uri90 Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2011 KamoDBWC, znając realia forum, zaraz temat wyląduje w koszu i słusznie, kolega musi jeszcze duuuużo poczytać!
KamoDBWC Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2011 Wiem że na zdjęciu jest tak jakby brakowało jednej śrubki ale to można się zapytać a nie od razu się nabijać z kogoś kto dopiero wkracza w świat detailingu. Przed zimą auto zostanie jeszcze raz porządnie umyte i oczywiście na zimę będzie Coli 476 i zastosuję glinkę + UC
Swoop Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2011 KamoDBWC, znając realia forum, zaraz temat wyląduje w koszu i słusznie, kolega musi jeszcze duuuużo poczytać! może i musi, ale dużo osób zagląda na forum którzy przed chwilą dowiedzieli się co to AD i oglądając np zdjęcia z tej relacji + komenty może się dowiedzieć, że to nie szampon Sonax + pasta tempo tylko trochę więcej gadżetów i roboty. Swoją drogą odbiegając od tematu brakuje na forum opisu dla Nowych krok po kroku co potrzeba i co zrobić aby się wkręcić w detailing. Fakt jest dużo postów z takimi pytaniami, ale IMO przydało by się FAQ z listą
uri90 Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2011 Swoop, kompletnie Cię nie rozumiem. kolega umył tylko auto i nawoskował go łamiąc wszelkie zasady detailingu więc nie sądzę, żeby ta relacja pomogła komuś kto zagląda na to forum. Jest masa innych relacji które mogą służyć jako "stalowe" wzory prawidłowo wykonanej pracy i właśnie kolega KamoDBWC powinien zacząć od "przestudiowania" owych
Simon Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2011 uri90 nie wiem co masz na mysli piszac "tylko umył i nawoskował" łamiąc wszelkie zasady- bo to jest kosmetyka samochodowa i tego dotyczy to forum! ale zniechecajac i piszac takie rzeczy ze lepiej najpierw byc mega teoretykiem nie pomożesz. Mysle ze kilka uwag nawet wprost jest lepsze niz wykpiewanie a dobrych rad nigdy za wiele i jestem przekonany ze kolega KamoDBWC z nich skorzysta i temat bedzie sie pozytywnie rozwijał
uri90 Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2011 Simon, "łamiąc wszelkie zasady" odnosiło sie do woskowania- za gruba warstawa, zresztą później był problem ze starciem wosku. PSB to dział dla naprawde konkretnych relacji (przynajmniej wg mnie). kolega tylko umył auto nawoskował i nałożył dressing na opony. to stanowczo za mało, żeby tworzyć relację, dlatego pisałem, że musi poczytać. zresztą niech desydują moderatorzy, moim zdaniem ten wątek nie wnosi kompletnie nic do PSB
cocolino Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 Simon, "łamiąc wszelkie zasady" odnosiło sie do woskowania- za gruba warstawa, zresztą później był problem ze starciem wosku. Bardzo dobrze, że wstawił tą relację, bo teraz już będzie wiedział, że robił źle-jeśliby jej nie wstawił, dalej nakładałby tyle wosku ile nałożył-to tak apropos nauki o AD. "PSB to dział dla naprawde konkretnych relacji (przynajmniej wg mnie). kolega tylko umył auto nawoskował i nałożył dressing na opony. to stanowczo za mało, żeby tworzyć relację, dlatego pisałem, że musi poczytać. Pamiętaj tylko, że jeśli codziennie będziesz czytał fotorelacje z prac nad 911 GT3 wykonanymi kosmetykami za cenę 8-9 letniego auta to w końcu przestaniesz dostrzegać ich wyrafinowanie, kunszt autorów i ilość włożonej pracy bo Ci się po prostu znudzą. Dlatego potrzebne są i takie relacje jak tak-raz, że mamy możliwość przyjrzeć się wykonanej pracy, dwa, że można coś komuś podpowiedzieć zamiast robić średnio mądre uwagi nt ilości szpilek w kole Reasumując-przed autorem dużo nauki, tym nie mniej życzymy powodzenia, wytrwałości i przede wszystkim jak najwięcej zadowolenia z wykonanej pracy
herusek14 Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 cocolino Myślę że wniosłeś słuszną uwagę do tego tematu i po prostu skwitwał to słowem Amen.
Fiodor Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 cocolino Myślę że wniosłeś słuszną uwagę do tego tematu i po prostu skwitwał to słowem Amen. Zgadzam się. Nie wszyscy są zaraz wszystkowiedzącymi omnibusami. Praktyka i korekta tego co się robi na bieżąco daje więcej niż teoria, która zresztą do niektórych ludzi w ogóle nie przemawia bo wszystko muszą spróbować sami. PS. Też robiłem w tym tygodniu moje pierwsze woskowanie auta i widzę po zdjęciu, że też dałem za dużo wosku, bo myślałem, że tak będzie lepiej. Teraz będe mądrzejszy dzięki tej fotorelacji.
uri90 Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 to ja w takim razie pytam po co tyle tematów na tym forum??? każdy niech wrzuca do PSB i zbiera opinie o tym co zrobil i niech sie uczy po co się męczymy i opisujemy testy różnego rodzaju środków, robimy porównania?? po co tyle tematów o szamponach, glinkach, cleanerach, woskach?? po co Faq jak obchodzić się z polerką?? wystarczy PSB i po sprawie... wyrzućmy resztę forum, bo "nowym" nie chce sie czytać bez komentarza
gruby_RS Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 Każdy miał etap tempo, plaka i szamponu ze stacji benzynowej.. Ale to, że Kolega sie "uczy", to nie argument - same relacje na forum są tak gigantycznym "manulam", że można podpatrzeć wszystko krok, po kroku - "tylko" czytając i "przeglądając" prace innych... Ja bym sie wstydził to wrzucić, były już 1000 razy lepsze debiuty w PSB...
