jacek_gti Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 Witam, szukam kompresora do zastosowań detailingowych, czyli odkręcenie kół, przedmuchanie zakamarków po myciu auta, sprawdzenie ciśnienia kół... Jaki sprzęt wybrać?? Zupełnie się nie znam na takim sprzęcie... z góry dzięki
Prezes Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 Tego lata chciałem kupić kompresor do takich samych zastosowań... i jakoś wymiękłem. Może nam coś poradzą...
89matthew89 Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 Ja 2 lata temu w Castoramie kupiłem "ROCKWORTH 24L" sprawuje się dobrze (przedmuchać,napompować ) ale żałuje ze nie wziąłem 50 L albo więcej bo do pneumata za mały
Cherry Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 Jak sprzęt na dłuższą metę to tylko firmy METABO. Mam taki. Niezniszczalny. Pojemność? W zależności od zastosowania. Im więcej roboty na niego będziesz miał to pasuje większy baniak co by się co 2 min nie załączał ROCKWORTH też ok choć nie taki dobry ja ten pierwszy.
paluch Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 Przy kompresorach bardzo ważna jest również ich wydajność szczególnie jeśli chodzi o narzędzia pneumatyczne typu klucz do kół. Ja mam kompresor 110 litrów ale za to bardzo wydajny 3 tłokowy i spokojnie daje rade odkręcać koła itp.
Prezes Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 Dobrze by było kupić jakiś cichawy...
jacek_gti Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 Dzięki koledzy za podpowiedzi, a jak sądzicie czy kompresor o pojemności 50 litrów i wydajności ok 210litrów sprawdzi się do odkręcania kół, czy raczej potrzebny bedzie sprzęt dwutlokowy o wydajności ok 400 litrów? Ogólnie to nie chciałbym wydać strasznego majątku, choć widzę jak to zawsze bywa że im droższe tym lepsze
89matthew89 Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 to w zależności jaki klucz pneumatyczny kupisz (pobór powietrza) ale do odkręcania kół to raczej min 100L i wzwyż , najwyżej że chcesz odkręcić jedno koło poczekać aż się podładuje kompresor i kolejne koło itd.
paluch Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 kompresor o pojemności 50 litrów i wydajności ok 210litrów Klucze pneumatyczne mają akurat duże zapotrzebowanie na powietrze, więc ten dwutłokowy co podałeś to jest minimum.
jacek_gti Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 Dzięki za info, z tego co wyczytałem to do tego mocniejszego kompresora można dołączyć w przyszlości jakąś dodatkową butlę by zwiększyć jego pojemność. Co do komkpresorów o pojemności 100 litrów to jest to już ogromny wydatek i nie wiem czy jestem gotowy na cos takiego...
marcw Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 Witam, Polecam kompresor Prebena Vigon 240, posiadam go 6 lat i działa bez problemu. Mocniejszą wersję tego kompresora używałem w warsztacie tapicerskim około 10 lat bez problemu, jedna rzecz to regularna wymiana oleju.
zmstr Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 Ja 2 lata temu w Castoramie kupiłem "ROCKWORTH 24L" sprawuje się dobrze (przedmuchać,napompować ) ale żałuje ze nie wziąłem 50 L albo więcej bo do pneumata za mały Ja kupiłem 3 lata temu tego 50L Rockworth'a i sprawuje się dobrze. Minusem jest słaby wąż, który najlepiej od razu wymienić, beznadziejne zamocowanie filtra powietrza (na 3 kompresory wśród znajomych, włącznie ze mną, wszystkie 3 te filtry mają urwane ), dodawany był też zestaw narzędzi do niego, w tym pneumatyk, który radzi sobie całkiem dobrze, o ile śruby w kołach nie są zbyt "zastane", wtedy rady już nie daje. Jak na tą cenę (niecałe 700 zł wtedy zapłaciłem) to innego kompresora bym nie szukał
jacek_gti Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 Znajomy mi podpowiedział, że ważne by sprężarka miała napęd za pomocą pasa napędowego, podobno obroty samej sprężarki są dużo mniejsze i urządznienie nie ulega szybkiemu zużyciu...
blade Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 Jeśli odkręcasz dużo kół i dużo pracujesz to 50 litrowy będzie się co chwilę załączał. Ogólnie lepiej dozbierać do większego. Ja kupiłem kiedyś na szybko kompresor 24l stanley i to jest jednorazowe badziewie... działa tylko dlatego że go mało używam...
proximo Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 mam taki 24L kinzo - czyli tzw. jednorazowke do pompowania kół + wydmuchiwania wody jak znalazl
zieluch Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 Do odkręcania kół sam kompresor nie jest az tak ważny jak moment klucza. Każdy z kompresorów co ma zbiornik potrafi napompować 5 PSi a to wystarczy dla dobrego klucza aby odkręcić koła.
