dw4463757 Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Witam Mój przedni zderzak wygląda tak: Te białe elementy bardzo mnie denerwują Nie wiem, co to jest - mają strukturę jakiegoś wżeru, biały kolor nie schodzi. Dodatkowo na środku zderzaka coś się łuszczy, schodzi chyba stara farba. W związku z tym, trzeba się zabrać za zderzak i przywrócić mu porządny wygląd! Czy ktoś z was używał może takiego 'sprzętu'? Mam pewne podejrzenie, że mój zderzak już raz kiedyś został tym potraktowany, patrząc na to złuszczenie... W takim razie chciałbym poprawić czyjąś robotę i jeszcze raz go tak przelakierować, myślicie że to jest dobry pomysł? Właściwie to nie mam co innego zrobić z tymi białymi... 'przebarwieniami'. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
booohal Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Wiele razy tak podreperowywałem zderzaki i jeżeli dobrze przygotujesz podłoże to nie ma prawa się łuszczyć. Będziesz Pan zadowolony Link to comment Share on other sites More sharing options...
dw4463757 Posted November 27, 2011 Author Report Share Posted November 27, 2011 To super Czy możesz podpowiedzieć na forum (myślę, że innym też się przyda może), jak poprawnie przygotować taką powierzchnię? Drugie pytanie: Czy ten BOLL nie będzie lepszy w tym celu? Powinien dać efekt strukturki, bardziej naturalnego plastiku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq8shq Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 uzywalem tego strukturalnego w audi 80 (mialem dosc uzywania dresingow a plastiki byly mocno wyblakle) - zmatowic, odtluscic i jazda... po zastosowaniu wygladalo jak oryginal Nie mam porownania do tego powyzej zreszta do niczego innego oprocz ori zderzaka Link to comment Share on other sites More sharing options...
dw4463757 Posted November 27, 2011 Author Report Share Posted November 27, 2011 Czy zdążę zrobić to jeszcze przed zimą? Temperatura ok. +5 stopni jest wystarczająca? Kurde, bałem się z jednej strony zakładać temat, że wszyscy stwierdzą, że to na maxa nieprofesjonalne podejście i rozwiązanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
yukon Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 dw4463757, do malowania minimum +15 stopni. chyba nie chcesz tego robić na zewnątrz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
booohal Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 No + 15stC to musi być. Pod taką strukturę to najpierw papier 400 na mokro później 800, dobrze odtłuścić, okleić i malować. Prosta, łatwa i przyjemna sprawa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Boll struktura robiłem jest super Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq8shq Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 nie wiem jaka temp minimalna jest wymagana ale w lecie schlo w mgnieniu oka - ledwo papierosa zdazylem spalic i bylo suche... niemniej na zew bylo ze 25c Przypatrz sie reszcie plastikow - po tym strukturalnym bedziesz mial taka satyne, jak reszte plastikow masz gladkich to bedzie sie roznilo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swoop Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Witam Mój przedni zderzak wygląda tak: Obrazek Te białe elementy bardzo mnie denerwują Nie wiem, co to jest - mają strukturę jakiegoś wżeru, biały kolor nie schodzi. Dodatkowo na środku zderzaka coś się łuszczy, schodzi chyba stara farba. W związku z tym, trzeba się zabrać za zderzak i przywrócić mu porządny wygląd! Czy ktoś z was używał może takiego 'sprzętu'? Obrazek Mam pewne podejrzenie, że mój zderzak już raz kiedyś został tym potraktowany, patrząc na to złuszczenie... W takim razie chciałbym poprawić czyjąś robotę i jeszcze raz go tak przelakierować, myślicie że to jest dobry pomysł? Właściwie to nie mam co innego zrobić z tymi białymi... 'przebarwieniami'. Pozdrawiam Jak dobrze poznaję to Avka I. IMO proponuję zmatowić element, tak samo wszystkie pozostałe czarne plastiki, położyć podkład np. NOVOL PLUS 700 i polecieć lakierem dobranym pod kolor nadwozia, że o bezbarwnym nie wspomnę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dw4463757 Posted November 27, 2011 Author Report Share Posted November 27, 2011 yukon, nie mam niestety garażu Wiem, że robienie takich rzeczy na zewnątrz może się skończyć poprzyklejaniem wszystkiego do wozu, ale no Niemniej jednak, skoro teraz temperatura nie pozwala na taką zabawę, poczekam do wiosny i poszukam w tym czasie czegoś zamkniętego do malowania. booohal, dzięki za instrukcję sq8shq, na pewno będę robił i przedni i tylny zderzak - z tyłu też warto skorygować Swoop, zgadza się, Ave I Pomysł fajny, ale podobają mi się takie zderzaki, nie wyobrażam sobie jej takiej... Całej srebrnej Jeszcze takie pytanie - ktoś mi podpowiedział, że to białe to może być szpachla spod spodu. Szpachla w tym miejscu + purchel na łączeniu blach -> autko miało tam stłuczkę, jest to jakaś diagnoza? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Knight Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Zapraszam do swojego garażu pomalujemy i podsuszymy opalarką w razie potrzeby , pytanko do Swoop, po pełnym lakierowaniu na kolor oczywiście zmatowienie i polerka dla uzyskania gładkości ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dw4463757 Posted November 27, 2011 Author Report Share Posted November 27, 2011 To jak skompletuję środki to dam znać Link to comment Share on other sites More sharing options...
