Jump to content

Kolejne rysy po detailingu


tata_jerzyka
 Share

Recommended Posts

Witam. Kilka miesięcy temu odebrałem od kolegi z tego forum auto po detailingu. Samochód został zrobiony "na sztukę" o czym przekonałem się po dotarciu do domu i umyciu go szamponem Meguiar's Gold Class. Progi, tylne lampy, miejsca trudno dostępne (np. pod klamkami) nie zostały nawet tknięte. Mało tego, korekta lakieru nie jest zadowalająca, powiedziałbym że rysy zostały zdjęte w 60% i pod słońcem są nadal widoczne. Oczywiście tragedii nie ma, za pieniądze które zostawiłem jestem w stanie przymknąć na to oko ale po porównaniu z autem kolegi mój to wrak po przejściach. Teraz chciałbym sam, ręcznie wyprowadzić lakier do połysku, tak aby pozbyć się swirli i rys. Wobec powyższego nasuwa mi się pytanie: który środek wybrać- SwrlX czy Ultimate Compound? A może jeszcze coś innego macie do polecenia? Jakim padem to rozprowadzić?

WAŻNE: pracuję tylko ręcznie! Z racji tego że mieszkam w bloku i korzystam z myjni typu Ehrle i Karcher "za 5zł" nie mam możliwości (ani umiejętności) użycia polerki.

Proszę o ratunek. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Można go kupić w Polsce, można tym myć auto nawet pod blokiem, bez użycia wody.

Dziękujemy za takie reklamy.

 

A co do tematu, kup od razu ultimate compound i aplikator german-tri color. Nakładasz na żółtą stronę i jazda - będzie ciężko. U mnie na czarnej perle chwile pomachałem - hologramy zeszły, ale ryski są. Przed użyciem, umyj gdzieś porządnie na dwa wiadra (sam bezdotyk nie może być), oczyść ze smoły, glinka itp. Dopiero potem uc.

Link to comment
Share on other sites

MacBrite - używałem balsamu nieściernego (politury)

Plusy:

nadaje przyzwoity wet-look, elementom matowym nadaje błyskawicznie połysk (sprawdzałem na telefonie komórkowym bo lakieru zapuszczonego nie mam)

 

Minusy:

zerowa trwałość (jedno, dwa mycia i nie zostaje ślad)

średnia aplikacja

 

Może wrzucę do działu sprzedam oddając za free.

Link to comment
Share on other sites

no jeśli auto ma ori lakier i do tego jest ze stajni VAG to szkoda Twoich rąk tata_jerzyka, nawet jeśli użyjesz tak jak Ci radzono - jakiegoś TRI-COLOR'a, bo pad megsa ("słoneczko") to się nadaje do wosków a nie do polerowania :evil:

Link to comment
Share on other sites

po pierwsze to uzyles duzo za duzo UC, polowa poszla w MF

po drugie nie chwal sie ze polerujesz sciereczka z metka bo zaraz Cie za to zrypia :)

a po trzecie zdejmij obraczke bo przypadkiem bedziesz mial blotnik do malowania

Link to comment
Share on other sites

Tez probowalem z zoltymi aplikatoramii megs'a - bez skutku. Do recznej korekty UC M U S I byc uzyty tri color i nie ma dwoch zdan, lakier az piszczy pod aplikatorem i wtedy jest super efekt. Aplikatory german sa jedynie w sieci, zaden zwykly sklep nimi nie handluje.

 

http://showcarshine.pl/aplikatory/394-m ... shing.html

Link to comment
Share on other sites

Tez probowalem z zoltymi aplikatoramii megs'a - bez skutku. Do recznej korekty UC M U S I byc uzyty tri color i nie ma dwoch zdan, lakier az piszczy pod aplikatorem i wtedy jest super efekt. Aplikatory german sa jedynie w sieci, zaden zwykly sklep nimi nie handluje.

 

i tu się mylisz

nawet niedaleko od Twojego miejsca zamieszkania jest sklep, w którym można kupić Tri Color'a

MrCleaner

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator
Do recznej korekty UC M U S I byc uzyty tri color i nie ma dwoch zdan, lakier az piszczy pod aplikatorem i wtedy jest super efekt.
:lol:

 

ale na prawdę patrząc pod słońce usunąłem jakieś 80% rys!
:shock:

Może na potwierdzenie jakieś foto pod słońce / pod halogenem na potwierdzenie?

 

Filmik przedstawiający działanie UC rodem z Tele Zakupoów :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.