przemas22 Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 Mam kompresor 30l i jakis tani klucz. I koła odkręcam, ale wiadomo szybko schodzi powietrze i kompresor caly czas dmucha. Ważna jest też średnica przewodu jak jest za mała, to blokuje przepływ ii wydajność spada
patryczken16 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2011 Troche odkopie.. Nosze sie z zamiarem kupna kompresora. Nie chce lakierowac aut ani otwierac wulkanizacji wiec padlo na kompresor 50 litrow. 24 litry niby tez ok,ale butla troche mala,a 50l to taki mysle optymalny rozmiar z zachowaniem znosnych gabarytow.. Interesuje mnie kompresor jedno-tlokowy.. glownie ma sluzyc do przedmuchiwania wody z uszczelek,pompowania kol,dobijania hydrofora i tego typu spraw.. Ale chcialbym tez dokupic do tego jakis klucz pneumatyczny do odkrecania felg i jakis podstaw mechaniki. Wielu znajomych ma takiego yato 1400nm: http://allegro.pl/yato-klucz-kompozyt-1 ... 75768.html ale zapotrzebowanie na powietrze takiego klucza jest 2x wieksze jak wydajnosc kompresora 50l - chociaz znajomy elektromechanik uzywa takiego pneumata i kompresora 50l... Sa tez inne zestawy kluczy,nawet z grzechotka: http://allegro.pl/zestaw-pneumatyczny-g ... 06796.html Tu mamy zapotrzebowanie na powietrze ktoremu kompresor podola,ale za to jest tylko 310nm mocy - czy taki klucz da rade ? czy w ogole taki zestaw jest cos wart ? Co do samych kompresorow,to takie mi sie widza,chyba ze macie cos lepszego w normalych cenach: http://allegro.pl/sprezarka-kompresor-5 ... 73795.html http://allegro.pl/kompresor-srezarka-50 ... 29863.html http://allegro.pl/kompresor-olejowy-50l ... 89681.html http://allegro.pl/kompresor-50-l-olejow ... 02072.html Mozecie cos polecic ewentualnie podpowiedziec? tak jak mowie wiele nie wymagam,ale wiem,ze pneumat troche wiatru potrzebuje... domyslam sie,ze przy odkrecaniu felg bedzie sie czesto dopompowywal,ale nigdy nie zdejmuje 4 felg na raz tylko po jednej wiec bedzie mial czas na prace nie chce tez wydawac 3 tys na taki zestaw bo bedzie uzywany sporadycznie.
paluch Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zestaw z drugiego linka nie da rady nawet koła odkręcić. Co do YATO - sam używam i jestem bardzo zadowolony. Na kompresorze, o którym mówisz da radę odkręcić koła z tym, że wydajność masz małą w kompresorze czyli co jedną lub dwie śruby będzie musiał Ci dobić ciśnienia.
patryczken16 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2011 Az tak czesto ? myslalem,ze przynajmniej co jedno kolo....... Bedzie jakas roznica jak kupie kompresor 50l 2-tlokowy ? ktory ma wydajnosc ponad 400l/min ? Wiecej jak 50l nie wchodzi w gre.
g.pajak Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2011 Panowie. Nie potrafię tego zrozumieć... Po co komuś przy stosowaniu amatorsko na jedno/dwa auta pneumatyczny klucz do odkręcania kół? Przecież klucz na pierwsze ruszenie śruby i zwykła wkrętarka dają radę w 100% No nic, może za krótko żyję na tym świecie
Piciosz Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2011 Mi wielokrotnie potrzebny był klucz pneumatyczny i trzebabyło sobie radzić jakimiś nieludzkimi patentami, a tak to zawsze masz pod ręką jak trzeba. Koszt wielki to nie jest a pomaga.
snap Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2011 g.pajak, rusz srube np od wahacza bez pneumata
paluch Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2011 Az tak czesto ? myslalem,ze przynajmniej co jedno kolo....... Bedzie jakas roznica jak kupie kompresor 50l 2-tlokowy ? ktory ma wydajnosc ponad 400l/min ? Wiecej jak 50l nie wchodzi w gre. Będzie zdecydowana różnica, gdy kompresor będzie nabijał to będziesz mógł w tym czasie używać pneumata bo sprężarka nadąży pompować powietrze. Bierz dwutłokowy - dużej różnicy w cenie nie ma. Ja u siebie mam 3 tłokowy 100 litrów i mogę spokojnie lakierować i używać pneumata a kompresor nadąży nabić ciśnienie.
Baza Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Heja.Nie chcę zakładać nowego tematu.Szukam coś budżetowego dla siebie. W oko wpadł mi ten kompresorek http://allegro.pl/kompresor-olejowy-50- ... 79770.html Butla 50L fajny bo można w rogu garażu ustawić i mało miejsca zajmie.Widzę że to chińczyk ale widzę że 98% sprzętu na allegro wygląda tak samo i tylko kolorem i nazwą się rożnią a chyba wszystkie wykonuje ten sam chińczyk w szopie gdzieś koło pekinu Czy ktoś może powiedzieć jednoznacznie żeby sobie darować bo to szajs czy ktoś mi doda otuchy i napisze że kupił taki albo podobno i ma go jakiś czas i nie narzeka? U mnie kompresor będzie służył do okazyjnego przedmuchania czegoś,napompowania kół a kupuję go pod kątem jednorazowego zrobienia konserwacji w samochodzie. Nie jestem wymagający może się włączać dość często byle by się nie zatarł za miesiąc. Czy może zamiast 50L kupić jakąś droższą ale polecaną 24L np.Stanley(chociaż na fotach pompy w tych stanley'ach do złudzenia przypominają te co u chińskich kolegów). Niech mi ktoś doradzi ewentualnie w budżecie w okolicach 500zł.Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się