Skocz do zawartości

Gtechniq C1 vs Cquartz


JM63

Rekomendowane odpowiedzi

a ja mam pytanie, co do przygotowania lakieru przed aplikacją. Wiadomo, że korekta ma być przeprowadzona, jak najlepiej się tylko uda. Jednak przgotowuję się do aplikacji C1 lub CQ na aucie, które całe jest w skórce pomarańczowej. Największa morka jest tam, gdzie było malowane, tzn maska, dach i klapa tylna. Po co jest wymagana korekta? Żeby nie uwydatniać pozostałych na lakierze rys, czy po to, by powłoka się lepiej i dłużej trzymała?

 

Sam chyba boję się usuwać morki :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witam podpinam się pod temat, bo jestem ciekaw jak otworzy się buteleczkę z C1 lub CQ to jak długi jest termin przydatności? A co powiecie jeszcze o Optimum Opti-coat 2.0 , co będzie leprze?

A jeśli mogę się wtrącić w sprawie morki to radził bym miernika użyć. Jak będziesz miał miernik to dasz rade sam zrobić papier wodny 1500 i 2000 i na koniec 3000

Foto maski po usunięci morki jedna strona po papierze a druga już wypolerowana

81759386.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

kubik, chodzi bardziej o fakt że CQ bywa kapryśny jeśli chodzi o warunki i to optymalne "okienko" do polerowania jest dość wąskie, tak przynajmniej wynika z moich doświadczeń.

 

.To chyba inne muszą się wręcz same spolerowywać

 

 

Aż tak to nie, ale zarówno C1 jak i Opticoat to inna liga w porównaniu do ori Cquartza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubik, chodzi bardziej o fakt że CQ bywa kapryśny jeśli chodzi o warunki i to optymalne "okienko" do polerowania jest dość wąskie, tak przynajmniej wynika z moich doświadczeń.

 

.To chyba inne muszą się wręcz same spolerowywać

 

 

Aż tak to nie, ale zarówno C1 jak i Opticoat to inna liga w porównaniu do ori Cquartza ;)

Dziękuje za wyjaśnienie :good:

Będzie trzeba się przekonać na wiosnę jak to inne powłoki ,,chodzą " ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli mogę się wtrącić w sprawie morki to radził bym miernika użyć. Jak będziesz miał miernik to dasz rade sam zrobić papier wodny 1500 i 2000 i na koniec 3000

 

Hmm, muszę dojrzeć to tej decyzji ;) W końcu to prawie nowy samochód, więc szkoda by było, jakbym coś zepsuł. Maskę bym machnął, ale drzwi czy tylne błotniki? trochę sporo tam przetłoczeń :|

 

Żeby nie było OT, to podbijam pytanie, dotyczące, czy na morce dobrze się powłoka będzie trzymała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli mogę się wtrącić w sprawie morki to radził bym miernika użyć. Jak będziesz miał miernik to dasz rade sam zrobić papier wodny 1500 i 2000 i na koniec 3000

 

Hmm, muszę dojrzeć to tej decyzji ;) W końcu to prawie nowy samochód, więc szkoda by było, jakbym coś zepsuł. Maskę bym machnął, ale drzwi czy tylne błotniki? trochę sporo tam przetłoczeń :|

 

Żeby nie było OT, to podbijam pytanie, dotyczące, czy na morce dobrze się powłoka będzie trzymała :)

Jeżeli nie robiłeś wcześniej tego to radzę nie schodzi poniżej 2k,bo im grubszy papier tym bardziej upierdliwe wyciąganie szlifu :dontknow:

Możesz pobawić się pastą S0,ja ogólnie czekam na drzwi od kolegi bo ma przerysowane i ma zmieniać i będą testy ;)

 

Powłoka będzie się trzymać,czemu miałaby nie? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak użyje CQ na jedno auto ,to jak długo reszta produktu będzie się nadawać do użycia

 

jeśli dobrze zamkniesz buteleczkę to nic się nie powinno zepsuć. Ja miałam zapoczęty CQ ponad rok temu i we wrześniu jeszcze normalnie nakładałam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W nawiązaniu do rozpoczętego testu zabezpieczenia felg CQ vs C5 sprawa wygląda następująco :

 

