Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam! Chciałabym przedstawić problem, z jakim boryka się mój brat przy swoim Seacie. Kupił ten samochód w zeszłym roku i lakier na oko wyglądał normalnie. Poprzedni właściciel zmieniał część elementów karoserii na poliftowe i sam je lakierował. I tu pojawia się problem: ten niefabryczny lakier wdpryskuje, pojawiają się liczne pęknięcia wyglądające jak siateczka, oraz żółtawe przebarwienia. Do tego w niektórych miejscach, głównie na klapie bagażnika, spod lakieru zaczyna wyglądać ruda :( Pacjent to Seat Cordoba z 1999 roku, fabryczny lakier to Biel Alpejska, ten nowy to jakiś dorabiany w mieszalni dziwak, trochę jak baardzo jasna kość słoniowa. Poniżej zdjęcia, przepraszam za średnią jakość, pstrykałam komórką. Co może być przyczyną takiego stanu lakieru i co z tym zrobić przed zimą? Obstawiam, że bez lakierowania się nie obejdzie, ale chciałabym jeszcze zapytać profesjonalistów o zdanie ;) Z góry dziękuję za wszelką pomoc!

 

10082011777.th.jpg,10082011776.th.jpg,10082011773.th.jpg,10082011770.th.jpg,10082011768.th.jpg

Posted

Lakiernictwo to jednak prawdziwa sztuka. Oczywiście takie przez duże "L" :) Wielkie dzięki DaV, brat będzie musiał zbierać kasę na lakiernika...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.