Michał 330xd Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2011 Witam ! Odebrałem niedawno auto od lakiernika. Malowane były błotniki i maska. Powodem malowania były tysiące odprysków od kamieni. Przy odbiorze auta wszystko wydawało się być ok. Odbierałem auto w dzień przy bardzo mocnym słońcu. Ale na drugi dzień po umyciu auta w cieniu okazało się, że jednak nie jest ok. W niektórych miejscach zwłaszcza na masce widoczny jest "baranek". Da się coś z tym zrobić? Nie mam doświadczenia z korektą i polerowaniem lakieru, ale myślałem żeby miejsca gdzie widoczny jest "baranek zmatowić papierem wodnym i później wykończyć pastą. Prosiłbym o jakieś podpowiedzi co zrobić. Z góry dziękuję za pomoc. Zdjęcia poniżej. Baranek nad lampą
SzaKal Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2011 Michał 330xd, Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie papierek i pasty .
Michał 330xd Opublikowano 2 Września 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Września 2011 Dzięki za odpowiedź. Chyba nie będę tego robił sam. Myślę o oddaniu auta na korektę lakieru. Ktoś kto się tym zajmuje na co dzień na pewno zrobi to lepiej. Ile tak mniej więcej może trwać korekta lakieru. Samochód to BMW E90 Sedan. Dodam, że lakiernik u którego był samochód zrobił polerkę. Pod słońce widoczne są małe ryski głębokich nie ma.
Gość Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2011 Raczej poprawka a nie korekta. Tego ''baranka'' masz na bazie pod bezbarwnym.
theOne Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2011 Nic tylko uderzać na reklamacje.
Administrator AreK Opublikowano 2 Września 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 2 Września 2011 Jeżeli źle położona jest baza to nic nie zrobisz. Pozostaje reklamacja i ponowne lakierowanie.