Test rozpoczęty 4 listopada jedna strona felgi przód-tył zabezpieczone CQ a druga strona C5

 

Autko pokonało ok 2500km - raz opłukane :cry::oops: pianą Angelwax a ostatnio tylko samą wodą a efekt wygląda następująco ;)

 

CQ felga tył

 

cqtyo.jpg

 

CQ felga przód

 

cqprzd.jpg

 

 

C5 felga tył

 

c5ty.jpg

 

 

C5 felga przód

 

c5przod.jpg

 

 

 

Efekt widoczny gołym okiem, do tego C5 bardzo ładnie i dużo szybciej zrzuca wodę :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest zwykły Cquartz, UK, czy Dlux? Jeżeli zwykły to nie ma są sie co dziwić - produkt nie nadaje się do zabezpieczania felg

 

 

Zwykły - jeszcze UK nie było jak go kupowałem.

 

A że się nie nadaje to chyba nie do końca - choć gdzieś, kiedyś, wydaje mi się że Wy też tym robiliście :o:o8-)

 

Używam CQ na felgach od 2 lat i nie powiedziałbym że się nie nadaje :dontknow: bo do tej pory lepszej alternatywy nie było :idea::idea::idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nakładać zawsze można, ale raczej nie fair porównywać z C5, który jest dedykowany do felg... Proponuję zestawić C5 z Dluxem :)

 

 

Proszę nie "czytać" mojego testu jako ataku na CQ tylko porównanie jedynego nie gdyś środka który dawał radę na felgach z kolejnymi/nowymi/innymi środkami do zabezpieczenia felg. Pomimo tego że nie uznaje tej powłoki na karoserii :|

 

 

Przyszły sezon C5 vs Dlux jak najbardziej :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój test od początku maja powłoki C1 nałożonej na moim Bravo trwa- na razie powłoka się po 20 tkm dzielnie trzyma- nadal kropelkuje.

Nie była dotychczas odświeżana środkami typu C1.5 - tylko IPA

Rysek parę przybyło (szczotka do śniegu i lód) ale to nic w porównaniu do samego wosku.

mam kolejny filmik z pierwszych dni grudnia ale nie jestem w stanie go umieścić- jakiś błąd przy nagrywaniu.

Z moich doświadczeń wynika, iż powłoki nie lubią woskowania- osłabia to ich działanie.

Od sierpnia testuję także na 2-ch samochodach także C-Quartz-a - na niebieskim Fiacie Panda oraz czarnym Saab 9-3. Panda do tej pory myta tylko raz - zobaczymy na wiosnę ( ech te kobiety ;) )

59442aa4114a0_foto3.jpg.9f811ea22ea268b526af5558c30f6cab.jpg

59442aa41536c_foto2.jpg.6d7d597f96fda0bbe10b61b146fc6836.jpg

brudas.jpg.8217acf4806374b1f8dc36ab7e6ab229.jpg

59442aa43332a_brudas1.jpg.5f26f31be118106ea4ac6527292b6881.jpg

59442aa44a626_Zdjcie0704.jpg.e46146aef15006094f046369fb984b0f.jpg

59442aa44db97_Zdjcie0706.jpg.b9ed3b0cb5a487f67712ebd9a08236fe.jpg

sab.jpg.c037e608bf6154579809f84b5ab8ffd3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nakładać zawsze można, ale raczej nie fair porównywać z C5, który jest dedykowany do felg... Proponuję zestawić C5 z Dluxem :)

 

 

Proszę nie "czytać" mojego testu jako ataku na CQ tylko porównanie jedynego nie gdyś środka który dawał radę na felgach z kolejnymi/nowymi/innymi środkami do zabezpieczenia felg. Pomimo tego że nie uznaje tej powłoki na karoserii :|

 

 

Przyszły sezon C5 vs Dlux jak najbardziej :good:

 

:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C1/C4/C5 to jest ten sam środek

 

O ciekawe... ;) A czy np. w przypadku Car Pro, Dlux to to samo co UK Edition? :) Choć teoretycznie Dlux nie potrzebuje boostera w postaci Reload-a do fajnego kropelkowania, cena też jest inna, więc może to "coś innego". Czy ktoś próbował nakładać Dlux-a na całe auto, bo jeśli nadaje się na felgi, to czemu nie na karoserię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.