Kasieńka Posted August 11, 2011 Report Posted August 11, 2011 Witam! Chciałabym przedstawić problem, z jakim boryka się mój brat przy swoim Seacie. Kupił ten samochód w zeszłym roku i lakier na oko wyglądał normalnie. Poprzedni właściciel zmieniał część elementów karoserii na poliftowe i sam je lakierował. I tu pojawia się problem: ten niefabryczny lakier wdpryskuje, pojawiają się liczne pęknięcia wyglądające jak siateczka, oraz żółtawe przebarwienia. Do tego w niektórych miejscach, głównie na klapie bagażnika, spod lakieru zaczyna wyglądać ruda Pacjent to Seat Cordoba z 1999 roku, fabryczny lakier to Biel Alpejska, ten nowy to jakiś dorabiany w mieszalni dziwak, trochę jak baardzo jasna kość słoniowa. Poniżej zdjęcia, przepraszam za średnią jakość, pstrykałam komórką. Co może być przyczyną takiego stanu lakieru i co z tym zrobić przed zimą? Obstawiam, że bez lakierowania się nie obejdzie, ale chciałabym jeszcze zapytać profesjonalistów o zdanie Z góry dziękuję za wszelką pomoc! ,,,,
DaV Posted August 11, 2011 Report Posted August 11, 2011 Bez lakierowania nie da rady . Tutaj jest o twoim przypadku troche napisane. http://www.dupontrefinish.com.pl/portal ... 0111107105
Kasieńka Posted August 11, 2011 Author Report Posted August 11, 2011 Lakiernictwo to jednak prawdziwa sztuka. Oczywiście takie przez duże "L" Wielkie dzięki DaV, brat będzie musiał zbierać kasę na lakiernika...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now