Aoox Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 Mam problem, w stosunkowo nowym aucie (rocznym) zaczęły mi skrzypieć uszczelki drzwi na delikatnych nierównościach. Jest to VW Polo, czy ktoś spotkał się z takim problemem? Jaki preparat zastosować, aby zabezpieczyć uszczelki i zlikwidować skrzypienie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruby_RS Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 czy ktoś spotkał się z takim problemem? Tak, pomógł Zymol Seal i porządne oczyszczenie cleanerem oraz nawoskowanie ościerzy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted August 1, 2011 Administrator Report Share Posted August 1, 2011 SV Seal Fead , jedynie cena boli... Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemas22 Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 Mam to samo w Ibizie 2009r Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator psemo Posted August 1, 2011 Moderator Report Share Posted August 1, 2011 Niedawno też walczyłem z tym problemem. Początkowo myślałem, że to urok długich furtek w trzydrzwiowej budzie.. Tak jak napisał gruby_RS, dokładne woskowanie wnęk, na uszczelki CP Perl (wg mnie świetny produkt) i nastała cisza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aoox Posted August 1, 2011 Author Report Share Posted August 1, 2011 No właśnie, tylko ta cena. A preparat Würtha na uszczelki by nie pomógł? http://www.autokosmetyki.pl/w%C4%82%C5% ... ,p950.html Przemek, moje auto to Polo 2010 rok, więc pewnie mamy uszczelki z tego samego tworzywa. Kiedyś Borek na forum pisał (jak mnie pamięć nie myli), że jego ojciec w Golfie MK6 GTI, też ma problem z skrzypiącymi uszczelkami Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemas22 Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 Pewnie masz racje. Będę musiał nowe patenty wypróbować. A w ten sztyft jakoś nie wierze mimo, że firma dobra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted August 1, 2011 Administrator Report Share Posted August 1, 2011 Jest jeszcze środek firm Einszett do uszczelek, dostępny u http://www.detailer.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted August 1, 2011 Administrator Report Share Posted August 1, 2011 Jest jeszcze środek firm Einszett do uszczelek, dostępny u http://www.detailer.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rise and Shine Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 Jeden z naszych klientów, w BMW 320 z 2008 miał ten sam problem - wszystkie uszczelki potraktowaliśmy FinishKare TopKote. Problem ustąpił, właściciel był bardzo zadowolony. Efekt utrzymał się około trzech, czterech tygodni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator psemo Posted August 1, 2011 Moderator Report Share Posted August 1, 2011 wszystkie uszczelki potraktowaliśmy FinishKare TopKote. Problem ustąpił, właściciel był bardzo zadowolony. Efekt utrzymał się około trzech, czterech tygodni. U mnie minęły dwa miechy i uszczelki nie krzyczą "chcemy jeszcze". Co do Perla, to mogę dodać, że pozostawia piękną satynkę, uszczelki bardziej miękkie w dotyku, po prostu "nówki pewex" No i jeszcze jedna zaleta: świetnie sprawdza się na plastikach zewnętrznch Link to comment Share on other sites More sharing options...
native Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 gruby_RS jakiego cleanera używałeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMagnes Posted August 2, 2011 Report Share Posted August 2, 2011 Aoox, przemas22, wypróbuje najpierw glicernę z apteki! Ja stosuję już drugi sezon! Taką: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... ght=#51182 I oto moje 2 posty/opinie o tym produkcie z innego forum: 1. Skład: 86% gliceryna, 14% woda. Preparat to gęsta, bezbarwna ciecz. Psikałem na mikrofibrę, a następnie wcierałem w uszczelki. Prepat jest gęsty, kleisty, trzeba go rozporawadzać i wcierać. Tak więc aplikacja wymaga trochę pracy;-) Aplikowałem jakiś miesiąc temu i widzę, że uszczelki wyglądają ładnie, są odżywione/zakonserwowane. Inna sprawa, że dbam o uszczelki na bieżąco i co miesiąc wcieram jakiś preparat! Na całe auto zeszła mi akuratnie buteleczka 30 g. Myślę, że tę cenę warto kupić i wypróbować! (Post z dnia 25 września 2010 roku) 2.Prodkut ,,leży" na uszczelkach w moim aucie od września i chroni do dzisiaj. Powiem tak, produkt jest rewelacyjny i nie ma sensu poszukiwać/kupować czegoś innego/droższego. Podczas mrozów nie było żadnego problemu z przymarzaniem/otwieraniem drzwi. Jest czerwiec, a u uszczelki są cały czas zakonserwowane/odżywione/miękkie/sprężyste/czarne. Tak więc ,,gliceryna apteczna";-) wspaniale chroni, konserwuje i nadaje wyglądu. Inna sprawa, że mam nie zniszczone/zadbane uszczelki, bo na pewno 2-3 razy w roku je konserwuje. W tym sezonie jeszcze ich nie ruszałem, bo po prostu nie mam czasu. Jedynym minusiem jest aplikacja, która wymaga trochę pracy;-) Do tej pory używałem gliceryny 86%, teraz ,,leci do mnie" najczystsza gliceryna kosmetyczna 99,5% http://www.ecospa.pl/gliceryna-kosmetyczna-p-75.html A więc powinno być jeszcze lepiej, przetestujemy, zobaczymy;-) Polecam, naprawdę warto!:-) Za tę cenę:-) (Post z dnia 10 czerwca 2011 roku) Dodam jeszcze tylko, że w tym roku na gruntowne zabezpieczenie opon letnich po zimie/przed sezonem letnim pójdzie właśnie gliceryna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now