej wymieniłem? Nigdy nie polerowałem felg, ale czuje że da mi to wiele frajdy bo uwielbiam dłubanie i pucowanie tyle, że nie wiem czy prawidłowo chce się za to zabrać i odpowiednimi środkami? Pomoże ktoś wiedzą?
Kama Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2013 Musisz trzeć papierem. Jak będziesz ściągał lakier jakimś środkiem to najprawdopodobniej uszkodzisz lakier na wewnętrznej stronie ramion.
Miked Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2013 Wlasnie o tym myslalem, ze jak dam srodek na lakier to pozachdzi mi na wewnetrzna strone ramion... Czyli papiery w ruch:) Podpowie ktos od jakich zaczac? Suche? Czy od razu same na mokro? Od jakiej wielkosci zaczac?
vw_golf3 Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2013 Miked ja to jak ściągam z takich frontów lakier to zaczynam 80-120 żeby się nie męczyć papier na okrągłej tarczy i na wiertarkę , później 240-400 też na wiertarce i później szlifowanie wodnym papierem 800-1000-1200-1500-2000-2500 i jak masz autosol na filc albo bawełna
Chudy56 Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2013 W trakcie polerki papierem 150 pojawia się co raz matowy pasek na rancie, to jest starte aluminium czy pozostałości po jakimś lakierze? http://imageshack.us/photo/my-images/820/zdjcie0019m.jpghttp://imageshack.us/photo/my-images/266/zdjcie0020d.jpg http://imageshack.us/photo/my-images/545/zdjcie0003uq.jpg
Miked Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2013 Miked ja to jak ściągam z takich frontów lakier to zaczynam 80-120 żeby się nie męczyć papier na okrągłej tarczy i na wiertarkę , później 240-400 też na wiertarce i później szlifowanie wodnym papierem 800-1000-1200-1500-2000-2500 i jak masz autosol na filc albo bawełna Dzięki Michał, za konkretną odpowiedź. Powiedz mi czy dobrze rozumiem, pierwsze papiery 80-120 i później 240-400 na wiertarce papiery na sucho? Wodne już jedziesz ręcznie? A co powiesz o rantach? Zacząć je od 800 wodnym? Chyba zejdę niżej od 400/600 wodne.
vw_golf3 Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2013 Miked dokładnie ja używam 80-120-240-400 na sucho, czasami 400 już na mokro ranty możesz zacząć od 800 wodne jak są w dobrym stanie i bez lakieru Chudy56 spróbuj przejść później na papier 180-240 i zobacz czy będzie tak samo
dek33 Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2013 Czy sa na rynku jakies maszyny do polerowania felg(np. wkladamy felge do urzadzenia a jakies granulki,kamyki itp. pod wplywem drgan poleruja powierzchnie)?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się