pavvell Posted July 27, 2011 Report Posted July 27, 2011 Pojeździłem trochę w piasku i zlazł mi srebrny lakier z felg, został czarny grunt. I niestety jest już rdza. Chyba jedyny sposób naprawy to piaskowanie i powtórne malowanie? Jaki zakład do takiej operacji polecacie w Warszawie lub okolicach? Lakier musi być odporny na rysowanie. Tym samochodem zdarza mi się jeździć w koleinach głębokości całego koła, czyli >70cm i felga trze o piasek/błoto. Czy lakier proszkowy nie jest zbyt kruchy?
Pavlik Posted July 27, 2011 Report Posted July 27, 2011 Ja swoje regenerowałem w Markach na Słonecznej i jest wszystko ok. Felgi proste ładnie pomalowane.
kedar Posted July 28, 2011 Report Posted July 28, 2011 Felgi proste ładnie pomalowane. Ile taka renowacja felg? Bo ja co roku szlifuje i maluje i już mi się nie chce. W tym roku ostatni raz pomaluję i nałożę wosk, zobaczymy czy to coś da. Jak nie to nowe lub lakierowanie proszkowe.
Justyna Posted July 29, 2011 Report Posted July 29, 2011 ja swoje oddałam tu: http://www.renowacjafelg.pl/ i jestem zadowolona Po malowaniu wyglądają tak:
carrera Posted July 29, 2011 Report Posted July 29, 2011 ja swoje oddałam tu: http://www.renowacjafelg.pl/ i jestem zadowolona Jaki koszt ?
dzinkins Posted July 29, 2011 Report Posted July 29, 2011 Ja swoje regenerowałem w Markach na Słonecznej i jest wszystko ok. Felgi proste ładnie pomalowane. Ja też u nich robie wszystkie kółka. POLECAM
MM.MM Posted July 30, 2011 Report Posted July 30, 2011 Justyna, czy koszt regeneracji stalówek to jest tajemnica wojskowa ? nie widzę potrzeby zatajania takich spraw... Sam z ciekawości chciał bym wiedzieć ile kosztuje taka usługa.
Justyna Posted July 30, 2011 Report Posted July 30, 2011 ok nie ma problemu ja za komplet 15" zapłaciłam 260 zł
Kasieńka Posted August 3, 2011 Report Posted August 3, 2011 Ja również polecam zakład na Instalatorów. Sama wprawdzie jeszcze nie miałam potrzeby, ale brat robił u nich komplet alufelg i jedną pojedynczą felgę. Robią bardzo porządnie i w rozsądnych cenach. Nie napiszę ile zapłacił, bo nie pamiętam, a nie chcę skłamać ale wiem, że niewygórowaną kwotę.
MyszaKr Posted August 3, 2011 Report Posted August 3, 2011 swoją drogą, regeneracja to jedno, ale stalówkę przed zimą wypada zabezpieczyć. ona zawszse ma gorzej niź alu w zimie - szybciej się niszczy. ktoś ma w tym doświadczenie ?
