Czerw Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Witam Przyjachało do mnie takie o to Volvo S80. O stanie lakieru wole się nie wypowiadać bo żadne słowa nie są w stanie wyrazić tego jak ten lakier był dojechany, choć nie miał żadnych rys do podkładu. Jednym słowem - "istny mat" Użyte środki jak zawsze: Pasty 3M, mycie ValetPro, pady 3M, IPA, na koniec wosk colli 476 Fotki:
Stefan-16 Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 No piękna robota, ale czemu Dr. Stefan nie wiedział o projekcie??
Justyna Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Pięknie odmienione auto
Prezes Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 hmmm... no... efekt zauważalny
Bio Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 50/50 jest masakryczne Chyba takie zabiegi robią największe wow Tak z ciekawości, reakcja klienta była zapewne ciekawa, co ?
CMQ Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Nice! Miękkie te lakiery Volvo, na szczęście ładnie puszczają.
Moderator Eryczek Opublikowano 9 Października 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Jestem ciekaw jak doprowadza się lakier do stanu jaki widzimy na zdjęciach "przed". Polerując piaskiem? Świetna praca
bąku Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Robota profi Najlepsze zdjęcie to odbijający się w błotniku M30
cash Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Świetna praca ale zajechany był konkretnie
coobah Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 No jest efekt, konkretny... Oby furka jak najdłużej jeździła w takim stanie.
adii Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Bardzo przyjemny ten lakier podczas pracy... efekt po korekcie bardzo dobry !
grzybero Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2011 Pytasz-Jestem ciekaw jak doprowadza się lakier do stanu jaki widzimy na zdjęciach "przed". Polerując piaskiem? niee jest na to prosta recepta..... Cyklicznie korzystaj z usług myjni automatycznych znanej sieci z kropelką. po takiej kuracji pozostanie Ci tylko bo inaczej pozostaje cieszyć się pięknym matem ps:mat jest teraz modny ,jedni oklejają folią a inni myją na automatach mam na to dowody widząc lakiery-służbowych rocznych samochodów.Nie jeden z nas miałby na czym ćwiczyć
fernando Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2011 czemu Dr. Stefan nie wiedział o projekcie?? Może dlatego, że po tylu latach studiów nie nauczył się jeszcze, że po "r" nie pisze się kropki
Czerw Opublikowano 10 Października 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Października 2011 Stefan-16 napisał/a:czemu Dr. Stefan nie wiedział o projekcie?? Może dlatego, że po tylu latach studiów nie nauczył się jeszcze, że po "r" nie pisze się kropki Panie MASTER proszę nie robić OT w temacie inni myją na automatach To jest auto zza oceanu, więc tam się autem tylko jeździ, a nie dba o lakier. Podejrzewam, że to auto było myte poprostu szczotami do mycia kół, które są na każdej samoobsługowej myjni.
Stefan-16 Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2011 Fernando, jeżeli chodzi o to kto ile studiuje to chyba nie powinieneś się wypowiadać A to czy się tam stawia kropkę czy nie to mam na to wyjebane
JM63 Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2011 Widzę, że kolega też z Piaseczna Świetna robota, ale ten lakier to zmora detailera
fernando Opublikowano 11 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2011 Fernando, jeżeli chodzi o to kto ile studiuje to chyba nie powinieneś się wypowiadać Pogadamy za rok, bo nie myśl, że zasoby Twojego farta nigdy się nie wyczerpią
Simon Opublikowano 12 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2011 Świetna robota, ale ten lakier to zmora detailera Dlaczego zmora, skoro miękki i elegancko współpracuje?
KinceK Opublikowano 12 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2011 No chłopaki jak zwykle super. Chyba nie taki miękki, ja ostatnio robiłem S60 i wcale tak łatwo nie szło, twardszy był niż u ŻbiQa na rekinie, a jak u Was z tym Volvo było?
JM63 Opublikowano 12 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2011 Bo później trzeba coś na niego nałożyć, umyć, wysuszyć. Będziesz się obchodził jak z jajkiem a i tak ślady będą...
Czerw Opublikowano 12 Października 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Października 2011 Dlaczego zmora, skoro miękki i elegancko współpracuje?Jak dla mnie to lakier nie był zbytnio twardy, z drugiej strony żeby wyciągnąć lakier do tego stanu nie wystarczały w większości nawet 2 podejścia FC+ na cuttingu. Co do śladów, to trzeba było uważać, ale bez przesady. ja ostatnio robiłem S60 i wcale tak łatwo nie szło,Napewno nie są to BMki ani Hondy, coś pomiędzy nimi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się