yukon Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 dw4463757, zrób sobie komorę w łazience Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 to najpierw papier 400 na mokro później 800 Pierdzielicie Panie.Tak to się przygotowuje pod lakier Pod strukturke można spokojnie przeszlifować zderzak na sucho nawet 180-240 ,on jest jak baranek i wszystko ładnie przykryje i zdecydowanie lepiej się będzie trzymać. Z mojego doświadczenia: warto podgrzać przed malowaniem pojemnik co by się zrobiła farba trochę rzadsza. Warto zaopatrzyć się w dyszę szerokokątną -taka zwykłą robi się brzydkie szlaczki. Materiał do wyrzucenia jest gesty i gdy w pojemniku jest już małe ciśnienie to spray pluje i wygląda to fatalnie. Należy więc bardzo często wstrząsać pojemnikiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Checio Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Z mojego doświadczenia: warto podgrzać przed malowaniem pojemnik co by się zrobiła farba trochę rzadsza. Napisz że na grzejniku bo ktoś jeszcze opalarą zacznie smażyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Na grzejniku ,w gorącej wodzie,czy na słońcu w ciepły dzień. Do pieca nie radze wrzucać Link to comment Share on other sites More sharing options...
booohal Posted November 28, 2011 Report Share Posted November 28, 2011 Marco, 400 na okro o wiele lepiej będzie się pracowało. 240 bym nie zaryzykował. Ale każdy na swoją szkołę... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dw4463757 Posted November 28, 2011 Author Report Share Posted November 28, 2011 A jak myślicie, to może być szpachla i ślad po walnięciu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swoop Posted November 28, 2011 Report Share Posted November 28, 2011 Swoop, zgadza się, Ave I Pomysł fajny, ale podobają mi się takie zderzaki, nie wyobrażam sobie jej takiej... Całej srebrnej Bo ja wiem, czy tak źle to znowu wygląda http://avensis.g6.pl/Ave/duze.jpg ... pytanko do Swoop, po pełnym lakierowaniu na kolor oczywiście zmatowienie i polerka dla uzyskania gładkości ? tak, wszystko zgodnie ze zwyczajem malarskim (choć malarzem nie jestem ) A jak myślicie, to może być szpachla i ślad po walnięciu? Nie koniecznie po walnięciu, a może być po przerysowaniu plastiku ... Imo zdejmij, pomaluj i będzie git Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daareek666 Posted November 28, 2011 Report Share Posted November 28, 2011 Dobrze odtlusc jakas benzynka ekstrakcyjna zmatuj papierkiem tak miedzy 280-500 na sucho i pomaluj ale nie boll jest sredni kup strukture dinitrola kosztuje niecale 30 zl ale jest o niebo lepsza wydajniejsza i co jest wazne trwalsza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 dinitrola Dinitrol generalnie ma bardzo fajne produkty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proximo Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Tez mam avensisa z taka listwa i uważam że lepiej bedzie wyminic cały element na uzywany w dobrym stanie. Listwe mozna dostac za ok 50 zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
maya Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 ten dinitroll po malowaniu jest ze strukturą czy gładki ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swoop Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 ten dinitroll po malowaniu jest ze strukturą czy gładki ? jaki by nie był to i tak przez malowaniem kolorem musisz go zmatowić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now