Skocz do zawartości

K2Pro Sambo - test piany aktywnej


siwyjac

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Udało mi się wczoraj wyrwać na chwilę i zrobić szybki test piany SAMBO.

Ale po kolei.

Dzięki firmie CAR CLINIQUE otrzymałem do testów próbkę "Pachnącej Aktywnej Piany Sambo" firmy K2Pro.

 

Do testów wykorzystałem dwutygodniowy brud na moim rodzinnym autobusie.

Cytryna pokryta była wcześniej (7 tygodni temu) Coli 476s.

 

68633828.jpg

25452072.jpg

92688347.jpg

49011373.jpg

 

więc do dzieła, piana w rozcieńczeniu 1:10, myjka Karcher Jubilee k5.5, pianownica Karcher (ta większa)

 

59970774.jpg

60886350.jpg

88989010.jpg

 

jak widać piana raczej wodnista, może to wina stężęnia lub pianownicy, ale trzymała się karoserii i nie spływała tak szybko.

 

24666870.jpg

11272900.jpg

 

no i tu pada bateria w aparacie.

 

W temacie detailingu jestem zielony jak trawa na wiosnę ale czas na krótkie podsumowasnie testu:

Piana faktycznie ma przyjemny zapach, coś jak landrynki lub syrop na kaszel dla dzieci (sam nie wiem).

Jest rzeczywiście delikatna, nie rozpuściła brudu lecz go zluzowała przez co łatwo schodził pod lancą myjki.

Niestety przez swą delikatność pozostawiła trochę lekkiego brudu na karoserii więc nie nadaje się na "pranie właściwe" raczej na "płukanie wstępne" i tak ją też traktuję. Resztę i tak zawsze domywam rękawicą i dwoma wiadrami.

 

No i na koniec sprawa delikatności dla wosków. Niestety tego nie udało mi się stwierdzić ponieważ okazało się po myciu, że Coli po niecałych ośmiu tygodniach po woskowaniu opuścił blachy mojego auta. I jak dla mnie jest to wina tego, że auto woskowałem pierwszy raz i chyba zbytnio (jak na świeżaka) nie przyłożyłem się do tego stąd taka a nie inna trwałość wosku.

 

ps. teraz przydało by się przetestować coś do mycia stalowych felg :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja mam K2 Active Foam i jest to podobno to samo co Sambo tylko bez zapachu i koloru .