Poirot Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Ford Puma rocznik 2002 z silnikiem 1.6 + podtlenek LPG. Autentyczny przebieg 47k km. W przednik błotniku, tylnym błotniku i tylnym zderzaku swoje ręce maczał lakiernik co można zauważyć podczas prac, oprócz tego na tylnej klapie kilka odprysków lakieru. Przez 9 lat życia lakier nieco stracił blask. Teoretycznie jest dosyć twardy ale bardzo podatny na mikro rysy, przez to musiałem używać bardzo miękkich mikrofibr bo używane kilka razy pozostawiały malutkie rysy. Użyte środki: Pasty: Menzerna FG500 Xpert 60 Shine Enchancer Pady: PROFIL Żółty (twardy), Biały (średnio twardy) Wełniak Super Combo Duży Plastiki zewnętrzbe: Emulsja do plastików zewnętrznych carvalet Opony i felgi: Nabłyszczacz do opon carvalet Usuwa klej i asfalt carvalet Środek do felg i aluminium carvalet Silnik: Płyn uniwersalny z tesco 5l Tapicerka: Superkoncentrat do tapicerki carvalet (różowy) Koncentrat do tapicerek i plastików (niebieski) Emulsa do pielęgnacji skór carvalet Czas pracy: Około 40 godzin Stan auta po przyjechaniu do mnie Mycie, kilka nowych rys do kolekcji na pewno nie zaszkodzi. Zmywanie asfaltu i innych dziwnych rzeczy. Po umyciu i wyglinkowaniu sprawdzenie stanu lakieru Pierwsze próby z żółtą gąbka (najtwardsza) firmy PROFIL + Menzerna FG500 Niby efekty zachęcające ale wszystko trwało strasznie długo, dlatego też sięgnąłem po wełniaka + FG500, który znacząco skrócił czas pracy i efekty bardzo zadowalające. Wełniak pozostawił po sobie piękne hologramy dlatego całość została przejechana białą gąbką (średnio twarda) + FG500. Efekty po wełniaku. Rysa na masce jak i klamki potraktowane papierem 2500. Ogólny stan lakieru w trakcie prac Stan przedniego zderzaka. Tylny zderzak. Szorowanie zakamarów. Żeby nie wyglądało dziko trzeba było także szybko ogarnąć silnik. Super mocne APC w postaci płynu do mycia naczyń z naciskiem na więcej płynu niż wody ale nie ma się co dziwić skoro 5L kosztowało 4zł + na plastiki emulsja do plastików zewnętrznych carvalet. Na koniec Pasta Woskowa Sonax. Dostałem puszkę do testów więc trzeba wykorzystać. Zaczęło robić się ciemno więc wnętrze ogarnięte na szybko. Stan taki jak na zdjęciach. Deska i drzwi zostały umyte koncentratem do tapicerek i plastików carvalet, wszystko odkurzone. Fotele także umyte koncentratem do tapicerek a następnie nałożony balsam do skóry a na resztę plastików super cockpit Dywaniki welurowe wyprane przy pomocy proszku Karcher RM760. Całość prezentuję się następująco.
Skladak22 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Fajno, sporo blasku wydobyłeś ; D
miskieusz Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Maska i wet look po prostu miazga za to chowanie tablic na końcu po tym jak wyraźnie widać wszystko na początku relacji troszkę zaskakujące Jakaś podmianka była?
DaV Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Teraz to jest dopiero samochód, lakier wogóle bez porównania do tego co było na począktu . Miejmy nadzieje, że własciciel będzie teraz poprawnie mył i pielęgnował auto (o ile to nie twój samochó ).
SZyBA Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Bardzo ładna praca tylko jak na takie małe autko o wyglądzie lekko sportowym pewnie użytkowane przez kobiete LPG mi nie pasuje ale to moje zdanie. Gratulacje roboty
Camel- Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Haha. Ładnie ywprowadzony czarny. Ale nie ma zdjęć wnętrza i lakieru na słońcu
Poirot Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Dorzucone zdjęcia wnętrza. Szału nie ma bo to tylko szybkie odświeżenie i pozbycie się piasku/kurzu.
Sucre Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Jak dla mnie pięknie...aż szkoda że tak mało zdjęć "po". Gratulacje.
luksus Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Bardzo ładna robótka Jaki to kolor lakieru - pantherblack?
karcheRPolska Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Te rysy pod i kolo klamki (pewnie od kluczyka) to udalo ci sie usunac? Na masce nie bylo widac po korekcie, super praca, glebia i polysk powalajacy. Jak oceniasz ta probke wosku? Pozdrawiam.
Poirot Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2011 luksus, muszę poszukać bo sam nie wiem. Myślałem, że to czarny ale potem dopiero wyszło na jaw, że to metalik. karcheRPolska, dookoła klamek i na masce udało się pozbyć prawie wszystkich rys. Zostały jedynie marne ślady po najgłębszych. Wnęki klamek także wypolerowane ale tylko z grubsza. Auto używane na co dzień więc pewnie i tak znowu porysowane będą od pazurków. Samochód postał 24 godziny pod dachem i już cały pokryty kurzem. Przed oddaniem trzeba będzie chyba znowu opłukać bo wstyd takiego przekazywać. Sonax Pasta Woskowa ma swój test w odpowiednim wątku.
spons Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Te rysy pod i kolo klamki (pewnie od kluczyka) to udalo ci sie usunac? To tak na prawde nie jest problemem, rysy mimo ze wygladaja na beznadziejne, zazwyczaj sa plytkie i latwo sie ich pozbyc Poirot, robota daje rade
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Ładnie ładnie.Myślałem że jako pierwszy wrzucę pumcie ale mnie ubiegłeś.Aktualnie nad moją prace trwają już miesiąc.... Ładna praca
SzaKal Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2011 minetoo, Miesiąc to co ty z nia robisz ??
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2011 SzaKal, Hehe tak schodzi.Troszkę jest ale co by nie robić koledze OT poczekamy zobaczymy już wkrótce
kempus Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2011 minetoo, rozebrałeś ją na czynniki pierwsze?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się