Jump to content

Tar Remover MAC 124 Prickbort


art'ek
 Share

Recommended Posts

Na wstepie zaczne, że jest to jeden z moich pierwszyszych oficjalnych testów kosmetykow wiec prosze o wyrozumiałość ;)

"Mac 124 Prickbort to legendary juz w Skandynawi preparat Tar Remover doskonale usuwa smole (oczywiscie jak kazdy TR najlepiej dziala na suchym lakierze) srodke o przyjemnym zapachu w porownaniu z innym dostepnymi srodkami na rynku. "

 

Kilka dni temu mialem okazje go przetestowac, a bohaterem byl nowy nabytek ojca oczywiscie VW.

 

Auto z 2004 roku od kilku dni w kraju, wczesniej jezdzilo w Niemczech. Nigdy nie widzialo glinki czy tar removera. Do sprzedazy odpieprzone Plakiem i "polerka" sprawdzone miernikiem lakieru zaden z elementow nie byl malowany .

 

Ponizej kilka fotek z dzialania wyzej wymienionego preparatu, a z tego miejsca chcialem kazdemu uzytkownikowi polecic ten srodek na plus - dzialanie, cena (1L- 26,50pln) swietny atomizer (na tourana doslownie 10 psikniec) minusow jak dla mnie nie ma ale pewnie polowa przyczepi sie ze nie pachnie truskawkami ale zapach napewno nie jest drazniacy , lekko chemiczny

 

Oto sprawca zamieszania

p1070695s.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

a tu dzialanie (psikalem na suchy lakier )

p1070701f.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

p1070706r.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

p1070719k.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

p1070713w.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

p1070729n.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

p1070732.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Link to comment
Share on other sites

Widzę, że kolega mnie uprzedził :mrgreen: Miałem się wstrzymać ze zdjęciami do momentu jak zaopatrzę się w lepszy aparat ale co mi tam... najważniejsze widać ;) Auto to stary Nissan Sunny, który nigdy nie widział glinki itp.

 

DSC05822.jpg

DSC05823.jpg

DSC05825.jpg

 

A tu macie podgląd jak zachowuje się poniższy specyfik po polaniu wodą:

 

DSC05832.jpg

 

Z auta zeszło dosłownie wszystko, środek nie śmierdzi a zabarwienie na biało po polaniu wodą pozwala się upewnić że dobrze go zmyliśmy po usunięciu smoły :)

 

Cena u nas to coś ok 58zł o ile dobrze pamiętam za 2.5l opakowanie - dla mnie rewelacja :good: Ja znam jedno miejsce gdzie można to cudo zanabyć ale oficjalnie z tego co się dowiadywałem nie mogę podać ich nazwy :)

Link to comment
Share on other sites

Najlepszy tar remover

w pelni sie zgadzam :good:

Widzę, że kolega mnie uprzedził

no i tak dlugo czekalem bo na moim czarnym i tak malo widac ;)

Za tą cenę to genialne.

Gdzie to kupić ?

tak jak przedmowcy napisali ale dodam ze Sebastian ma na forum konto

nick sebba75 :song: mozna pisac spokojnie :good:

Link to comment
Share on other sites

spons, jest tlusty widac na zdjeciach jak listwe natluscil ale bez problemu schodzil mi jak go myjka zmywalem

pozniej oczywiscie mylem auto szamponem ale nie zauwazylem by zostal

wlasnie efekt zmiany koloru jest fajny

Link to comment
Share on other sites

Prickbort rzadzi! Szczegolnie jezeli lakier jest suchy..

Moge tez polecic przelanie Prickborta z orginalnej butelki do czegos z jeszcze lepszym atomizerem. Osobiscie uzywam Kwazara DualAction i z tego co zauwazylem po 1 szybciej sie aplikuje i po 2 mniej produktu schodzi niz za pomoca orginalnego atomizera..

Link to comment
Share on other sites

kilku

 

kilka to już wiele... Seba - dawaj tego więcej, bo daję radę :good:

Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, reszcie chcialem podziekowac za pozytywne opinie na temat tego produktu i postaram sie o wiekszy wachlarz produktow tej seri i LcLaba zaraz po nowym roku :)

Link to comment
Share on other sites

sebba75, są może gdzieś testy pozostałych nowych produktów?

Tak, napewno APC bylo porownane, ale mysle ze i tu sie cos pojawi , poniewaz wiekszosc zamawiajac MAC brala rozwiez, szampon,APC i Dressing do opon i plastikow

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.