Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witajcie, czy są chętne osoby (Bydgoszcz, Toruń i okolice) na spotkanie, wymianę spostrzeżeń, ew. uwag. Moglibyśmy się spotkać, umyć "pokazowo" jedną furkę (np. moją :) ) wymienić się uwagami, najwyżej drugi raz już nikt nie przyjedzie ;) Myślę że rozmowa "na żywo" z kimś będącym "w temacie" da więcej niż czytanie dziesiątek testów i opisów produktów.

pozdrawiam, Krzysiek

Posted

Cześć, ja chętnie spotkam się np w toruniu. Jestem dopiero początkującym detailerem dlatego taki spot na pewno by mi się przydał ;) Pozdr

Posted

proponuje poczekać i na lepsza aurę i na więcej chętnych:) co do miejsca i czasu "zlotu" to proponuje aby każdy zaproponował swoja miejscówkę i coś wspólnie ustalimy, pozdrawiam

Posted

jeżeli uzbiera się jakaś konkretna ilość osób to również jestem chętny. Można się umówić na parkingu obok Łuczniczki lub w Myślęcinku.

pozdrawiam

Posted

Jestem z okolic Bydgoszczy i chętnie bym zrobił jakiegoś spota, najlepiej w Bydgoszczy :)

Chciałbym zaprezentować wam mój samochód i porozmawiać na temat detalingu, na forum jest dużo tematów ale lepiej się na żywo wymienić doświadczeniami niż czytać tysiące stron :/

Oczywiście podstawa na spot to dobra pogoda :)

Posted

Ja również się piszę, jestem z okolic Torunia. Jestem zielony w temacie detailingu bo dopiero od niedawna zacząłem czytać forum... i całkowity brak doświadczenia, ale to już niedługo się zmieni mam nadzieję

Posted

dokładnie tak jak ja:) dlatego fajnie by było jakby na spot zawitała osoba, która będzie "nauczać" :)...ktoś obeznany w temacie...mmakira :o

Posted

Myśle że można by coś zorganizować u mnie, dajcie mi tylko z dwa-trzy tygodnie na ogarnięcie mojej nowej miejscówki jeszcze trochę :)

Posted

no proszę jak się ludzie zgłaszają, kuba dzięki za propozycję miejsca :good: , myślę że za 3 tygodnie będzie trzeba na kilka dni rozłożyć prezentację profi :ad::) ale spoko, jestem jak najbardziej za

Posted

Widze, że Bydgoszcz rządzi :o