pavvell Opublikowano 27 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2011 Pojeździłem trochę w piasku i zlazł mi srebrny lakier z felg, został czarny grunt. I niestety jest już rdza. Chyba jedyny sposób naprawy to piaskowanie i powtórne malowanie? Jaki zakład do takiej operacji polecacie w Warszawie lub okolicach? Lakier musi być odporny na rysowanie. Tym samochodem zdarza mi się jeździć w koleinach głębokości całego koła, czyli >70cm i felga trze o piasek/błoto. Czy lakier proszkowy nie jest zbyt kruchy?
Pavlik Opublikowano 27 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2011 Ja swoje regenerowałem w Markach na Słonecznej i jest wszystko ok. Felgi proste ładnie pomalowane.
kedar Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2011 Felgi proste ładnie pomalowane. Ile taka renowacja felg? Bo ja co roku szlifuje i maluje i już mi się nie chce. W tym roku ostatni raz pomaluję i nałożę wosk, zobaczymy czy to coś da. Jak nie to nowe lub lakierowanie proszkowe.
Justyna Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2011 ja swoje oddałam tu: http://www.renowacjafelg.pl/ i jestem zadowolona Po malowaniu wyglądają tak:
carrera Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2011 ja swoje oddałam tu: http://www.renowacjafelg.pl/ i jestem zadowolona Jaki koszt ?
dzinkins Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2011 Ja swoje regenerowałem w Markach na Słonecznej i jest wszystko ok. Felgi proste ładnie pomalowane. Ja też u nich robie wszystkie kółka. POLECAM
MM.MM Opublikowano 30 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2011 Justyna, czy koszt regeneracji stalówek to jest tajemnica wojskowa ? nie widzę potrzeby zatajania takich spraw... Sam z ciekawości chciał bym wiedzieć ile kosztuje taka usługa.
sq8shq Opublikowano 30 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2011 przeciez na stronie jest podany cennik...
Justyna Opublikowano 30 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2011 ok nie ma problemu ja za komplet 15" zapłaciłam 260 zł
julian Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2011 renowacjafelg.pl , przemas ogarnia temat.
Kasieńka Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Ja również polecam zakład na Instalatorów. Sama wprawdzie jeszcze nie miałam potrzeby, ale brat robił u nich komplet alufelg i jedną pojedynczą felgę. Robią bardzo porządnie i w rozsądnych cenach. Nie napiszę ile zapłacił, bo nie pamiętam, a nie chcę skłamać ale wiem, że niewygórowaną kwotę.
MyszaKr Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2011 swoją drogą, regeneracja to jedno, ale stalówkę przed zimą wypada zabezpieczyć. ona zawszse ma gorzej niź alu w zimie - szybciej się niszczy. ktoś ma w tym doświadczenie ?
Justyna Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2011 swoją drogą, regeneracja to jedno, ale stalówkę przed zimą wypada zabezpieczyć. ona zawszse ma gorzej niź alu w zimie - szybciej się niszczy. ktoś ma w tym doświadczenie ? według mnie nie da się dobrze zabezpieczyć stalówek, gdyż ciężarki i tak są na nie nabijane i zawsze lub prawie zawsze uszkadzają lakier przez co dostaje się tam woda/śnieg/sól itp przez co szybciej korodują chyba, że się mylę
VinCe Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2011 swoją drogą, regeneracja to jedno, ale stalówkę przed zimą wypada zabezpieczyć. ona zawszse ma gorzej niź alu w zimie - szybciej się niszczy. ktoś ma w tym doświadczenie ? według mnie nie da się dobrze zabezpieczyć stalówek, gdyż ciężarki i tak są na nie nabijane i zawsze lub prawie zawsze uszkadzają lakier przez co dostaje się tam woda/śnieg/sól itp przez co szybciej korodują chyba, że się mylę no generalnie to dobrze mówisz dlatego kiedyś po malowaniu felg stalowych zażyczyłem sobie o naklejane odważniki takie jak na alu. całą zime przejeździły i miały się bardzo dobrze a felga wyglądała zdecydowanie lepiej bez tych paskudnych odwazników na rantach
ultratouch Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Inna sprawa jest taka ,że felga stalowa wbrew pozorom dość mocno dostaje od wewnątrz dzięki kiepskim kompresorom na stacjach benzynowych gdzie nie stosuje się odwodnienia sprężarki. Między innymi dlatego jak jest mróz to one nie działają. Skutkuje to tym ,że w wewnątrz obręczy robi się w najlepszym przypadku wilgotno a w najgorszym stoi woda i felga rdzewieje od wewnątrz. Ja od momentu jak w poprzednim samochodzie przy zmianie opon na letnie wylałem z opon normalnie po kubku wody sprawdzam ciśnienie i pompuję tylko na wulkanizacji. Dodatkowo felgi zardzewiały i musiałem montować opony na klej żeby powietrze nie uciekało.
Borek Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Z rozwiązań "na skróty" to właścicielom starszych aut ze stalusami 13-14-15" polecam plastikowe ranty i kapsle VW. Zasłania to co najbrzydsze w stalówce, a kołpakiem nie jest i można pobawić się kolorami do 13 i 14" dosyć często pojawiają sie na allegro, 15" bardzo rzadko, ale jednak można trafić
natrix141 Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2013 Ostatnio kupiłem używane felgi 14' miejscami pojawiła się rdza, wiem że nie będzie to łatwe, ale zamierzam zerwać starą farbę, wyczyścić wszystko, pomalować podkładem , potem 2 warstwy koloru i na koniec warstwa bezbarwnego. Niestety nie posiadam pistoletu i będę malował sprayem. Ile farby będzie potrzebna na jedną warstwę dla 4 felg?
Swoop Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2013 Ile farby będzie potrzebna na jedną warstwę dla 4 felg? IMO średnio trzeba zakładać po puszcze na felgę - pomalowanie całości. Po 1 warstwie to możesz się zmieścić i z 1 puszką (warstwa, warstwie nie równia)
Piotrek Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2013 Według mnie samemu nie ma co się bawić ze stalówkami, ruda i tak po czasie wyjdzie. Ja swoją letnią stal robiłem na Instalatorów, Panowie znają się na swojej pracy. Polecam.
the_rahzel Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2013 Według mnie samemu nie ma co się bawić ze stalówkami, ruda i tak po czasie wyjdzie. Zgadzam się,szczególnie że koszt nie jest taki straszny.U nas w Krakowie za komplet 16" wołają 300-350zł...
Piotrek Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2013 Ja za te 13, dałem 300 zł. Doliczyli za kolor i prostowanie dwóch felg.
the_rahzel Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2013 Właśnie mój ojciec jak oddawał 4szt. z czego dwie były do prostowania to policzył 350zł z piaskowaniem i srebrnym proszkiem... Dlatego samemu się nie opłaca,samo zdzieranie farby,mordowanie się jakąś szczotą itp.,potem jakiś antykorozyjny,podkład,baza raz,baza dwa,bezbarwny... Szkoda czasu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się