adr_ad Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Pryskanie zamków - najlepiej spryskać klucz i przekręcić 2-3 razy, powtórzyć z 3 razy w ciągu dnia. Zapalenie silnika i praca na biegu jałowym nic nie daje wręcz szkodzi silnikowi. Silnik się rozgrzewa jak pracuje pod obciążeniem. Także przejażdżka jest konieczna i to w tzw. stylu sportowym - przeciągając na każdym biegu. Najgorszym możliwym posunięciem jest trzymanie auta przy dużych mrozach w ogrzewanym garażu - wówczas np. proces korozji zachodzi wielokrotnie szybciej. Uszczelki wystarczy, że są dobrze na oliwione - ja stosuję regularnie PB TR i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Ja używam silikon K2 SIL na uszczelki i do zamków i żadnych problemów. Tani i skuteczny, ale niestety trzeba min.co 2 miechy powtarzać dozowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enjoy1516 Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Ja używam silikon K2 SIL na uszczelki i do zamków i żadnych problemów. Tani i skuteczny, ale niestety trzeba min.co 2 miechy powtarzać dozowanie. Mówisz o silikonie do uszczelek ? i ty nim psikasz zamki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ari Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Pryskanie zamków - najlepiej spryskać klucz i przekręcić 2-3 razy, powtórzyć z 3 razy w ciągu dnia.Zapalenie silnika i praca na biegu jałowym nic nie daje wręcz szkodzi silnikowi. Silnik się rozgrzewa jak pracuje pod obciążeniem. Także przejażdżka jest konieczna i to w tzw. stylu sportowym - przeciągając na każdym biegu. Najgorszym możliwym posunięciem jest trzymanie auta przy dużych mrozach w ogrzewanym garażu - wówczas np. proces korozji zachodzi wielokrotnie szybciej. Uszczelki wystarczy, że są dobrze na oliwione - ja stosuję regularnie PB TR i jest ok. Ciekawe jak się ma do tego turbina przy pałowaniu na zimnym ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Najgorszym możliwym posunięciem jest trzymanie auta przy dużych mrozach w ogrzewanym garażu Prosze Cię o rozwinięcie tezy - oczywiscie nie chodzi mi o fakt przyjechania z trasy oblepionym solą autem i sru do cieplego garażu, tylko o "zimujące" cały czas autko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukolarz Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Najgorszym możliwym posunięciem jest trzymanie auta przy dużych mrozach w ogrzewanym garażu Prosze Cię o rozwinięcie tezy - oczywiscie nie chodzi mi o fakt przyjechania z trasy oblepionym solą autem i sru do cieplego garażu, tylko o "zimujące" cały czas autko Też tego nie rozumiem . Jeżeli auto używane jest codziennie i pokryte solą, a potem do ciepłego to OK. Korozja może się rozwijać w najlepsze. Ale jeżeli czyste auto zimuje w ciepłym garażu... to co to ma wspólnego z tym, że na zewnątrz jest mróz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roko Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Co zastoswac do przesmarowania zamkow?? Smar miedziowy, wazeline technicza czy moze jeszcze cos innego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Co zastoswac do przesmarowania zamkow?? Smar miedziowy, wazeline technicza czy moze jeszcze cos innego?? Do zamków-olej lub smar do mechanizmów precyzyjnych - silikonowy. Miedź przyspiesza korozję zamka. Smar miedziowy do prowadnic klocków i hamulców i do styku felgi z piastą, żeby się nie zapiekło. W Toyocie zauważyłem, że smarują tym też klemy na akumulatorach ale w tym przypadku nie wiem czy to dobry pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus295 Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Do klem też jest przeznaczony, śrub w kołach ,itp.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Smaru miedziowanego nie powinno się używać do styku felgi aluminiowej z piastą, w tym przypadku powinno używać się smaru aluminiowego Podobno miedź wchodzi w reakcje z aluminiową felgą i różne jaja się potem robią... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ENERGY_NET Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Smar miedziowy stosuje sie do felg stalowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Wcześniej smarowałem piasty najzwyklejszym smarem ŁT, teraz psikam smarem w sprayu ze względy na wygode i nigdy nie miałem problemu z felgami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się