L4m3r^ Opublikowano 3 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2013 http://i1239.photobucket.com/albums/ff5 ... edes/8.jpg http://i1239.photobucket.com/albums/ff5 ... edes/7.jpg http://i1239.photobucket.com/albums/ff5 ... edes/6.jpg http://i1239.photobucket.com/albums/ff5 ... edes/5.jpg http://i1239.photobucket.com/albums/ff5 ... edes/4.jpg http://i1239.photobucket.com/albums/ff5 ... edes/3.jpg http://i1239.photobucket.com/albums/ff5 ... edes/1.jpg
Geno Opublikowano 3 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2013 Ja tam nie widziałem, ale trollowałem Franka W124
Geno Opublikowano 3 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2013 Ja tam nie widziałem, ale trollowałem Franka W124
Trucky Opublikowano 4 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2013 L4m3r^, bardzo ładne, ale te pokrowce to natychmiast wywal, raz że nie pasują, dwa że po to jest oryginalna tapicerka żeby z niej korzystać Moja po 400tys km nadal wygląda bardzo dobrze, fotele w tych Mercach są bardzo wytrzymałe
Lobuz Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Pozwolę sobie wrzucić kilka swoich '50' 1. Punto: 2. E46: 3. Smart: 4. Alfa GT bodajże: Efekt po samym Tornador'ze I tak na luźno wspomniana E46
blaszczu Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Polerka kloszy lamp w Skodzie Fabii I
soll Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 Papierki 1200, 1500, 2000, pomiędzy nimi FG500, na końcu delikatny finisz na SF4000, czasu nie było za dużo, ponadto od wewn. zacieki i plamy trochę zepsuły efekt (jak to zwykle w starych reflektorach)
pardi Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 Ja robiłem identyczną. Poszły papierki 1500-2000-2500-3000. Potem menzerny 500-2500-4000 , praca dwóch lamp jakieś 1,5 h wyszło coś takiego ( wiem ze to nie jest typowe 50/50)
d3th Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 To i ja chciałbym dodać coś małego. Dla mnie detailing to nowość, dlatego mam wielką radochę, gdy widzę, że jest jakiś efekt. Poniżej zdjęcia Focusa, którym bawiłem się niedawno, oraz Superba, którego właśnie katuję
Artih Opublikowano 10 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2013 Pranie na szybko (nawet bez wyciągania) Fiata Punto 1996r - siedzenie pasażera wyprane, kierowcy przed. Maszyna Karcher Puzzi 8/1C, prespray Enz-All, Karcher RM 760.
DAMIANe34 Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2013 Mój ulubiony akryl czyli Oplowska czerwień Dwa przejazdy FG500 na padzie ABW
malypb Opublikowano 17 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2013 Witam Dla odmiany kilka 50:50 w formie video Opel Corsa --- Meguiar's DA Microfiber Correction Compound (D300) Meguiar's DA Microfiber Cutting Discs Menzerna SF4000 Chemical Guys HexLogic black pads 5,5" Flex XC 3401 VRG (cutting, speed 3.5, light pressure, 6-8 passes per section) Rupes LHR15 (finishing, speed about 4, many passes, no pressure (it's Big Foot)) Alfa Romeo 159, malowana maska --- Menzerna FG400 Menzerna SF4000 Chemical Guys HexLogic orange, black pads 5,5" Rupes LHR15 (various speeds, many passes, no or light pressure) Lancia Musa: --- Meguiar's D300 Meguiar's #205 Meguiar's MF pads Chemical Guys HexLogic black pads Rupes LHR15 Ford Fiesta: --- Meguiar’s D300 Chemical Guys black optics microfiber polishing pad Dodo Juice Supernatural Micro Prime Chemical Guys Hex-Logic black pad Flex 3401 [edit] Opisy dotycza tylko tych 50:50. W trakcie pracy czesto zmieniam maszyne i kombinacje, bo to co jest OK na masce nie zawsze jest OK na innych panelach. Np. Rupesa lubie uzywac na duzych plaskich powierzchniach, a Flexa wszedzie tam gdzie ksztalty robia sie bardziej skomplikowane.
piotto0 Opublikowano 21 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2013 Małe 50/50 na lusterku Lakier oczyszczony ( Prick, Prix, Glinka , Dodo cleaner - i 50/50 z politurą DC2 ) Potem na to poszedł wosk Meg's #16 ale fotka obejmuje samą politurę. Politura po ... prawej
Maggot Opublikowano 23 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2013 piotto0, lakier taki mięki czy 2 dni machałeś ? Bo jak na ręczną robotę, to super efekt
lucasville Opublikowano 23 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2013 Pierwsze koty za płoty i zrobione małe sprzątanie auta. Najpierw czyszczenie APC SG Red Devil 1:20, a potem nałożyłem 303 Aerospace Protectant. 303 AP trochę za duży połysk zostawiło. W przyszłości pomyślę nad czymś bardziej matowym. Małe 50/50.
piotto0 Opublikowano 23 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2013 piotto0, lakier taki mięki czy 2 dni machałeś ?Bo jak na ręczną robotę, to super efekt Przyznam że zaczynam przygodę z auto-detalingiem - może od roku dopiero się bawię więc mogę mieć braki w informacjach itd. Ale z tego co czytałem i tak też robiłem czyli: najpierw oczyszczenie lakieru - potem nakładanie politury czyli wypracowanie w lakier aplikatorem( około 30 sec mi lusterko zajęło ), wytarcie resztek politury ( jedną mf ) i potem prze polerowanie drugą MF Tak tez robiłem całe auto ( na jeden element np. drzwi mi schodziło tak ok. 5 min ~ ? - samo nakładanie aplikatorem ). Robiłem jak było około 19 stopni i brak słońca, więc politura nie wysychała i polerowało mi się bardzo przyjemnie i szybko. Ta politura nie ma właściwości ściernych tylko maskujące więc chyba to bez znaczenia jak bym długo nią pracował? Lakier VAG'owski ( VW oryginalny )
Maggot Opublikowano 23 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2013 piotto0, no to piękny efekt dała i dobrze wypracowałeś - brawo
kubik Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2013 Jeden przejazd S2Orange na Spiderze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się