Gość Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2011 Witam. Pierwsza myśl gdy usłyszałem co to "eh...serio?" Ale co tam,starszy miły Pan widocznie zżyty bardzo z autkiem więc pomogę. Od początku wiedziałem że to będzie budżetowy projekt i nie myliłem się,ramy finansowe mocno ograniczone. Początkowo nosiłem się z zamiarem zapodania jakiegoś AIO ale nie to nie ja Jedziemy z 3 kroki 3m. Najgorsza była maska polakierowana w baranka przez wściekłego malarza.Ratunkiem tylko papier. Generalnie auto jak się można spodziewać nie ciekawe, z takich o których nic się nie pisze. Zobaczymy co z tego będzie pomyślałem i zabrałem się do pracy. Niestety tym razem mało zdjęć ponieważ moje dodatkowe ręce od oklejania itp dziś zastrajkowały i musiałem sobie jakoś z żonglerką radzić sam. Z resztą i tak nie ma co dokumentować a relację wrzucam pro forma... Sztukę dla sztuki czas rozpocząć Co i czym: -Tenzi neutral -Tenzi Truck -APC Atas -Tar remover -3 kroki 3m pady 3m -AION -TW Ice -TW PEG -Meg's Endurance -Candivetro -akcesoria..... Takie autko dostałem Myjemy Coś się dzieje..... Maska tragiczna Po korekcie przed siuwaxem Wykończenie I nadszedł deszcz Właściciel zadowolony i to się liczy.Autko o zerowej aparycji i zachęcie ale praca to praca Mam nadzieję że odżyło cokolwiek. Pozdrawiam
ulik87 Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2011 nufka dziadio pewnie w pory narobił
kempus Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2011 Bardzo ładna praca jak zwykle zresztą. Jedna z tych renówek z duszą, które zawsze mi się podobały. "Stary ale jary" i to się liczy. Początkowo nosiłem się z zamiarem zapodania jakiegoś AIO ale nie to nie ja Achillesa Ps. CarLack na szybach spisuje się świetnie. Trudny w aplikacji, ale warto
Gość Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2011 kempus, Achilles no załatwiłbym ją w 4 godziny hehe ale nie..... Co do Carlack to mam dreszcze jak pomyśle
kempus Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2011 kempus, Achilles no załatwiłbym ją w 4 godziny hehe ale nie.....Co do Carlack to mam dreszcze jak pomyśle Hehe, ale efekt super. Może sie podniecam bo nigdy nie używałem tego typu produktów i może są inne, lepsze. Ale CL robi wrażenie i świetnie daje radę na trasie. W mieście trochę gorzej, ale kazdy produkt ma inna specyfikację. Mogłeś cyknąć fotkę wnętrza 19'tki. Szkoda, że dziadzius nie skusił sie na detailing wnetrza. Ps. Jak tam "blondyna" od A4? Bo sądząc po 19'stce to wypadł fryzjer albo kosmetyczka
Gość Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2011 kempus, Ta blondyna to mnie do pasji doprowadza.....zawsze coś.... A wnętrze to by dziadka zabiło chyba.I tak zrobiłem więcej niż należało
kempus Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2011 Tym razem Ty jej powiedz, że nie masz czasu jakieś nowe, ciekawe projekty w planach?
Gość Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2011 kempus, Jutro teoretycznie focus.Czas pokarze. A na tą blondynę to chyba zwyżka cenowa podziała
kempus Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2011 kempus, Jutro teoretycznie focus.Czas pokarze.A na tą blondynę to chyba zwyżka cenowa podziała No to czekam na Focusa a blondynie daj cenę jak w Spa, może to zadziała jak wabik
DaV Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2011 Auto wyraźnie odzyło , fajnie, że dziadek zdecydował się oddac w twoje ręce 19 bo to fajne, tanie autko . Nie wiem czemu ale te starsze francuzy tak mi się podobają (19, pierwsze clio, Xantia, Xm itp) jakos kojażą mi się z duzym komfortem. W fotelach xanti siedziało się wygodniej niz na kanapie
SEBCIO75 Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2011 Efekt pierwsza klasa. Aż się wierzyć nie chce jak lakier ożył.... Świetna robota!!
kempus Opublikowano 16 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2011 Auto wyraźnie odzyło , fajnie, że dziadek zdecydował się oddac w twoje ręce 19 bo to fajne, tanie autko . Nie wiem czemu ale te starsze francuzy tak mi się podobają (19, pierwsze clio, Xantia, Xm itp) jakos kojażą mi się z duzym komfortem. W fotelach xanti siedziało się wygodniej niz na kanapie Mam to samo świetne samochody z duszą, prawdziwe francuzy. Brat miał kiedyś Renault 21 Nevada i choć miałem wtedy dopiero 12 lat to pamiętam do tej pory ten samochód, wygodny jak diabli, do tego podobał mi się z wyglądu. Nowe francuzy to nie to samo.
Gość Opublikowano 16 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2011 kempus, Dokładnie.Nowe zatraciły tą miękkość franzuzów.Gdzie ten komfort z Renault Safrane albo XM'a... Sorki za OT
Camel- Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 Teraz ogólnie jest tendencja do robienia twardszych aut. I zaczęło się mniejwięcej na Mondeo mk3 Jeszcze C5 mojego wuja z okresu mk3 była miękka nawet na ustawieniach Sport.
DaV Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 Te nowe francuzy fakt wyglądają nadal pięknie ale juz praktycznie ze starszymi łączy je tylko znaczek i pochodzenie . Dobrze, że te nowsze jeszcze mają hydro-pneumatyczne zawieszenie.
Szymon871 Opublikowano 18 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2011 Panowie a czy pasty megsa #105 i #205 dałyby ten sam efekt co te 3korki od 3M?
cocolino Opublikowano 19 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2011 Teraz ogólnie jest tendencja do robienia twardszych aut. I zaczęło się mniejwięcej na Mondeo mk3 Jeszcze C5 mojego wuja z okresu mk3 była miękka nawet na ustawieniach Sport. No to poleciałeś pan teraz po całości A słyszałżeś pan jaki model zapoczątkował new edge design, jaki model był pierwszy wypuszczony już nie chcę pisać w tym klimacie ale powiedzmy w linii ..? I jeszcze - które marki samochodów wzorowały się na fordzie i new edge design wytłaczając na swoich modelach wypukłe maski, ostre reflektory i szybkie długie linie wzdłuż nadwozia ? Nic dziwnego, że gruby mimo, że ma RSa mk II ślini się na mk I bo każdy normalny posiadacz Foki tak ma. Po prostu-od tego się zaczęło, a że motoryzacyjne lata, zwłaszcza w PL lecę niemiłosiernie szybko ciężko się temu dziwić.
Camel- Opublikowano 19 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2011 Powiedział fanatyk Focusa Poza tym co ma stylistyka do tendencji do twardszych zawieszeń?
cocolino Opublikowano 19 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2011 Powiedział fanatyk Focusa Poza tym co ma stylistyka do tendencji do twardszych zawieszeń? A to,że twardsze zawieszenia zaczęły się od Foki a nie od mundka Oczywiście jest to zdanie fanatyka Focusa ale koniec już OT bo się modek wkurzy. Fajna Renata
ariello01 Opublikowano 20 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2011 każdy normalny posiadacz Foki tak ma. Po prostu-od tego się zaczęło A czy Edge Design nie zaczęlo sie od Forda Ka?? Sory za OT, ale to tak w ramach sprostowań
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się