Justyna Posted August 3, 2011 Report Posted August 3, 2011 swoją drogą, regeneracja to jedno, ale stalówkę przed zimą wypada zabezpieczyć. ona zawszse ma gorzej niź alu w zimie - szybciej się niszczy. ktoś ma w tym doświadczenie ? według mnie nie da się dobrze zabezpieczyć stalówek, gdyż ciężarki i tak są na nie nabijane i zawsze lub prawie zawsze uszkadzają lakier przez co dostaje się tam woda/śnieg/sól itp przez co szybciej korodują chyba, że się mylę
VinCe Posted August 3, 2011 Report Posted August 3, 2011 swoją drogą, regeneracja to jedno, ale stalówkę przed zimą wypada zabezpieczyć. ona zawszse ma gorzej niź alu w zimie - szybciej się niszczy. ktoś ma w tym doświadczenie ? według mnie nie da się dobrze zabezpieczyć stalówek, gdyż ciężarki i tak są na nie nabijane i zawsze lub prawie zawsze uszkadzają lakier przez co dostaje się tam woda/śnieg/sól itp przez co szybciej korodują chyba, że się mylę no generalnie to dobrze mówisz dlatego kiedyś po malowaniu felg stalowych zażyczyłem sobie o naklejane odważniki takie jak na alu. całą zime przejeździły i miały się bardzo dobrze a felga wyglądała zdecydowanie lepiej bez tych paskudnych odwazników na rantach
ultratouch Posted August 4, 2011 Report Posted August 4, 2011 Inna sprawa jest taka ,że felga stalowa wbrew pozorom dość mocno dostaje od wewnątrz dzięki kiepskim kompresorom na stacjach benzynowych gdzie nie stosuje się odwodnienia sprężarki. Między innymi dlatego jak jest mróz to one nie działają. Skutkuje to tym ,że w wewnątrz obręczy robi się w najlepszym przypadku wilgotno a w najgorszym stoi woda i felga rdzewieje od wewnątrz. Ja od momentu jak w poprzednim samochodzie przy zmianie opon na letnie wylałem z opon normalnie po kubku wody sprawdzam ciśnienie i pompuję tylko na wulkanizacji. Dodatkowo felgi zardzewiały i musiałem montować opony na klej żeby powietrze nie uciekało.
Borek Posted August 16, 2011 Report Posted August 16, 2011 Z rozwiązań "na skróty" to właścicielom starszych aut ze stalusami 13-14-15" polecam plastikowe ranty i kapsle VW. Zasłania to co najbrzydsze w stalówce, a kołpakiem nie jest i można pobawić się kolorami do 13 i 14" dosyć często pojawiają sie na allegro, 15" bardzo rzadko, ale jednak można trafić
natrix141 Posted February 1, 2013 Report Posted February 1, 2013 Ostatnio kupiłem używane felgi 14' miejscami pojawiła się rdza, wiem że nie będzie to łatwe, ale zamierzam zerwać starą farbę, wyczyścić wszystko, pomalować podkładem , potem 2 warstwy koloru i na koniec warstwa bezbarwnego. Niestety nie posiadam pistoletu i będę malował sprayem. Ile farby będzie potrzebna na jedną warstwę dla 4 felg?
Swoop Posted February 1, 2013 Report Posted February 1, 2013 Ile farby będzie potrzebna na jedną warstwę dla 4 felg? IMO średnio trzeba zakładać po puszcze na felgę - pomalowanie całości. Po 1 warstwie to możesz się zmieścić i z 1 puszką (warstwa, warstwie nie równia)
Piotrek Posted February 18, 2013 Report Posted February 18, 2013 Według mnie samemu nie ma co się bawić ze stalówkami, ruda i tak po czasie wyjdzie. Ja swoją letnią stal robiłem na Instalatorów, Panowie znają się na swojej pracy. Polecam.
the_rahzel Posted February 18, 2013 Report Posted February 18, 2013 Według mnie samemu nie ma co się bawić ze stalówkami, ruda i tak po czasie wyjdzie. Zgadzam się,szczególnie że koszt nie jest taki straszny.U nas w Krakowie za komplet 16" wołają 300-350zł...
Piotrek Posted February 18, 2013 Report Posted February 18, 2013 Ja za te 13, dałem 300 zł. Doliczyli za kolor i prostowanie dwóch felg.
the_rahzel Posted February 18, 2013 Report Posted February 18, 2013 Właśnie mój ojciec jak oddawał 4szt. z czego dwie były do prostowania to policzył 350zł z piaskowaniem i srebrnym proszkiem... Dlatego samemu się nie opłaca,samo zdzieranie farby,mordowanie się jakąś szczotą itp.,potem jakiś antykorozyjny,podkład,baza raz,baza dwa,bezbarwny... Szkoda czasu...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now