miHoo79 Opublikowano 25 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2011 Nie wiem jak w innym markach ale w skodzie wszystkie elementy przychodza z fabryki w stanie surowym (podklad) lakierowane sa na miejscu. Nie kazde ASO ma lakiernie, duzo odsyla do innych. Nawet gdy malujesz identycznym kolorem roznica zawsze bedzie - wystarczy ze na metalicu inaczej sie ziarono ulozy..,. i juz sa cienie i wydaje sie ze inny odcien... Jak ktos wczesniej wspomnial temat rzeka.... Lepiej zwroc uwage na jakosc uslugi pod katem odkurzu, morki, i tego co mnie najbardziej wkurza czyli "rosołu" ... (dziur w powierzchni spowodowanych tlustymi czastkami) Jak element nie bedzie szpachlowany to za pol roku wszystko bedzie ok a jak bedzie szpachlowany to ladnie wszystko siadzie i niewazne czy to lakiernik najlepszy w miescie czy kaziu w stodole prawda jest taka ze wszyscy robia tak samo - szybko i na odpier..... A prawdziwego fachowca poznasz rok po malowaniu... wtedy najlepiej wszystko widac...
maestro00 Opublikowano 25 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2011 miHoo79, dla tego na usługę jest coś takiego jak gwarancja. Nie wszystkie ASO mają lakiernię ale jeśli nie mają to posiadają "autoryzowaną" poza ASO. Miałem swego czasu błotnik do pomalowania, stan surowy, pomalowany tak ze nie sposób odróżnić nawet w pełnym słońcu (ziarno), prawie zero morki. Kwestia pojęcia i trzymania się technologii. Jeśli nie ma przymusu to zrezygnowałbym z ASO na korzyść normalnego zakładu lakierniczego. Nie dość ze taniej to niejednokrotnie lepiej. Większość zakładów ma na wejściu fundamentalne pytanie: robimy dla siebie czy na handel, i od nas zależy jakość usługi. Przypominam że temat dotyczy malowania nowego zderzaka więc nie ma możliwości o szpachlowaniu o czym już raz wspomniałem i nie mam zamiaru się powtarzać. Podpisuję się pod tym ze każde auto mimo tego samego koloru po kodzie, może mieć zupełnie inny odcień przy następnej dostawie, jest to zupełnie normalny objaw. Spróbuj kupić zderzak już polakierowany na allegro to zobaczysz że i tak trzeba go lakierować pod kolor (już nawet nie dlatego że ma masę rys), dotyczy zwłąszcza jasnych odcieni metalic.
Lukas G Opublikowano 25 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2011 Podpisuję się pod tym ze każde auto mimo tego samego koloru po kodzie, może mieć zupełnie inny odcień przy następnej dostawie, jest to zupełnie normalny objaw. teraz tylko trzeba to wytlumaczyc koledze Ghoorall, ktory to zaklada, ma stycznosc i w ogole a reszta tylko snuje puste teorie Z mojej strony EOT
maya Opublikowano 25 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2011 są kolory które mają 2 odcienie, a są takie które mają 35 odcieni także jak mamy nie skomplikowany kolor to takie cuda, że odcień będzie pasował może się zdarzyć proste i logiczne
miki Opublikowano 25 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2011 Zapomnieliście że z jednego koloru można zrobić 2, a nawet 3 odcienie. I tylko regulując wiatr w pistolecie Zależy kto lakieruje i czym.
Daareek666 Opublikowano 25 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2011 No jak sprawdzić , obejrzeć dokładnie, przy sztucznym oświetleniu i przy naturalnym i tyle. A jeśli będzie różnica? Dzięki za pomoc Pojdz do salonu i zobacz ze w ponad polowie nowych aut zderzaki roznia sie kolorem od nadwozia malo kto na to patrzy ale tak jest wiec jak sie bedzie minimalnie roznil to daj sobie spokoj bo rzadko kiedy kolor wychodzi w 100% idealnie bez cieniowania sasiadujacych elementow
maestro00 Opublikowano 25 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2011 Jeszcze by tego brakowało żeby cieniować inne elementy po wymianie zderzaka. Jasne kolory rzeczywiście się nieznacznie różnią ale rzadko.
Daareek666 Opublikowano 25 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2011 Jeszcze by tego brakowało żeby cieniować inne elementy po wymianie zderzaka.Jasne kolory rzeczywiście się nieznacznie różnią ale rzadko. Znam przypadki ze klient sobie tego zyczyl Nie tak rzadko kolor zloty, srebrny to szansa 50% na trafienie bez natrysku probnego a rzadko kto go robi
toka Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2011 Wstawiam fotki nowego zderzaka, wg mnie kolor różni się.. Co myślicie?
rickson Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2011 Na pierwszym foto widac roznice. Ostatnio bylem w salonie Opla i stala nowa astra w srebrnym kolorze - tam roznica miedzy zderzakiem a resztą auta była większa
maestro00 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2011 A nie dałoby się zrobić na łączeniu zderzaka z błotnikiem (ten rant) ? Wg. mnie jakaś tam różnica jest ale na żywo raczej niezauważalna. Lakier dobierany po kodzie czy indywidualnie ?
