Administrator Evo Opublikowano 13 Grudnia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zakładam że zamieniliście się częściami blacharskimi, bo inaczej na oko bez 50/50 ciężko cokolwiek zauważyć więc to mnie w ogóle nie zdziwi. Nie było potrzeby, nikt z 6 osób obecnych nie był w stanie zauważyć różnicy, mając w ręku Sun Guna, zarówno na sztucznie oświetlonej hali jak i na dworzu
uri90 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2011 Wujek miał Nissana Primere P11.144 w kolorze jakby ceglastym i oba zderzaki były jakby jaśniejsze od karoserii, auto od nowości w jego rękach bez najmniejszej stłuczki, jak wygrzebię foty to podrzucę, żeby nie było niedomówień u rodziców na Xsarze Picasso również zderzaki i klapka wlewu się rózni- są jakby delikatnie żółtawe w stosunku do reszty- auto oczywiście z oryginalnym lakierem, bezwypadkowe Evo, gdy auta stoja obok siebie metr czy dwa to ciężko dostrzec róznicę w odcieniu lakieru, dlatego stwierdziliście, że są taki same tak jak maestro00 napisał, gdyby Toka zdjął zderzak i położył dwa metry od auta pewnie wydawałby się identyczny
Administrator Evo Opublikowano 13 Grudnia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2011 Evo, gdy auta stoja obok siebie metr czy dwa to ciężko dostrzec róznicę w odcieniu lakieru, dlatego stwierdziliście, że są taki same tak jak maestro00 napisał, gdyby Toka zdjął zderzak i położył dwa metry od auta pewnie wydawałby się identyczny Auta były ustawiane na milimetry każdy bokiem, a później porównywane z jeszcze innym egzemplarzem i dopiero tam była widoczna różnica,nawet stojąć metr od siebie
Tasaq Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2011 W Fordach również jest zauważalna różnica między kolorem zderzaka a błotnika np. Przynajmniej na jasnych kolorach można było to dostrzec.
M4ciek Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zakładam że zamieniliście się częściami blacharskimi, bo inaczej na oko bez 50/50 ciężko cokolwiek zauważyć więc to mnie w ogóle nie zdziwi. Tutaj gdyby Kolega zdjął zderzak i postawił 2 metry dalej tez nie byłoby widać żadnej różnicy. miałem malowane oba zderzaki w tym roku (teoretycznie w tym samym momencie, z tego samego dobieranego lakieru) i jeden delikatnie się odróżnia a na drugi nie mogę patrzeć, wali po oczach z daleka inny odcień - przypomina mi to co ma toka u siebie (tyle że ja mam jaśniejszy kolor, bardziej widać) ale do czego zmierzam - oba zderzaki leżały obok siebie na stojakach już pomalowane i nie było widać że mają inny odcień, do tego przykładałem klapkę wlewu paliwa do obu i zlewała się z jednym i z drugim... a na aucie po założeniu z tyłu mam jak mam...
maya Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2011 ale bierzcie pod uwagę kolor, na samochodach czerwonych widać różnicę, dotyczy to aut pomalowanych fabrycznie, samemu można pomalować tak żeby się nie różniło, czarny kolor jest taki że różnie odcienie wyglądają podobnie magiczny kolor do malowania
Lukas G Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2011 Dobra moze troche w temacie. Przepoleruj kawalek blotnika, wtedy bedzie widac na 100% czy odcien sie zgadza czy nie. Jesli dalej bedzie roznica to do aso i niech poprawiaja, maja taki obowiazek. I tak do skutku
toka Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2011 Jesli dalej bedzie roznica to do aso i niech poprawiaja, Wolałbym tego uniknąć, bo zawsze albo mi porysują jakąś ścierą błotnik, bo pan gienek musi przetrzeć żeby było czyste w pobliżu Albo coś zje...ia
maestro00 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2011 Dobra moze troche w temacie. Przepoleruj kawalek blotnika, wtedy bedzie widac na 100% czy odcien sie zgadza czy nie. Jesli dalej bedzie roznica to do aso i niech poprawiaja, maja taki obowiazek. I tak do skutku +1
M4ciek Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2011 +2 wolałbym stokroć nawet przejechany ścierą błotnik (bo da się to wyprowadzić) niż aż taką różnicę pomiędzy elementami, szczególnie że to najłatwiejszy kolor w dobieraniu...
Piciosz Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2011 To jak jest w końcu z tą różnicą odcienia na plastikach ? Może ale nie musi ? No bo proszę was, skoro można wysyłać ludzi w kosmos to nie można polakierować plastiku tak żeby lakier wyglądał identycznie jak na blasze ? Tak, wiemy że są różnice na salonowych autach, ale czasem One nie występują, dlaczego ?
maestro00 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2011 To zależy od tego w jaki sposób auto było lakierowane. Dodam także że czasami nawet nowe auta są naprawiane bądź lakierowane miejscowo - uszkodzenia w takcie transportu lub kradzieże z włamaniem (np.fordy przyjeżdżają pociągami i to jest notoryczne).
jmajka Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2011 Różnica może być a nie musi i to jest jak najbardziej normalne w salonach często jest tak że jest różnica ale za afiszowany klient nie widzi jej bo bardziej przejmuje się tym że będzie maił nowe auto a różnica to pal licho różnice mam z różnych względów 1. zderzaki są lakierowane osobno w fabryce albo przyjeżdżają z innej fabryki już polakierowane 2. różnica mikronów też często mam znaczenie oraz pierwotny kolor tworzywa 3. zderzak często są bardziej wypukłe niż np błotnik który jest przy nim i już inaczej będzie odbijał światło 4. ewentualne naprawy po transportowe mają chyba największy wpływ na ostateczny kolor a co odemnie to ja bym to zostawił no chyba że aż tak cię to drażni nie zapominaj że to tylko refinish a nie fabryka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się