SJake Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2011 tfelek, aby usunąć morkę czasem wystarczy na wet Sandingu ściąć po 3-5uq i będzie Ok.
dzinkins Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2011 tfelek, aby usunąć morkę czasem wystarczy na wet Sandingu ściąć po 3-5uq i będzie Ok. Dokładnie
tfelek Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2011 lakier metalizowany.. zapraszam z miernikiem może mój oszukuje..Chętnie chciałbym zasięgnąć porady, bo sam na razie boje się dotykać papierem tego lakieru ...
Gość Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2011 brać się za robotę - Drodzy Forumowicze - bo WWL Team w sezonie 2012 pójdzie po bandzie pełnym ogniem Małopolska nie śpi Małopolska pracuje Dobry "łet"
Pavlik Opublikowano 31 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2011 Pacjentem zostało jedno z kilku Isuzu... z małym przebiegiem ok 18500km Fajne mi to świeże Isuzu , tego akurat nie widziałem, ale temu pewnie też do przebiegu dodałbym jedno zero. Jeszcze rok w takich warunkach i z pewnością poszło by na złom i jest to modelowy przykład auta, nad którym trzeba się zastanowić 10 razy zanim weźmie się go na warsztat. Killer dla myjki ciśnieniowej - z wypłukanej gliny można by niezły zameczek ulepić dobrze, że nie zdążyło jeździć po świeżym asfalcie bo zapewne smołę byście szpachelkami zdejmowali. A teraz na temat samej roboty: Szyba gratulacje robota na najwyższym poziomie tak...tak...drodzy forumowicze, wystarczy popatrzeć na zdjęcia. Mariusz i Paweł ograniczyli się do zabaw z pędzelkami, robieniem fotek i opróżnianiem zielonych i czerwonych skrzynek a całą brudną robotę wykonał: dla nielicznych SZyBA
carrera Opublikowano 31 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2011 Czy WWL team chce pobić car spa i sv w sezonie 2012. Biorąc pod uwage poziom prac grubego, Pavlika i dzinkinsa, to powiedziałbym ze team WWL juz dawno pobił SV i carpsa Super praca , kazde auto zasluguje na druga mlodosc, bez znaczenia czy to pikup czy nowy model Ferrari.
cash Opublikowano 31 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2011 kazde auto zasluguje na druga mlodosc, bez znaczenia czy to pikup czy nowy model Ferrari dokładnie
vhs Opublikowano 31 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2011 Projekt świetny, jest na co popatrzeć. Jak zawsze nie zawiodłem się Oby więcej takich prac.
dzinkins Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2011 gruby_RS, Szykujecie coś co zrobi spore zamieszanie na forum.Czy WWL team chce pobić car spa i sv w sezonie 2012. Biorąc pod uwage poziom prac grubego, Pavlika i dzinkinsa, to powiedziałbym ze team WWL juz dawno pobił SV i carpsa Panowie nie porównujcie "pasjonatów, amatorów, freeków" na punkcie dbania o własne auta do profesjonalistów jeszcze nam daleko do nich i dopiero dążymy do podobnego poziomu
Gość Opublikowano 31 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2011 Krótko mówiąc poziom relacji na forum szybuje ostro w górę
Moderator Domel Opublikowano 31 Grudnia 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2011 Super robota Mam niedosyt że brak relacji z naprawy wgniecenia przedniego zderzaka dokladnie od pierwszego zdjęcia mnie to ciekawiło
Maciej WTN Opublikowano 31 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2011 Bardzo fajnie zrobione autko Brawo panowie Może jednak napisalibyście chociaż troche na temat środków jakimi pracowaliście, bo tego zdecydowanie tu brakuje
dzinkins Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2011 A co chcesz dokładnie wiedzieć
Maciej WTN Opublikowano 31 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2011 Szczególnie jakich kombinacji past i padów używaliście? No i jakimi środkami praliście wnętrze?
dzinkins Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2011 Szczególnie jakich kombinacji past i padów używaliście? No i jakimi środkami praliście wnętrze? Jak mocno byś się przyjrzał to można było wypatrzeć Ale wracając do pytania : Cały system 3M Zielony, zółty i niebieski + dedykowane pady oraz jak dobrze pamiętam Menzerna 500,2500,4000 + pady flexipads i abw Do prania Puzzi 8/1c oraz dedykowane chemia RM 760 i RM 769
Maciej WTN Opublikowano 31 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2011 Dzięki za odpowiedź Wiem, wiem widać na zdjęciach butelke 3M, ale byłem ciekawy czy używaliście pełnych systemów poszczególnych producentów, czy tylko poszczególnych past
SZyBA Opublikowano 31 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2011 Ja powiem tylko tak miałem okazję wtedy widzieć z bliska ten project szczęka opadła. Po prostu detailing pro Od tych panów duuuuuuuużo można się nauczyć. Dzięki jeszcze raz zaszczyt to dla mnie widzieć na żywo taki project profi, dzięki za uwagi spędzony czas i towarzystwo bardzo miłe.
patrizio1985 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2012 Stawił się i SAN-EPID. Dla poprzedniego właściciela z 500 zeta za taki stan!!! Dla Was chłopaki ... brawa!!! Pozdrawiam:)
dzinkins Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2012 dziękujemy za słowa uznania - ale najlepsze jeszcze przed nami jak i Wami
kuci5 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2012 Jupi..Wujek Gruby sie nawet pokazał Panowie, jak zwykle, świetna praca. Auto dostało nowe życie. Swoją drogą, 18500 i tak zapuszczone auto? Przełamie lody, Kraków pozdrawia Warszawe !
Wujek Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2012 Bardzo lubię takie relacje - życiówki, a nie zmywanie kurzu z felgi samochodu ktory stoi w garażu Jest błoto, glina, kurz, torebki z McD, kupa rys, marnie położony lakier w fabryce... Krew pot i łzy Jakich gradacji papierów użyliście podczas walki np. z tylną burtą ? Lakier chyba nie był zbyt twardy ? Fajnie że działacie wspólnie, efekty jak widać bardzo dobre ! No i raźniej niż samemu.
dw4463757 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2012 Niesamowita przemiana, ale roboty było chyba... Dużo Brawo
dzinkins Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2012 Jakich gradacji papierów użyliście podczas walki np. z tylną burtą ? Lakier chyba nie był zbyt twardy ? Już nie pamiętam ale chyba 2000,3000 - a lakier nie należy do twardych co pokazuje również skala uszkodzeń Fajnie że działacie wspólnie, efekty jak widać bardzo dobre ! No i raźniej niż samemu. czasem coś się razem dłubie
Wujek Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2012 Jakich gradacji papierów użyliście podczas walki np. z tylną burtą ? Lakier chyba nie był zbyt twardy ? Już nie pamiętam ale chyba 2000,3000 - a lakier nie należy do twardych co pokazuje również skala uszkodzeń Eeeee, na budowie to nie takie uszkodzenia "chodza po ludziach" 2000 to juz "na grubo", chociaz kiedys jeden samochod 1200 szarpałem... Fajnie że działacie wspólnie, efekty jak widać bardzo dobre ! No i raźniej niż samemu. czasem coś się razem dłubie Słuszna inicjatywa !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się