Simon Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Chcialem sie podzielic relacja z zabawy nad Mercedesem W203 2003r 95tys przebiegu. Auto zanim trafiło do mnie było u "fachowca" na konserwacji podwozia oraz został "odswieżony lakier" A jak wyszło widać bedzie na zdjęciach. Na przednich błotnikach i jednym tylnim konserwacja trafiła nie wiadomo dlaczego również na lakier od zewnetrznej strony- nakladana pędzlem! To samo dotyczy progów (plastikowe) oraz dołów drzwi od strony wewnętrznej (również zabudowane tworzywem), które zostały tymże specyfikiem zaciapane. Udało mi sie to usunąc dopiero nitro, benzyna ani IPA nie dawały rady. Duże trudności sprawiła mi wszechobecna zaschnieta pasta, zwłaszcza na elementach z tworzywa i gumy- podejrzewam, że farecla. Sama walka z nia to kilkanascie godzin. Chciałem zrobić korektę i myśle, że jak na mój sprzęt czyli "chińczyk w akcji" to mam powody do zadowolenia, zabrakło glinki, którą w jakimś stopniu zastąpiłem czyszcząc element po elemencie Reno Flashem (którego rownież polecam np. do czyszczenia gumy do żucia z dywaników). Miała być to 3 stopniowa korekta lecz okazało sie że cutting gąbka Firmy nova jest bardziej miękka od flexi pomarańczowej i tak została przeprowadzona w większości FG500 na pomarańczowej, używałem IP2000 również na pomarańczowej oraz na wykończenie Super soft Nova i Hochglanz- Antihologramm- Politur, bez którego nie wyobrażam sobie tej zabawy i usuwania hologramów, których narobiłem nie mało. Lakier jest w tym aucie mega twardy i pierwszy raz sie z czym takim zetknąłem, dodam że wcześniej polerowałem motołódki i inne takie z gelcoatem włącznie i wszystko to było w "obróbce" dużo łatwiejsze. Było kilka głębszych rys które usuwałem 2500 i 3000 sandami na mokro ale całe auto było dosłownie matowe a przyczyną była praktyka właściciela czyli przecieranie auta na sucho:( A polermistrz chyba był mocno pijany, bo oprócz ubrudzenia wszystkiego, lakieru nie odświeżył jak to miał w planach:) Lakier,mycie, Korekta: Reno Flash Iron X IPA FG 500 IP 2000 Hochglanz anti. SmartCarwash Piana Ph neutral opryskiwaczem Kwazar Fk 1000 DJ Purple Haze pro Akcesoria: Fluffy Pędzelki Dużo microfibr z showcarshine Rękawica dredek za trójaka x2 Gąbka z microfibry za trójaka z tesco Karcher w moim wieku opryskiwacz Kwazar -namiastka pianownicy:) Felgi stalowe: Iron X Bilberry szczotka tesco za trójaka Kołpaki: Apc w postaci Froscha ph neutral Billbery IronX SRP AG FK 1000 Klamki/chlapacze/ gniazdko przy haku hol./elem. tablicy rejestr: Dionizus Trim Glitz Opony: Smartwaxdressing Wnętrze: Smartwaxdressing Szyby: Clin Prestone Glass Cleaner (marketówa ale działa) Zdjęcia auta przed Mycie Inspekcja Korekta Kołpaki: Mycie właściwe: Opony, Plastiki, Szyby Nie mogłem sie powstrzymać Woskowanie: po 24h w garażu a tak to wyglądało pod lampą... Małe ogarnięcie wnętrza czyli odkurzanie, apc i dressing niestety tylko po i marne zdjecia: Zdjęcia po: a na koniec sztucznie wywołane kropelkowanie Do perfekcji jeszcze daleko ale jestem krok dalej tak mi sie wydaje:) Dzieki za dotrwanie i każde spostrzeżenia mile widziane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golono Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Super przemiana! Właściciel chyba zbierał szczękę z podłogi? Gratulacje Tak powinien wyglądać prawdziwy Merc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camel- Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Nieźle, ale chyba lakier chciałby jeszcze. Dziwny ten 366. Zupełnie inny niż mój. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joshua121 Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Świetna praca Chciało by się jedynie więcej 50/50 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sprinter Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Kolego gratki, super Mieciu wyszedł,teraz powiedzenie, że "bez gwiazdy nie ma jazdy" powinno być zmienione na "bez błyszczącej gwiazdy nie ma jazdy Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielek. Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Oznaczenia modelu ściągałeś czy zostały na aucie? Profi robota,auto zmieniło się nie do poznania Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Odżył wyraźnie, a i kołpaki fajnego połysku nabrały takiego szklistego. Dobra robota Link to comment Share on other sites More sharing options...
renovatio Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Odżył wyraźnie, a i kołpaki fajnego połysku nabrały takiego szklistego Zgadzam się, niby pierdółka ale fajnie wygląda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Bardzo fajna relacja, widać że kupę czasu musiało Ci zejść przy nim. Widać że z lakieru można by było jeszcze coś wycisnąć ale i tak wygląda o niebo lepiej niż wcześniej. Szkoda że w słonku nie zrobiłes żadnych zdjęc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cash Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Kołpaki podobają mi się najbardziej Nie napisałeś ile w całości nad tym siedziałeś... Trochę za słabe kombinację na takiego zawodnika, przydało by się futerko, albo przynajmniej zielony koreczek ale nie ma co, teraz zima przyjdzie wiosna to można jeszcze dopracować ten blask Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Co jak co, ale Mercedes, nawet na zimę powinien mieć alu. No i skórę ... Moim zdaniem A robota oczywiście b. fajna Link to comment Share on other sites More sharing options...
reez Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Do perfekcji jeszcze daleko ale jestem krok dalej chyba bliżej dobra robota Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaczorRK Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 Dobra robota Widać, że Mietek odżył Link to comment Share on other sites More sharing options...
malkolm Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 jeszcze widać że trochę za słaba ta kombinacja past była , ale różnica jest ogromna, gratulacje jak ci się pracowało pastami kocha, nic o nich nie ma tutaj na forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Posted November 8, 2011 Author Report Share Posted November 8, 2011 Zajeło mi to 5 dni ze wzgledu na ta słaba kombinacje - lakier wręcz prosił, że chce jeszcze a może wystarczyła by poprostu dobra tnąca gąbka i FC+. Koch sprawdza sie moim zdaniem bardzo dobrze, szybko rozprawia sie z hologramami ale niestety nie mam porównania do innych past wykonczeniowych bo to jedyna, którą używałem kiedykolwiek. Chcialbym przetestować pasty systemu 3M bo nie miałem z nimi styczności i wyposazyć sie w jakąś polerkę, która ma chociaż stabilizacje obrotów bo praca na tej to gimnastyka docisku i zwiększania lub zmniejszania obrotów. Dzieki za zainteresowanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal55yh Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 Auto odżyło. Świetnie się prezentuje. Roboty mało nie miałeś przy takim aucie i twardym lakierze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now