bili20@o2.pl Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 a ja mam pytanie, co do przygotowania lakieru przed aplikacją. Wiadomo, że korekta ma być przeprowadzona, jak najlepiej się tylko uda. Jednak przgotowuję się do aplikacji C1 lub CQ na aucie, które całe jest w skórce pomarańczowej. Największa morka jest tam, gdzie było malowane, tzn maska, dach i klapa tylna. Po co jest wymagana korekta? Żeby nie uwydatniać pozostałych na lakierze rys, czy po to, by powłoka się lepiej i dłużej trzymała? Sam chyba boję się usuwać morki
lukas93cs Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Witam podpinam się pod temat, bo jestem ciekaw jak otworzy się buteleczkę z C1 lub CQ to jak długi jest termin przydatności? A co powiecie jeszcze o Optimum Opti-coat 2.0 , co będzie leprze? A jeśli mogę się wtrącić w sprawie morki to radził bym miernika użyć. Jak będziesz miał miernik to dasz rade sam zrobić papier wodny 1500 i 2000 i na koniec 3000 Foto maski po usunięci morki jedna strona po papierze a druga już wypolerowana
roomioo Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Pod względem aplikacji kazda popularna powłoki bije na głowę CQ, rownież w uk edition. Nie wypowiadam sie jak jest pod innymi względami bo do tego już trzeba grubszych testów.
kubik Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Zaczynam się zastanawiać co zrobiłem źle z CQ,że nie zauważyłem,żeby polerowanie było jakoś szczególnie uciążliwe.To chyba inne muszą się wręcz same spolerowywać
Administrator Evo Opublikowano 15 Listopada 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 kubik, chodzi bardziej o fakt że CQ bywa kapryśny jeśli chodzi o warunki i to optymalne "okienko" do polerowania jest dość wąskie, tak przynajmniej wynika z moich doświadczeń. .To chyba inne muszą się wręcz same spolerowywać Aż tak to nie, ale zarówno C1 jak i Opticoat to inna liga w porównaniu do ori Cquartza
kubik Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 kubik, chodzi bardziej o fakt że CQ bywa kapryśny jeśli chodzi o warunki i to optymalne "okienko" do polerowania jest dość wąskie, tak przynajmniej wynika z moich doświadczeń. .To chyba inne muszą się wręcz same spolerowywać Aż tak to nie, ale zarówno C1 jak i Opticoat to inna liga w porównaniu do ori Cquartza Dziękuje za wyjaśnienie Będzie trzeba się przekonać na wiosnę jak to inne powłoki ,,chodzą "
bili20@o2.pl Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 A jeśli mogę się wtrącić w sprawie morki to radził bym miernika użyć. Jak będziesz miał miernik to dasz rade sam zrobić papier wodny 1500 i 2000 i na koniec 3000 Hmm, muszę dojrzeć to tej decyzji W końcu to prawie nowy samochód, więc szkoda by było, jakbym coś zepsuł. Maskę bym machnął, ale drzwi czy tylne błotniki? trochę sporo tam przetłoczeń Żeby nie było OT, to podbijam pytanie, dotyczące, czy na morce dobrze się powłoka będzie trzymała
kubik Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 A jeśli mogę się wtrącić w sprawie morki to radził bym miernika użyć. Jak będziesz miał miernik to dasz rade sam zrobić papier wodny 1500 i 2000 i na koniec 3000 Hmm, muszę dojrzeć to tej decyzji W końcu to prawie nowy samochód, więc szkoda by było, jakbym coś zepsuł. Maskę bym machnął, ale drzwi czy tylne błotniki? trochę sporo tam przetłoczeń Żeby nie było OT, to podbijam pytanie, dotyczące, czy na morce dobrze się powłoka będzie trzymała Jeżeli nie robiłeś wcześniej tego to radzę nie schodzi poniżej 2k,bo im grubszy papier tym bardziej upierdliwe wyciąganie szlifu Możesz pobawić się pastą S0,ja ogólnie czekam na drzwi od kolegi bo ma przerysowane i ma zmieniać i będą testy Powłoka będzie się trzymać,czemu miałaby nie?
kamilgt Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 bili20@o2.pl, Odpuść zabawy z papierem spokojnie się będzie trzymało
dzinkins Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Test CQ vs C1 na felgach rozpocząłem 2 tyg temu o czym pisałem "Dzisiaj w WWl" przy update-cie wrzucę całość tutaj
lukas93cs Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 A mnie nie daje jedna sprawa spokoju.Jak użyje CQ na jedno auto ,to jak długo reszta produktu będzie się nadawać do użycia.Co do morki jak jest nie duża to daj sobie spokój bo możesz narobić ...