Rubio Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zawsze na plastiku kolor będzie się różnił choćby był idealnie dobrany...
toka Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2011 A nie dałoby się zrobić na łączeniu zderzaka z błotnikiem (ten rant) ? Co masz na myśli ? Lakier dobierany po kodzie czy indywidualnie ? Po kodzie. Zawsze na plastiku kolor będzie się różnił choćby był idealnie dobrany... Z tyłu też jest plastikowy zderzak i takiej różnicy nie ma
Lozek Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zawsze na plastiku kolor będzie się różnił choćby był idealnie dobrany... Nie prawda - to są z d*py wyssane teorie Wszystko zależy od pokrycia podkładem (jak pokryte, jakim podkładem), i tego jak lakierujemy. Jeżeli na zderzak damy podkład do plastików a na to zwykły podkład takiej barwy jakiej był podkład na reszcie budy (lub zbliżonej) to kolor nie ma prawa się różnić jeżeli reszta etapów bedzie ok. Dodatkowo jak jest perła/metalic to wiele zależy od ilości nałożonego lakieru, kąta i odległości z jakiej był nakładany. Trzecia sprawa, że powinno się cieniować na sąsiednich elementach. Co za różnica czy plastik czy blacha skoro i tak podkład ma pokryć wszystko...
Dystrybutor mx_nowicki Opublikowano 12 Grudnia 2011 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2011 Po kodzie. w ASO dobrali Ci lakier do polakierowania zderzaka na podstawie receptury?
ultratouch Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2011 Dobre Pół tematu tłumaczenia dlaczego zderzaki są malowane dopiero w ASO a na koniec zderzak na aucie ma lakier i tak dobrany po kodzie Dla mnie nie ma tragedii - wygląda jakbyś miał zmęczony/utleniony lakier na aucie względem zderzaka. Ciesz się ,że nie masz srebrnego.
toka Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2011 w ASO dobrali Ci lakier do polakierowania zderzaka na podstawie receptury? Nie mam pojęcia, kolo powiedział że został dobrany po kodzie..
Administrator Evo Opublikowano 12 Grudnia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2011 Na tym zdjeciu blotnik wygląda na typowy C9Z, a zderzak prędzej na A9V
uri90 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2011 toka, wygląda jakby na zderzaku było mniej metaliku, a pod halogenem jak wygląda różnica?
toka Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2011 toka, wygląda jakby na zderzaku było mniej metaliku, a pod halogenem jak wygląda różnica? Pod halogenem widziałem tylko malowany błotnik jak nie był jeszcze na aucie, wtedy ładnie było widać ziarno charakterystyczne dla LC9Z, później nie miałem za bardzo jak porównać bo odbierałem auto jak było już ciemno..
Daareek666 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2011 Na tym zdjeciu blotnik wygląda na typowy C9Z, a zderzak prędzej na A9V Dołoze troszku do pieca bo w dupont lc9z ma 20 odcieni poczawszy od lat 90 do teraz wychodza tylko aktualizacje i branie koloru z kodu oznacza (teoretycznie ) podstawe czyli lata 90 natomiast kazda marka lakieru ma rozna ilosc odcieni i rozne kolory Kazdy kolor trzeba dobrac indywidualnie według fiszki jednak dochodzą jeszcze takie czynniki jak pisal kolega wczesniej czyli cisnienie, kolor podkladu , kat nakladania i ilosc warstw oraz lakier bezbarwny ktory przy jasnych kolorach potrafi sciemnic !! P.S. na 1 zdjeciu roznica wyg;ada raczej jak miedzy lc9z a l041 ( czyli metalik i nie)
maestro00 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2011 1. Głupotą jest powtarzanie że lakier na plastiku się rożni. Jakoś na nowym aucie się nie rożni. Co więcej ostatnio też malowałem zderzak i różnicy żadnej, w żadnym świetle i pod żadnym kątem więc jednak się da. 2. Bez sensu jest posługiwanie się symbolami lakieru, to jakiś absurd, lc9z będzie zawsze różnił się od innego lc9z postawionego obok. 3. Lakier powinien być dobrany indywidualnie i nie byłoby różnicy.
Administrator Evo Opublikowano 12 Grudnia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2011 Jakoś na nowym aucie się nie rożni. Oczywiście że różni, przejdź się po jakimkolwiek salonie. to jakiś absurd, lc9z będzie zawsze różnił się od innego lc9z postawionego obok. Bzdura Stawialiśmy ostatnio Seaty pomalowane w Lz9c z 2004 i 2010 koło siebie, oba po jakiejś tam korekcie, oba z ori lakierem ,różnica na wszystkich elementach w odcieniu nie do zauważenia.
maestro00 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2011 Oczywiście że różni, przejdź się po jakimkolwiek salonie. Jakoś w tym aucie lakier na zderzaku przed malowanie - pasował. Sam też posiadam już 2 czarne auto i na żadnym zderzaku nie widać najmniejszej różnicy odcieniu w porównaniu do reszty. Nawet pokusiłem się kiedyś o zrobienie zdjęć lustrzanką (ludzkie oko nie wszysko wychwytuje) - i nic , wszystko identyczne Lz9c z 2004 i 2010 Zakładam że zamieniliście się częściami blacharskimi, bo inaczej na oko bez 50/50 ciężko cokolwiek zauważyć więc to mnie w ogóle nie zdziwi. Tutaj gdyby Kolega zdjął zderzak i postawił 2 metry dalej tez nie byłoby widać żadnej różnicy.
Sprinter Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2011 Wujek miał Nissana Primere P11.144 w kolorze jakby ceglastym i oba zderzaki były jakby jaśniejsze od karoserii, auto od nowości w jego rękach bez najmniejszej stłuczki, jak wygrzebię foty to podrzucę, żeby nie było niedomówień
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się