MM.MM Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 KamoDBWC, cała ta zabawa polega na dokładności nic na siłę pooglądaj inne relacje i zobaczysz co i jak. Poczytaj spokojnie forum i zrób porządną relacje.
Tasaq Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 może i musi, ale dużo osób zagląda na forum którzy przed chwilą dowiedzieli się co to AD i oglądając np zdjęcia z tej relacji + komenty może się dowiedzieć, że to nie szampon Sonax + pasta tempo tylko trochę więcej gadżetów i roboty. Swoją drogą odbiegając od tematu brakuje na forum opisu dla Nowych krok po kroku co potrzeba i co zrobić aby się wkręcić w detailing. Fakt jest dużo postów z takimi pytaniami, ale IMO przydało by się FAQ z listą Chyba sobie żartujesz. Masz więcej postów ode mnie i nawet nie raczyłeś przejrzeć działów na tym forum?! Przecież masz jak byk dział FAQ gdzie masz wszystkie odpowiedzi na swoje pytania.
danielek. Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 "danielek" z przykrością informuję ,że posiadam komplet śrub do kół z tym że jedna jest antykradzieżowa i dlatego jej nie widać więc nabijanie się zemnie jest moim zdaniem nie na miejscu tym bardziej że posiadasz dopiero 3 posty nie chciałbym być złośliwy ale na Twoim miejscu zainwestowałbym w słownik ortograficzny. Ty rowniez zainwestuj w sjp a dopiero pozniej pouczaj innych. Uwage na temat braku jednej szpilki napisalem w formie zartu,ale skoro spowodowalo to u ciebie skok cisnienia to sory,nie wiedzialem ze jestes tak nerwowy Wszystko co przyszlo mi na mysl na temat twojej pracy napisali inni ,nie chcialem sie powtarzac komentarzem typu "fajnie umyte auto''.
Swoop Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 Chyba sobie żartujesz. Masz więcej postów ode mnie i nawet nie raczyłeś przejrzeć działów na tym forum?! Przecież masz jak byk dział FAQ gdzie masz wszystkie odpowiedzi na swoje pytania. po pierwsze naucz się odróżniać dział od tematu, a po drugie, to proszę konkretnie o linka gdzie jest napisane krok po kroku dla początkujących co i jak zrobić. I nie chodzi mi o relację kogoś tylko konkretnie ...
uri90 Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=2601 cos jeszcze?
Swoop Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=2601cos jeszcze? ok zwracam honor. Gdzieś wcześniej widziałem tego posta, ale od dłuższego czasu nie mogłem go znaleźć... teraz wszystko jasne
KamoDBWC Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 Witam po raz drugi! Tym razem udało mi się "coś" więcej podziałać przy Mazdzie mam nadzieję, że tym razem relacja lepsza niż poprzednia. Moim zdaniem jak na taki skromny arsenał wyszło całkiem dobrze, ale to już sami ocenicie. Mycie wstępne: APC Megs stosunek 1:10 Szampon Megs Gold Class Glinkowanie: Blit Hamber auto-clay Korekta: Megs UC Pady do ręcznej korekty Lake Country CCS cutting i finishing po korekcie auto przetarte IPA rozcieńczone z wodą destylowaną w stosunku 50:50 Mycie po korekcie: APC Megs 1:10 Megs Gold Class Woskowanie: Turtle Wax Extreme Tech Opony: Turtle Tyre Dressing Szyby: Rain-X 2 warstwy Elementy z plastiku: Megs Ultimate Protectant Poniżej już zdjęcia, miłego oglądania. Detale: Trochę brudna ta glinka Stan lakieru: IPA: Niestety nie mam zdjęć mycia samochodu po polerce ręcznej więc pokażę woskowanie: Po woskowaniu: Kropelkowanie i kilka 50 na 50 :
dzinkins Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 Nie wiem co jest : albo zdjęcia ważą giga albo forum zamula 5 min i zdjęcia nie załadowane
KamoDBWC Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 zdjęcia mają po 3MB też nie wiem co jest
dzinkins Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 zdjęcia mają po 3MB też nie wiem co jest 3M to wszystkie powinny tyle ważyć Przekonwertuj je - będzie szybciej i lepiej Najszybciej zmien rozdzielczość
pLaYmAn Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 Zmniejsz je za pomocą IrfanView - przetwarzanie wsadowe.
cptolgierd Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 Ja polecam do szybkiego zmniejszania zdjęć, jakości i formatów program Light Image Resizer 4 - wrzucasz kilka zdjęć, wybierasz rozdziałkę i format, a następnie leci samo Za jego pomocą w niecałą minutę masz zmniejszone kilkadziesiąt zdjęć z 3-4 mb do 200 kb
KamoDBWC Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 OK zdjęcia zostaną zaraz zmniejszone.
SzaKal Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 Efekt korekty prawie jak po maszynie ,ale wosku to nie oszczędzałeś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się