uri90 Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Przyszedł czas na pochwalenie się moją ostatnią walką z autobusem Auto moich rodziców rok prod. 2002, lakier oryginalny, na pierwszy rzut oka zadbany (halogen odkrył jednak całą prawdę ) Rodzice dbają o auto- jednak nie z detailerską precyzją więc na bieżąco jest przeze mnie pielęgnowane (tyle na ile pozwoli czas), kąpane na dwa wiadra, woskowane, niedawno myte i glinkowane więc przed robotą nie było za duzo roboty Po kolei Mycie na dwa wiadra: Szampon Nigrin Rękawica z mikrofibry Detale APC Nielsen Cyclone Koła i kołpaki były myte niedawno Blue Gelem więc wystarczyło poprawić Nielsen’em Cyclone Szczotka do felg SHOWCARSHINE SOFT WHEEL BRUSH, pędzelki Glinkowanie: Bilt Hamber Auto Clay Soft + woda z odrobiną szamponu Korekta: Pasty Poorboy’s SSR 3; 2,5; 1 Pady ABW widoczne na zdjęciu Najwięcej posługiwałem się białym padem z SSR 3 Wykończenie pomarańczowym padem i SSR 1 Na koniec maszynowo Autoglym SRP (jako cleaner) Zabezpieczenie: Wosk FK 1000P Plastiki zewnętrzne: AutoGlym Bumper Care Opony : AutoGlym Instant Tyre Dressing Szyby: AutoGlym Fast Glass Nie miałem czasu na zdjęcia typu “pędzelek w akcji” czy „aplikator w ruchu” jednak chciałem uchwycić to co najistotniejsze Przed myciem (tak jak wspominałem niedawno było dokładnie myte wraz z usuwaniem smoły i glinkowaniem) Mycie Po myciu (na tym etapie ktoś normalny zakończyłby swoje działania bo auto wygląda nieźle ) Teraz zdjęcia z „inspekcji”. pod halogenem wszystko okazało się jasne- prawie 9 lat eksploatacji odbiło się na lakierze Halogen nie kłamie J sięgnąłem po oręż do walki ze świrlami Pierwsze ruchy były obiecujące po różnych kombinacjach okazało się, że bez SSR3 się nie obejdzie wszystkie następne zdjęcia są wykonane po przejazdach SSR3 na białym padzie ABW korekta tylnych lamp, korzystałęm z małych padów: SSR 2,5 na pomarańczowym, następnie SSR 1 na czarnym. zdjęcia mówią wszystko: prawa przed: prawa po korekcie: lewa przed: lewa po korekcie: Efekt po korekcie: Wnętrze było dawno nie sprzątane- z braku czasu zostało tylko odkurzone i przetarte AG Interrior Shampoo Efekt po wyjeździe z garażu (niestety nie zostałem obdarowany talentem do robienia zdjęć przez co nie oddają one efektu ) nadkola bez dressingu- bo jechałem wymienić opony na zimowe więc nie wypominać ;P, na ostatnim zdjęciu auto na zimówkach i nadkola z dressingiem To byłoby wszystko. Wiem, że korekta nie została zrobiona na 100% bo trochę jeszcze zostało to co głębsze- ale taki był zamiar, ponieważ w zimie i tak lakier przejdzie swoje więc na wiosnę prawdopodobnie będzie delikatna poprawka. Jakie wnioski?? Na pewno mam nauczkę, żeby robić zdjęcia mniej chaotycznie- czyli skorzystać ze statywu i cyknąć zdjęcie elementu przed korektą a później podobne po korekcie. każdy się uczy na błędach a podczas pracy nie myśli się o takich szczegółach Czas pracy 2 dni Pozdrawiam!
MMG Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 bardzo ładnie pożegnałeś swirle
Gość Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Hmmm... Czy ramki i dolna część drzwi, dach i zderzaki były tykane maszyną?
uri90 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Liam, ramki drzwi robiłem ręcznie, dolne partie drzwi oczywiście były polerowane dokładnie tak samo jak górne- wiem powinienem okleić listwy od spodu- jednak listwy są tak grube, że nie widziałem takiej potrzeby, nie najechałem padem na nie ani raz. zderzaki dach jak i maska również przeszły korektę takim samym systemem jak reszta auta
patrizio1985 Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 Ogólnie to piękny kolor, a po korekcie to już cacy Wiadomo, po zimie będzie można dopieścić.
