SewerynD Opublikowano 2 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2012 Jakoś tak nigdy nie mam czasu na relacje, ani na zrobienie dobrych zdjęć także z góry przepraszam za kiepską jakość zdjęć z telefonu Audi a3, alcantara Toyota Avensis, podsufitka
barteq161 Opublikowano 3 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2012 vanquisz Dzieki za wypowiedz, ale mimo to chcialem sie dowiedziec czym a nie jak
qbejs Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2012 Haha jaki lansik - wiem ale nie powiem. Nigdy nie zrozumiem po co takie osoby siedzą na forach internetowych, których zasadą jest pomaganie sobie a nie chwalenie się. Wracając do temstu. Znalezione w czeluściach dysku. Lancia Thesis. Menzerna FG500/IP2000/FF3000.
coobah Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2012 cubstone, czyżby w A-klasie lakier to "carbon schwarz"? Jak się pracowało? Łatwo się poddawał? pozdr.
cubstone Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2012 coobah, Ten akurat to Meteor Grey Kod lakieru 195. Przed korektą był to jasny grafit, teraz połowa samochodu jest już niemal czarna Elementy oryginalne mają raczej twardy lakier. Tzn. większość rys znika po dwóch podejściach z FG500 na białej gąbce, ale do pełni szczęścia potrzebne jest futro. Elementy niedawno lakierowane natomiast to najpiękniejszy epizod z dotychczasowej przygody z korektą lakieru. Spokojnie wystarczył pomarańczowy pad flexi i już po pierwszym przejeździe korekta niemal idealna Zero rolowania pasty, zero klejącego lakieru- po prostu marzenie. Edit: Tutaj zdjęcia elementów malowanych:
JM63 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 V70 99' Pasty: FC+, FG500, 3M Extra Fine, Gtechniq P2 Pady: Lare Diamond Cutting, biaały Flexxipads, żółty i niebieski 3M
JM63 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 gruby_RS, Da się, ale muszę się dozbroić w małe pady, bo detale mnie nie zadowalają. Swojego parcha to mogę orać, ale z tym czarnym XC...
kamilgt Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 A to nie zygi? Moj tata jest z gór i też tak mówi na jakies ostre przetłoczenia
JM63 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 A... 'okej, okej...' za wiele ich nie ma... tyle co maska i dwa miejsca na błotnikach. Tak to można lecieć padem 170mm
Gość Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 kamilgt, Zyka/zyga/felc itp....trzeba posiedzieć parę lat na lakierni to się zna
JM63 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 minetoo, bierz poprawkę, że niektórzy dopiero liceum skończyli, więc mów po polskiemu
Gość Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 JM63, Czasem zapominam że minetoo stary jest
KamoDBWC Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 Moje pierwsze 50/50 robione ręcznie za pomocą Lake Country CCS cutting pad + finish pad + UC Megsa
inarusbox Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 KamoDBWC, jak na "ręczną" robótkę to zacnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się