Jump to content

Przysychanie pasty


chudy1987d
 Share

Recommended Posts

Witam!

Podczas korekty na moim autku ( czarna e34) miałem problem w postaci zasychającej pasty w trakcie polerki.

 

Korektę robiłem dasem + futro od flexi+fg500. Nieważne czy pracowałem na 4 czy na 6 to po max dwóch przejazdach pasta zasychała robiąc dany panel matowy i ciężko było ją zetrzeć nawet przy użyciu dużej ilości IPA. Lakier nie był gorący. Samochód stał cały czas w garażu. Co robiłem nie tak?

59442a7dc6f62_Zdjcie2731.jpg.b73d218c151278c9a16f90278cd10e4d.jpg

Link to comment
Share on other sites

1. Może dlatego że futro nie jest przeznaczone do pracy na DA.

2. Zbyt duży obszar roboczy

3. Spróbuj wymieszać FG500 z wykończeniową, pastą i powiedz jaki efekt.

Link to comment
Share on other sites

Ja FG500 daje dwie małe kropki wielkości ziarna grochu (czyli naprawdę nie duże) i pracuje na powierzchniach maks 50x50cm i mimo twardego pada i dużej temperatury panelu z lakierem się nic nie dzieje. Wypracowuje pastę dość długo na maks obrotach 1400 obrotów. Pamiętam jak robiłem Toyotę (Muti świadkiem) jak Surface Rapide mi zasychał na miękkim padzie przy 1500 obrotów i średnim docisku.

Takie zaschnięcia powstają czasami od nieumiejętnego posługiwania się polerką, czyli np. nierówne przyleganie pada do powierzchni itp.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.