Justyna Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Jak użyje CQ na jedno auto ,to jak długo reszta produktu będzie się nadawać do użycia jeśli dobrze zamkniesz buteleczkę to nic się nie powinno zepsuć. Ja miałam zapoczęty CQ ponad rok temu i we wrześniu jeszcze normalnie nakładałam.
roomioo Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Czy to samo będzie się tyczyło UK Edition ? Nakładałem ją ostatnio na smarta koleżanki i mimo 2 warstw została mi prawie połowa butelki. Teraz muszę czekać aż trafi się kolejny mikrus, bo na większe auto nie wystarczy.
dzinkins Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2013 W nawiązaniu do rozpoczętego testu zabezpieczenia felg CQ vs C5 sprawa wygląda następująco : Test rozpoczęty 4 listopada jedna strona felgi przód-tył zabezpieczone CQ a druga strona C5 Autko pokonało ok 2500km - raz opłukane pianą Angelwax a ostatnio tylko samą wodą a efekt wygląda następująco CQ felga tył CQ felga przód C5 felga tył C5 felga przód Efekt widoczny gołym okiem, do tego C5 bardzo ładnie i dużo szybciej zrzuca wodę
CarSPA-Zymöl Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2013 To jest zwykły Cquartz, UK, czy Dlux? Jeżeli zwykły to nie ma są sie co dziwić - produkt nie nadaje się do zabezpieczania felg
dzinkins Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2013 To jest zwykły Cquartz, UK, czy Dlux? Jeżeli zwykły to nie ma są sie co dziwić - produkt nie nadaje się do zabezpieczania felg Zwykły - jeszcze UK nie było jak go kupowałem. A że się nie nadaje to chyba nie do końca - choć gdzieś, kiedyś, wydaje mi się że Wy też tym robiliście Używam CQ na felgach od 2 lat i nie powiedziałbym że się nie nadaje bo do tej pory lepszej alternatywy nie było
CarSPA-Zymöl Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2013 Nakładać zawsze można, ale raczej nie fair porównywać z C5, który jest dedykowany do felg... Proponuję zestawić C5 z Dluxem
tfelek Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2013 To może car spa udostępni trochę dluxa na test z C5
dzinkins Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2013 Nakładać zawsze można, ale raczej nie fair porównywać z C5, który jest dedykowany do felg... Proponuję zestawić C5 z Dluxem Proszę nie "czytać" mojego testu jako ataku na CQ tylko porównanie jedynego nie gdyś środka który dawał radę na felgach z kolejnymi/nowymi/innymi środkami do zabezpieczenia felg. Pomimo tego że nie uznaje tej powłoki na karoserii Przyszły sezon C5 vs Dlux jak najbardziej
GR_BKP Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2013 dzinkins, masz może porównanie do 4nano Rim Protect?
Dareek79 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2013 Mój test od początku maja powłoki C1 nałożonej na moim Bravo trwa- na razie powłoka się po 20 tkm dzielnie trzyma- nadal kropelkuje. Nie była dotychczas odświeżana środkami typu C1.5 - tylko IPA Rysek parę przybyło (szczotka do śniegu i lód) ale to nic w porównaniu do samego wosku. mam kolejny filmik z pierwszych dni grudnia ale nie jestem w stanie go umieścić- jakiś błąd przy nagrywaniu. Z moich doświadczeń wynika, iż powłoki nie lubią woskowania- osłabia to ich działanie. Od sierpnia testuję także na 2-ch samochodach także C-Quartz-a - na niebieskim Fiacie Panda oraz czarnym Saab 9-3. Panda do tej pory myta tylko raz - zobaczymy na wiosnę ( ech te kobiety )
CarSPA-Zymöl Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2013 Nakładać zawsze można, ale raczej nie fair porównywać z C5, który jest dedykowany do felg... Proponuję zestawić C5 z Dluxem Proszę nie "czytać" mojego testu jako ataku na CQ tylko porównanie jedynego nie gdyś środka który dawał radę na felgach z kolejnymi/nowymi/innymi środkami do zabezpieczenia felg. Pomimo tego że nie uznaje tej powłoki na karoserii Przyszły sezon C5 vs Dlux jak najbardziej
Administrator Evo Opublikowano 2 Stycznia 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2013 C5, który jest dedykowany do felg... Nie bardziej niż inne środki Gtechniqa, C1/C4/C5 to jest ten sam środek
tukolarz Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2013 C1/C4/C5 to jest ten sam środek O ciekawe... A czy np. w przypadku Car Pro, Dlux to to samo co UK Edition? Choć teoretycznie Dlux nie potrzebuje boostera w postaci Reload-a do fajnego kropelkowania, cena też jest inna, więc może to "coś innego". Czy ktoś próbował nakładać Dlux-a na całe auto, bo jeśli nadaje się na felgi, to czemu nie na karoserię?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się