kedar Posted September 25, 2011 Report Share Posted September 25, 2011 Od jakiegoś czasu dostępny jest produkt Gtechniq P1. Jest to pasta polerska nie zawierająca olejków, zatem jak się domyślam nie potrzebne jest stosowanie IPA. Opis mówi, że "zastępuje wszystkie rodzaje innych past polerujących (heavy compound, fine compound, finish, glaze)" zatem jest także namiastką politury. Do tej pory stosowałem AIO, ale ten produkt usuwa rysy, a nie maskuje, stąd też moje pytania. 1. Czy trzeba po P1 stosować cleanery skoro nie zawiera olejków? 2. Czy można woskować bezpośrednio po zastosowaniu P1? Pytam ponieważ skróciło by to w moim przypadku "reanimacją" mojego lakieru oszczędzając przy tym siły (a dużo jej nie mam, żeby stosować np.UC ) Efekty bowiem zadawalają mnie (tutaj przykład ), a jak wiadomo sam wosk nie daje efektów, liczy też się dobre przygotowanie powierzchni. Jeśli ktoś z Was miał już doczynienia z tym produktem to poproszę o jakieś opinie, a jeśli nie to chociaż o odpowiedzi na w/w pytania, bo nie wiem czy kupując tą pastę zaopatrzyć się w cleaner czy nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spons Posted September 25, 2011 Report Share Posted September 25, 2011 1. Nie 2. Tak Ogolem pasta jest calkiem przyjemna, poza tym ze strasznie chlapie, szybko wysycha i bardziej wyglada rysy niz je usuwa (zreszta tak jak podaje producent). Do pelniej korekty trzeba sie troche napracowac i sprzatania po niej troche jest. Z plusow to to ze pasta wydaje sie byc na bazie wody wiec nie trzeba dokladnie suszyc auta przed polerowaniem, woda z zakamarkow nie przeszkadza nic a nic. Faktem rowniez jest ze pasta nie nagrzewa tak mocno powierzchni jak np. FC+. Dla mnie jest to bardzo przyjemna pasta do pracy recznej, np. we wnekach klamek itp. maszynowo probowalem na 3 roznych autach i za kazdym razem odstawialem w kat i zastepowalem inna. Fajna sprawa rowniez do potraktowania glebokich rys kiedy nie chcemy usunac za wiele, a tylko zmiejszyc widocznosc rysy, tu P1 jak dotad dla mnie na 1 miejscu. Wydajosc pasty jest delikatnie mowiac srednia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kedar Posted September 25, 2011 Author Report Share Posted September 25, 2011 Ogolem pasta jest calkiem przyjemna, poza tym ze strasznie chlapie, szybko wysycha i bardziej wyglada rysy niz je usuwa A czy trudno schodzi ta pasta z plastików i szyb? Wystarczy umyć dobrym szamponem czy lepiej nie myć, a dobrze obkleić? Fajna sprawa rowniez do potraktowania glebokich rys kiedy nie chcemy usunac za wiele, a tylko zmiejszyc widocznosc rysy, tu P1 jak dotad dla mnie na 1 miejscu. No właśnie kilka rys się znalazło, to uroki braku garażu. Wydajosc pasty jest delikatnie mowiac srednia. Zamierzam na próbę kupić 100ml, starczy na 2x, żeby oblecieć moje auto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spons Posted September 25, 2011 Report Share Posted September 25, 2011 spons napisał/a: Ogolem pasta jest calkiem przyjemna, poza tym ze strasznie chlapie, szybko wysycha i bardziej wyglada rysy niz je usuwa A czy trudno schodzi ta pasta z plastików i szyb? Wystarczy umyć dobrym szamponem czy lepiej nie myć, a dobrze obkleić? Zawsze lepiej obkleic, schodzi umiarkowanie latwo po APC. spons napisał/a: Fajna sprawa rowniez do potraktowania glebokich rys kiedy nie chcemy usunac za wiele, a tylko zmiejszyc widocznosc rysy, tu P1 jak dotad dla mnie na 1 miejscu. No właśnie kilka rys się znalazło, to uroki braku garażu. Tylko tak jak mowie, wygladzic nie usunac, P1 nawet na welniaku szalu nie robi jezeli chodzi o efekt tnacy. spons napisał/a: Wydajosc pasty jest delikatnie mowiac srednia. Zamierzam na próbę kupić 100ml, starczy na 2x, żeby oblecieć moje auto? Recznie czy maszynowo? Maszynowo starczy na pol auta, z dobrym wiatrem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kedar Posted September 25, 2011 Author Report Share Posted September 25, 2011 Recznie czy maszynowo? Maszynowo starczy na pol auta, z dobrym wiatrem Ręcznie. Starczy 100ml chociaż na zrobienie całego auta? Bo coś widzę, że z wydajnością krucho. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spons Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 No na oblecenie auta powinno, nie robilem recznie calosci, maszynowo to ok 200-300ml na auto w zaleznosci od lakieru. Producent podaje 1L/15m2, malej wielkosci auto (np. polo) ma conajmniej 8m2 powierzchni lakieru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kedar Posted September 26, 2011 Author Report Share Posted September 26, 2011 Dzięki spons za naświetlenie pracy z tym produktem. Jeśli się na niego zdecyduję to zdam relację. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spons Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 jezeli bedziesz pracowal recznie, mysle ze warto sprobowac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marasec Posted March 5, 2013 Report Share Posted March 5, 2013 i jak tam ktoś próbował ręcznie coś zdziałać ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted March 8, 2013 Report Share Posted March 8, 2013 i jak tam ktoś próbował ręcznie coś zdziałać ? ja próbowałem i nawet daje radę choć maszynowo rzadko po niego sięgam Link to comment Share on other sites More sharing options...
marasec Posted March 8, 2013 Report Share Posted March 8, 2013 czyli warto odżałować trochę złociszy i zakupić, czy lepiej coś innego ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
umberto2 Posted April 28, 2013 Report Share Posted April 28, 2013 czyli warto odżałować trochę złociszy i zakupić, czy lepiej coś innego ? odgrzebię nieco temat, bo też jestem zainteresowany... coś nowego ? pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
witcher Posted May 5, 2013 Report Share Posted May 5, 2013 Pasta P1 jest na bazie wody, jest to pasta typu non diminishing - czyli czasteczki sciernie nie zmniejszaja sie podczas pracy z pasta, stopien sciernosci pasty reguluje uzycie pada - welna tnie najmocniej itp. Wazne tez jest rodzaj backing plate - podkladki?? im sztywniejsza tym wieksze ciecie. Gtechniq robi pasty P1, bardziej scierna i P2 - delikatniejsza, porownywalne inne to np Meguiars 105. Osobiscie nie przepadam, z jednego powodu - strasznie pyla. Glowna zaleta - nawet jak pasta wyschnie wystarczy spryskac pad/gabke woda i mozna jechac dalej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marasec Posted May 6, 2013 Report Share Posted May 6, 2013 Mam dylemat, bo i tak będę leciał auto ręcznie i myślę nad tą P1 czy da radę choć trochę odświeżyć lakier, ale też zastanawiałem się nad kupnem CG Black Light. Co byście wybrali ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
YonasH Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 Witam, Czy na P1 można kłaść powłokę kwarcową? Np. MOHS. Czy cleaner przed powłoką usunie wypełnienie? Czym w ogóle P1 wypełnia? Jak trwałe to jest? ps. Co się stało z podforum Gtechniqa? Jest zablokowane. Jestem tu nowy i nie wiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimmu Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 Z powyższych postów wynika ze nie wypełnia niczym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YonasH Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 Materiały producenta mówią co innego: http://poland.gtechniq.com/sklep/samoch ... System.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżefix Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 Też mam ten dylemat Już sam nie wiem czy użyć po p1 cleanera i dopiero wosk czy bezpośrednio. Sprzeczne informacje Link to comment Share on other sites More sharing options...
YonasH Posted September 20, 2013 Report Share Posted September 20, 2013 Okazało się, że producent kłamie w swoich folderach. Za przeproszeniem, gówno, a nie "nowa warstwa". Napisali na FB, że brzegi rys są zaokrąglone, więc nie trzeba tyle ścinać. Marketingowa papka! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now