gruby_RS Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 Auto prezentuje się swieżo i "zdrowo", ale sama relacja musi mieć trochę "show" - dla mnie to ciut za mało w tym przypadku - nie odbierz tego za bardzo do siebie, bo absolutnie nie kwestionuję jakości Twojej pracy - ale temat "przescrollowałem" chyba w 30 sek Spoko , na wiosne pewnie będą pędzle z kilku kątów, aplikatory w ruchu i lanca myjki w wiaderku Żeby nie bylo tylko czepialstwa: jak pracujesz na twardych padach, to ośmielę się zaproponować oklejanie rantów paneli sąsiadujących z tym, na którym aktaulanie działasz
Moderator krd Opublikowano 14 Listopada 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 Bardzo ladny kolor, jakis czas temu mialem okazje pracowac na podobnym i mimo tylko recznej korekty wiernie oddawal czas przy nim spedzony. Swietnie wygladaja czarne plastiki w kontrascie. Za nastepne pare relacji bedzie juz dobrze na 101% Niestety nie kazdy od razu wszystko wie i umie
Moderator rychu Opublikowano 14 Listopada 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 Dobrze wyszło Tylko fotele domagają się prania ale to pewnie wiosną
uri90 Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 patrizio1985, kolor osobiści mi nie pasuje do takiego dużego samochodu ale rodzice jeżdżą nim już od prawie 5 lat więc zdążyłem sie przyzwyczaić ale po korekcie pod halogenem ziarno prezentuje się rzeczywiście bardzo fajnie gruby_RS, właśnie gdybyś poczytał relację to byś wyczytał że nie było czasu na fotografowanie pędzelka, czy masowania lakieru podczas mycia rękawicą- wspominałem o tym przy takim autobusie roboty jest ogrom, gdy będę robił swoje auto mam zamiar zrobić relację dorównującą twoim z RS;em w roli głównej uwagi zostaną na pewno wcielone w życie w przyszłości krd, nie jestem firmą detailingową tylko człowiekiem, którego rajcuje temat detailingu więc zanim mi sie uzbiera "kilka relacji" to sie zastarzeję haha robię tylko sobie, rodzicom i znajomym- wiem i umiem dużo, jednak auto nie było robione pod kątem relacji chciałem tylko pokazać co najistotniejsze. skupiłem się na tym by jak najlepiej wykonać swoją robotę - czasu było mało więc ucierpiała na tym forma relacji (uważam, że to lepsze niż skupianie się na robieniu zdjęć pomijając jakiś ważny etap pracy, przez co miałbym w pamięci że jednak nie zrobiłem wszystkiego co mogłem ) Auto jeździ u mnie w rodzinie więc na bierząco o niego dbałem i będę robiłto nadal rychu, całe wnętrze domaga się gruntownego detailingu, ale to temat na osobną, obszerną relację to tyle wszyskim dziekuje za uwagi
siwyjac Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 fajnie się ogląda to "odświeżanie" pikaczu
Swoop Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 No bardzo fajnie ci wyszło, ale kołpaki, to masz takie Mazdowskie jak u mnie w 6-tce
Shaddy Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 Takie kołpaki ma też mój kolega w 407 i mój sąsiad w Focusie II Co do sedna to bardzo fajny efekt po korekcie i kolor również, choć nie wiem czy chciałbym taki u siebie Ładnie za to na pewno prezentuje się w słońcu.
patrizio1985 Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 ale po korekcie pod halogenem ziarno prezentuje się rzeczywiście bardzo fajnie Mam Lagunę I w podobnym kolorze i powiem to samo, aż się zdziwiłem jak to ładnie się świeciło. Inny plus, nie widać brudu na takim kolorze, naprawdę, nieraz nie mam czasu i miesiąc umyć auta, a pod blokiem i tak wygląda nie raz lepiej od tych mytych co tydzień na szczotkach Także ciemny lakier jest piękny, taki błękit jest i piękny i wygodny, moim osobistym zdaniem
uri90 Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 Swoop, kołpaki są chyba z reala- strasznie marnej jakości (łuszczy sie na nich bezbarwny) Shaddy, kolor jest mega, ale wg mnie bardziej pasuje np. do C3 (z reklamy ubezpieczalni, co jedzie w nim św. krzysztof ) niż do takiego "busa" Inny plus, nie widać brudu na takim kolorze, naprawdę, nieraz nie mam czasu i miesiąc umyć auta to kolor ktory idealnie pasuje do do samochodu, którym jeżdżą moi rodzice jest z nim dokładnie tak samo jak u Ciebie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się