Skocz do zawartości

jaki samochód


krzysztof

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dobra to wiemy już jaki silnik , a kupić przed liftem czy po chodzi oczywiście o awaryjność bo wiadomo że wygląd lepszy

 

można brać wszystkie byle nie pierwsze roczniki (wiadomo wady wieku dziecięcego ostatnio na forum wychodzą w nowej 508)

 

Najprościej jak chcesz 406 to http://www.406-klub.pl/ tam wszystkiego się dowiesz na co zwrócić uwagę itd :)

 

Nie miałem 406 to nie chcę się wypowiadać na co uwagę zwrócić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kupuje sie aut na F

 

hahahahah ani na VW ......

 

ja miałem Fiata punto zero problemów

miałem Francuza Peugeota 206 zero problemów

mam Forda mondo MK III i nie robie przy nim nic prócz eksploatacyjnych

mam dwoch kolegów jeden ma passata drugi Golfa IV abaj dwa razy robili to wspaniale zawieszenie VW, no ale to polska mentalnośc ze VW to super marka ale tylko w Polsce. w niemczech to zwykła marka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uparłem się na diesla bo taniej się jeżdzi niż na lpg

Przy obecnych cenach ON w relacji do LPG dyskutował bym czym się taniej jeździ

 

przypominam że od przyszłego roku ma wejść jakaś inna akcyza na LPG więc będzie jeszcze droższe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem czy tanio

diesel 6L/100km 6x5,35=32zł

LPG 12l /100km 12x2,85=34zł

 

LPG będzie mniej paliło tylko na sekwencji a za te pieniądze nie kupie samochodu z dobrą sekwencją bo kosztuje połowe samochodu a do diesla można wlać bio i wychodzi jeszcze taniej nie wspominając już tak nie oficjalnie o oleju opałowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup sobie starego kadetta i na roslinnym dobrze bedzie jezdzil

 

Dramatyzujesz, moja 80tka smigala zarowno na opale jak i na roslinnym z tesco bardzo ladnie i silnikowi to wcale nie szkodzilo (tyle ze roslinny syfil filtr bardzo szybko ale na opale smigal jak na ropie i nie bylo czuc specjalnie roznicy)

 

A co by nie byll off (chociaz teoretycznie mialo nie byc grupy vw) to ja proponuje audi 80 1,9tdi z silniczkiem 1z i jeszcze w kombiaku - jak nie byl mocno stukniety to blacha bedzie zdrowiutka, silniki 1z sa praktycznie niesmiertelne, jest naprawde oszczedny a przy tym nie jest wcale mulowaty (w miescie idzie sie w 6tce ropy zmiescic) a i w kwocie 7kpln zmiescisz sie spokojnie i jeszcze na oplaty zostanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - za zadbanego 406 w dieslu, to trzeba dać około 10-12 tyś. Te do 7 tyś zł, to raczej jedne z najniżej wycenianych egzemplarzy, w większości "okazje" - a wiadomo jak to z tymi okazjami.

Tyle- kosztują one w Holandii. Zwróćcie uwagę na przebiegi. Najtańsze HDI z przebiegiem poniżej 200 000 km kosztuje 2 999 euro (13 000 zł).

Skoro tam są droższe, z wyższymi przebiegami, to jakim cudem w Polsce są z mniejszymi i tańsze?! ;)

Oczywiście może się trafić polska salonówka, od prywaciarza po okazyjnej cenie. Ale trafić na coś takiego, to jak 6-ka w totka. Dużo szybciej niż wyczajone przez przeciętną osobę, takie coś zostanie odkupione od handlarzy, których przeciez częścią pracy jest wyszukiwanie okazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.