Jump to content

Corsa A 92


rafal.ccc
 Share

Recommended Posts

Opel Corsa A rok produkcji 1992

Prace na autem trzeba było rozpocząć od zaprawek gdzie nie gdzie wyszła rdza. Kolejnym etapem była korekta lakieru przy pomocy pasty G3 i niebieskiej z 3M. Na Koniec auto zostało umyte i nałożyłem wosk twardy z Sonaxa.

 

Użyte środki:

 

Pasty:

FARECLA G3

3M Niebieski korek

 

Pady:

ABW

 

Plastiki zewnętrze:

CARTEC VINYL TP-49

 

Opony i Plastiki:

CARTEC VINYL TP-49

 

Silnik:

Płyn do silników moje auto

CARTEC VINYL TP-49

 

O to trochę zdjęć z ostatnich etapów, niestety zaprawek i korekty nie udało się uwiecznić.

 

corsaprzedwyjazdem009.jpg

corsaprzedwyjazdem001.jpg

corsaprzedwyjazdem003.jpg

corsaprzedwyjazdem012.jpg

corsaprzedwyjazdem016.jpg

corsaprzedwyjazdem013.jpg

corsaprzedwyjazdem014.jpg

corsaprzedwyjazdem082.jpg

corsaprzedwyjazdem084.jpg

corsaprzedwyjazdem085.jpg

corsaprzedwyjazdem079.jpg

corsaprzedwyjazdem077.jpg

corsaprzedwyjazdem076.jpg

corsaprzedwyjazdem070.jpg

corsaprzedwyjazdem095.jpg

 

Auto jest przygotowywane na wyjazd na Krym we wrześniu.

http://www.europatour.blog.onet.pl

Link to comment
Share on other sites

Oo wreszcie ktos z Białegostoku :-] . Fajne odswiezenie, szkoda, że nie ma dokładnych zdjęc lakieru przed, po i w trakcie korekty. IPA było używane?.

Link to comment
Share on other sites

Szacun za G3 :) na pewno było co myć po tym :)

Napisz jak sobie niebieski korek 3m poradził ze swirlami po G3 - u mnie po G3 i wcześniejszym wet sandingu 2500 na srebrnym kolorze zostały niezłe krążki. Próbowałem je ściągnąć Presta Swirl Remover ale opornie to idzie.

Link to comment
Share on other sites

Niestety IPA nie używałem. nie bardzo mi chodziło o to by zwalczyć hologramy ale o to by na aucie nie było znaku rdzy i lakier nie był utleniony. A niestety a może stety auto ma 19 lat, przebieg 88 tysięcy i podejrzewam, że nigdy nie było polerowane.

Opony są wymienione bo auto rok temu jeszcze jeździło na oryginalnych michelin data produkcji 471.

W Corsie jeszcze wyczyścimy środek berdzie profesjonalnie ale to niebawem.

Link to comment
Share on other sites

Jednym z ostatnich etapów przygotowania auta do wyprawy było wyczyszczenie wnętrza. Tapicerka jest jeszcze czysta nie trzeba było jej prać, wiec ją tylko dobrze odkurzyliśmy a jedynie upraliśmy wykładzinę na podłodze.

 

aa024r.jpg

 

Deskę i pozostałe plastiki umyliśmy i zabezpieczyliśmy CARTEC DASH FRESH bardzo dobry produkt wydajny polecam go wszystkim. Bardzo fajnie się nim pracuje nakładaliśmy go gąbką.

 

aa015.jpg

 

aa020g.jpg

 

aa019m.jpg

 

aa008e.jpg

 

aa005.jpg

 

aa007j.jpg

 

aa022.jpg

 

aa021.jpg

 

aa006v.jpg

 

aa017.jpg

 

aa016.jpg

 

Na koniec umyliśmy szyby z dwóch stron i auto gotowe. Tak czystym autem aż przyjemnie jeździć. Teraz czeka nas szybkie pakowanie i w środę ruszamy w kierunku Lwowa a potem dalej aż na Krym. Relacja z wyprawy będziecie mogli zobaczyć na www.europatour.blog.onet.pl

 

Plastiki:

CARTEC DASH FRESH

 

Uszczelki drzwi:

CARTEC VINYL TP-49

 

Odkurzacz:

KARCHER NT 27/1

 

Pranie:

CARPET - LINIA SEPTA Agapit

 

Szyby:

TENZI TOP GLASS

 

Akcesoria:

Pedzle do kratek nawiewu

Gąbki do Cartec

Mikrofibra i szmatki do szyb

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.