Wielebny Posted November 1, 2011 Report Posted November 1, 2011 Czy cleaner DJ Lime Prime lub VALETPRO ACHILLES PREP można użyć na plastikowych kloszach tylnych świateł tak jak POORBOY'S WORLD PROFESSIONAL POLISH ?
Wielebny Posted November 1, 2011 Author Report Posted November 1, 2011 lekko zmatowione mam klosze i dlatego chciałem je poprawić.
Xeper Posted November 2, 2011 Report Posted November 2, 2011 Wielebny, nie wiem czy uzyskasz oczekiwany efekt tymi cleanerami. Ja tylne lampy w Focusie 2004 jechalem SwirlX recznie + S17 na DA i jest super, choc jeszcze pare rysek zostało. Takze moim zdaniem potrzeba troche "mocy"
Pit_Krk Posted November 2, 2011 Report Posted November 2, 2011 PlastX na DA dało takie efekty. Do plastików polecam również z Mothersa: PowerPlastic 4Lights oraz Plastic Polish. Zarówno PlastX jak i oba produkty Mothersa można stosować ręcznie, ale trzeba się trochę namachać.
ariello01 Posted November 2, 2011 Report Posted November 2, 2011 Ja tam lampy zawsze jade pastami jak do lakieru i ostatnio robiłem równiez passata b5 FL i tylne lampy wyszły na prawde dobrze. Takie małe OT
Wielebny Posted November 2, 2011 Author Report Posted November 2, 2011 A ja myślałem ze te pasty za bardzo zjadą miękki jednak plastik.
ariello01 Posted November 2, 2011 Report Posted November 2, 2011 Zaczynasz od tych mniej sciernych i sprawdzasz efekty...jeśli Ci zadowala to zostawiasz ale jesli rysy nie zostaną usunięte to grzejesz mocniejszym. ja do tej pory tak robie i jak narazie zaden plastik nie uległ zniszczeniu
Dark Knight Posted November 2, 2011 Report Posted November 2, 2011 Wielebny nie wiem czy masz sedana czy kombi , trzymaj 50/50 z mojego kombiaka , niestety bez mocnych past do niektórych rys nawet nie było co podchodzić , korektę robiłem pastami megsa 105 i 205 na małych padach 80 firmy Sia-Shine
Wielebny Posted November 2, 2011 Author Report Posted November 2, 2011 No to nie ma co. Na wiosnę czeka mnie zakup polerki i serii SSR.
art'ek Posted November 3, 2011 Report Posted November 3, 2011 a czy na reflektorze moge uzyc rozpuszczalnik do bitumow itp?? mam lampy na ktore ktos przykleil brewki kiedys i po odklejeniu zostal klej lampy nie szklane??
Dark Knight Posted November 4, 2011 Report Posted November 4, 2011 Bezpieczniej użyj popularnego WD-40 powinien dobrze sobie poradzić i na pewno jest bezpieczny dla takiej powierzchni , coś innego to środek do usuwania klejów od Tessa w sprayu , tylko cena wysoka mała puszka koło 30zł w casto np
Swoop Posted November 4, 2011 Report Posted November 4, 2011 lekko zmatowione mam klosze i dlatego chciałem je poprawić. ja u siebie klosze tylne tzw lexus look pojechałem UC i są ładne i elegancke
Cherry Posted November 4, 2011 Report Posted November 4, 2011 rozpuszczalnik do bitumow czterochloroetylen? Możesz zastosować ale bez zbytniego wcierania. Lubi troszkę przymatowić
Ciastek Posted April 6, 2012 Report Posted April 6, 2012 sorry, że odkopuję ale. Jak mam nawe klosze lamp to czy mogę bezpiecznie jechać po nich cleaner'em?Np. DJ LP? Co by przed woskiem przejechać. Nie chciałbym, żęby np. po jakimś czasie się okazało, żę jednak zdarłem jakieś zabezpieczenie z tych kloszy czy coś, I będą matowieć, czy szybciej się potem rysować
Wielebny Posted April 6, 2012 Author Report Posted April 6, 2012 No nowych aut zaleca się Cleanery nie ścierne czyli DJ LP Lite i taki możesz użyć bez problemów.
Ciastek Posted April 6, 2012 Report Posted April 6, 2012 to chyba zmienię zamówienie na DJ LPL choć na lakierze już jakieś mini ryski się już pojawiają, dlatego myślałem o jakimś ściernym już cleanerze ale w takim razie się jakośwstrzymam...
Wielebny Posted April 6, 2012 Author Report Posted April 6, 2012 Pożycz halogen i poświeć nim na lakier i klosze. Jak zobaczysz ryski typu swirl to spokojnie możesz Cleanerem ściernym posmarować. Choć na małe/malutnie swirle cleaner LITE też będzie dobry bo zawiera fillery wiec wypełni je :]
Ciastek Posted April 6, 2012 Report Posted April 6, 2012 no to git mini mini swirle już są niestety...na szczeście bardzo mało ale biorę LPL
JarekZKA Posted April 7, 2012 Report Posted April 7, 2012 Teraz wyjeżdżam do pracy ale końcem maja powrót i chyba jednak zakup polerki będzie,bo przy glinkowaniu wyszło że są spore rysy na lakierze no i ta lampa która raczej nie pójdzie bez maszyny co??
miHoo79 Posted April 10, 2012 Report Posted April 10, 2012 Możesz ręcznie kilka godzin. Możesz maszynowo w kilka-kilkanaście minut..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now