Skocz do zawartości

Rdza na drzwiach...


Maru 123

Rekomendowane odpowiedzi

w mojej toyce na spodach drzwi pojawiły się purchle, pęknięcia i rdza. Chciałbym coś z tym zrobić przed zimą tylko za specjalnie nie wiem co, nie znam się na tego typu tematach za bardzo.

 

Zalać delikatnie olejem, oczyścić i pomalować? jeśli tak to jak i czym :roll:

 

DSCN1639.jpg

 

DSCN1638.jpg

 

DSCN1636.jpg

 

DSCN1635.jpg

 

DSCN1634.jpg

 

DSCN1633.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może Fertan? Środek polecany przez osoby robiące renowacje klasyków, dostępny w Polsce w firmie 4x4 Partner. Kiedyś w Automobiliście w relacji z renowacji Citroena BL11, polski guru renowacji tych maszyn, używał właśnie tego środka żeby odrdzewić i zabezpieczyć podłogę i karoserię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta rdza wychodzi spod elastycznej masy zakrywającej linię łączenia blach. Żeby to dobrze zrobić trzeba usunąć masę, odrdzewić co się da, zabezpieczyć fertranen/brunoxem/compleksorem czego się usunąć nie da, zagruntować, nałożyć nową masę, zapodkładować, polakierować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

........nie wierz Im...(tym wyżej)... w telemango zakupy jest taka kredka...........

albo

 

popsikaj WD40 a ono Ci usunie korozje i po 12h przywróci pierwotny kolor ... ;)

...żadne malowanie,psikanie,mazanie nie usunie Ci rdzy .....

tak jak piszą przedmówcy ,co się da zeszlifuj(szczotka druciana-papierek) a dopiero przygotowane podłoże traktuj wyżej wymienionymi preparatami,które dopiero po związaniu się chemicznie z "cząsteczkami rdzy" pozwoli Ci na bezpieczne położenie podkładu i koloru właściwego...

 

 

.....w tej dziedzinie chyba nic nowego nie wymyślimy ... :wallbash: usuń-zagruntuj-pomaluj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Adm, odrdzewiacze wnikają w strukturę przez co są bardziej skutecznę. Mechanicznie nie usuniesz rdzy zwłaszcza na zgrzewach.