Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Na jednym ze zdjęć próg wygląda na brudny - ale może to tylko foto. Wosku stanowczo za dużo, postaraj się nałożyć mniej, bo tak jak poprzednicy mówili większość idzie po prostu w szmatkę. No i wielkie gratulacje za poziom korekty RĘCZNEJ! 8-)

Opublikowano

Ile razy leciałeś każdy element UC? Ruchami okrężnymi czy wzdłużnymi?

 

Też mnie czeka korekta ręczna i się zastanawiam czy lepiej Rakjet Fjuel czy może Dabl Blasta? :D

Opublikowano

chłopie... masakra - Ty nawet nie zdjąłeś magnesu od anteny CB z auta :shock: rozumiem że zrobiłeś wszystko łącznie z woskowaniem "dookoła"? :thumbdown: jeśli tak to kolejna wtopa

Opublikowano
Jakie auto, taka praca i relacja...

Taaa... :lol:;)

Relacji z auta bez dopisku R, RS, FR, S, M... w nazwie, żaden uznany master nie skomentuje ;)

Opublikowano

Każdy dba o to co ma ;) Jak na ręczną korektę to wyszło cudnie :P Długo walczyłeś z polerowaniem ? :ad:

Opublikowano
Jakie auto, taka praca i relacja...

Taaa... :lol:;)

Relacji z auta bez dopisku R, RS, FR, S, M... w nazwie, żaden uznany master nie skomentuje ;)

I tu się mylisz, bo w moim garażu stoi min. Trabant 1.1 ;-) Przedstawiałem pracę nad nim i miałem dużo, dużo pochlebnych komentarzy... I nie mam na nim żadnego znaczka R, RS, M... Na forum zostało przedstawione już sporo aut które są warte tyle co dobry skuter ale jak za pewne sam zauważyłeś, były to relacje rzeczowe z kluczowymi informacjami, kosmetykami przeznaczonymi do tego celu. A tutaj co mamy:?

 

"APC Megariusa" :kox:

1cm wosku

brak korekty

i 1000 innych katastrofalnych błędów!

 

Sam przyznasz że "relacja" z prac nad Mazdą to jakaś kpina bądź prowokacja, stąd mój sarkazm.

Opublikowano
I nie mam na nim żadnego znaczka R, RS, M... Na forum zostało przedstawione już sporo aut które są warte tyle co dobry skuter ale jak za pewne sam zauważyłeś, były to relacje rzeczowe z kluczowymi informacjami, kosmetykami przeznaczonymi do tego celu.

 

Zgadza się :good:

Opublikowano

tata_jerzyka spójrz na stronę 3, tam jest nowa relacja, bo Ty chyba jeszcze piszesz o tej pierwszej.

Opublikowano

Witam!

Co do magnesu rzeczywiście wtopa przyznaje się bez bicia.

Hmmm co do wosku jest to wosk w postaci płynnej i moim zdaniem nie dało radę mniej nałożyć bo wtedy w ogóle tego wosku by nie było ale skoro ktoś mówi że się da, to następnym razem postaram się jeszcze mniej nałożyć. Proszę o pokazanie mi 1000 błędów które zrobiłem i nie za bardzo rozumiem dlaczego się czepiasz że użyłem APC Megsa? Z jakiego APC mam korzystać? Dlaczego brak korekty? Czy użycie ręcznie UC to nie korekta jak nie to proszę powiedz mi jak nazwać TO co ja zrobiłem?

Jak większość użytkowników uważa że relacja jest do bani to można usunąć.

Co do oceny samochodu nie rozumiem dlaczego się tak czepiasz każdy jeździ tym czym chce jeździć o gustach się nie dyskutuje.

 

Każdy element leciałem ruchami okrężnymi. Ile czasu poświęciłem na dany element to ciężko powiedzieć jechałem tak długo aż byłem zadowolony z efektu.

Opublikowano

jak na ręczną pracę to odmłodziłeś autko o ładnych kilka latek, progres jak pisał przedmówca jest i to się chwali :good: każdy od czegoś zaczynał więc się czasem nie zrażaj uwagami. Następnym razem zdejmij antenę, zdejmij koła, wymyj nadkola i fele od środka, nie zapuszczaj glinki (zagniataj przynajmniej po każdym elemencie) a przede wszystkim baw się tym bo to przecież hobby a nie przymus ;) pzdr

Opublikowano

Wiadomo że to Hobby ja się nie spinam tylko denerwują mnie komentarze typu "jakie auto taka relacja" Koła też będę robił ale jak będę miał czas ,korekta też zostanie jeszcze raz zrobiona bo nie jestem w 100% zadowolony ale czekam na cieplejsze dni.

Opublikowano

Cześć Kamil, moim zdaniem wyszło całkiem nieźle. Korekta jak na ręczną korektę chwali się, bo naprawdę trzeba do niej wiele samozaparcia. Moim zdaniem oprócz uwag które Ci tu przedstawiono powinieneś następnym razem bardziej postarać się o dokumentację fotograficzną, bo to od niej tak naprawdę zależy to czy przeczytam co zrobiłeś i jak i jakie efekty uzyskałeś.

A co do tego nieszczęsnego komentarza "jakie auto taka relacja" to również się wkurzyłem i nawet niedowierzałem, że są tu tacy ludzie.

pozdrawiam

Opublikowano

KamoDBWC, wg mnie też zrobiłeś spory postęp w porównaniu do pierwszego razu i osobiście uważam, że efekt, chęci i samozaparcie na duży plus.

 

Komentarze w stylu "jakie auto taka relacja" są zdecydowanie słabe i dają świadectwo o użytkowniku który je pisze. Z tym APC Megsa chodziło chyba, że błąd w pisowni zrobiłeś.

 

Powodzenia i sukcesów w dalszej walce życzę.

Opublikowano

KamoDBWC, + za samozaparcie i chęci do ręcznej korekty, która wyszła całkiem nieźle ;)

 

Następnym razem przed glinkowaniem użyj jakiegoś środka do usuwania smoły, aby nie męczyć tak glinki. Będzie się łatwiej pracowało :)

 

Co do oceny samochodu nie rozumiem dlaczego się tak czepiasz każdy jeździ tym czym chce jeździć o gustach się nie dyskutuje.

 

ja bym jeszcze dodała, że każdy jeździ tym na co go stać i jest w stanie utrzymać.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Jakie auto, taka praca i relacja...

 

Mazdę 626 krytykuje osoba wrzucająca relacje na Polonezie.

 

Swoją drogą, przeglądnij cały temat..

 

 

Co do relacji, UC mocno odświeżył lakier. Patrząc na pierwszą stronę widać progres ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.