elja88 Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 Witam, mam taki problem, że nie mogę usunąć wszytskich rys. Mój zestaw do polerki: das-6+UC+SX+DC step 2+ pady 3m zielony, niebieski, żółty i czarny. Pierwszy samochod po dlugich lektrurach forum jakoś poszedł ale lakier był delikatny - Alfa 147. Niżej kilka zdjęć efektu alfy po UC: lakier był w bardzo słabym stanie, matowy i z głębokimi rysami, ale pomimo, że jestem nowicjuszem to wyszło nieźle. teraz zabrałem sie za swóją a3 i mam problem z wyprowadzeniem rys, na poniższych zdjęciach jest efekt po UC 2-3 krotnym na zielonym padzie 3m, powoli wypracowywane do samego końca i zdjęcie po samej glince. i moje pytanie, czy może użyć agresywniejszych past? moze spróbować system 3m, moge kupic testery po 100ml za 15zł za sztukę, czy może uciec sie do wełniaka? jak będzie sie sprawdzał z das-6? wiem, że jest to słaba polerka, ale w tym miesiącu i z tym samochodem wolałbym sobie poradzić właśnie z nią. w następnym miesiącu kupie rotację bo jednak das-6 nie jest zbyt mocną maszyną. A może SSR3 na zielonym padzie? Prosiłbym o jakieś rady bo niestety po zachwytach nad sobą, sprzętem i chemia po alfie która wyszła naprawde dobrze, to moja a3 sprowadziła mnie na ziemie, kolor to MINGBLAU PERLEFFEKT, jeżeli ma to jakieś znaczenie, maska była malowana, na reszcie samochodu oprócz zderzaka przedniego jest lakier oryginalny, samochód z 2001r.
MM.MM Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 UC trochę za słabe, kup testery 3M i zobaczysz że o wiele lepiej wyjdzie. Ps. Spróbuj UC na wełniaku, da radę.
elja88 Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 dzieki za rade, mysle ze na welniaka jeszcze za wczesnie na wszystko przyjdzie pora, dzisiaj juz nie dam rady, ale jutro z rana lece po system 3m i bede walczyl, napisze jak poszło
julian Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 elja88, FC+ i wełna, potem jeden przejazd FC+ na zielonej gąbce i powinno być ok. oczywście będziesz musiał trochę powalczyć z hologramami, ale ten przejazd FC+ na gąbce po wełnie dużo ułatwi.
saintmc Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 a jak powiem inaczej:) zamiast iść w 3M to może w Menzerne. Wełniak na FG500, później średnim FF3000 albo SF4000 i ew finisz na samym SF4000. Albo Victoria, mało osób na forum używa, ja miałem okazję i naprawdę fajne pasty. Na zielonym 3M 103. Średni 105 i finisz 104 i też da radę. UC odpada do takich zabaw:)
julian Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 ta nowa linia menzerny jest na prawdę bardzo dobra, moim zdaniem widać mega postęp w stosunku do poprzedniej linii produktów. victoria nie jest mi znana, ale można ew. próbować jeszcze z wolfem, mają jeden produkt z pólki killerów, działa na pułapie FC+, tylko hologramów jakby mniej.
JM63 Opublikowano 9 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2011 Podepnę pytanie pod temat, bo mam ten sam problem. Jak ma się ABW Hard Cutting do zielonej 3M? Bo męczyłem kawałek maski ze 2h używając ABW HC z FC+ i dosłownie ledwo co widać różnicę...
Puch Opublikowano 9 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2011 To ja już się pogubiłem. W innym temacie zamiast zielonego korka polecono mi UC do DA. Moim zdaniem FC+ z DA się ciężko pracuje, żeby nie powiedzieć, że prawie się nie da bez odrobiony EF (żółtego korka). DAS-6 jakby był za słaby do FC+. Ciężko wypracować pastę, zaraz zapycha pad, itp. Jestem nowicjuszem, więc może coś robię źle - ale moim zdaniem FC+ średnio nadaje się do DA. *** W takim razie jaką mocną pastę polecilibyście do DA ? A może najlepiej futro + UC ?
spons Opublikowano 9 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2011 Podepnę pytanie pod temat, bo mam ten sam problem. Jak ma się ABW Hard Cutting do zielonej 3M? Bo męczyłem kawałek maski ze 2h używając ABW HC z FC+ i dosłownie ledwo co widać różnicę... ABW w mojej opinii jest bardziej user-friendly i mniej sie zuzywa (niebieski), moze za bardzo sie z ta maska piescisz?
JM63 Opublikowano 9 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2011 Przeróżnych technik próbowałem- mocny docisk, słaby docisk, maksymalna prędkośc, mała prędkość, wolne przesuwanie, szybkie przesuwanie maszyny, aż po ruchy 'szorujące', dodanie do FC+ EF i Scratch remover'a... 4-5 prób i nic. Uprzedzając pytania: lakier dwuwarstwowy, maszyna DA.
elja88 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2011 dzieki za pomoc, zestaw 3m+gąbki 3m spisują się bardzo dobrze, tylko troche mnie irytuje że pylą znacznie bardziej niz Maguiar's, samochodu jeszcze nie skończyłem ale jest bardzo dobrze
JM63 Opublikowano 12 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2011 Może po nałożeniu pasty na pad, spróbuj psiknąć QD, powinno zredukować pylenie
sinrock Opublikowano 12 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2011 Chcesz czy nie to prawda jest taka, że wcześniej czy później użyjesz wełny z FC+/FG500 bo jest masa lakierów gdzie zielony pad z mocną pastą czy to 3M czy Menzerną, nadają się tylko do odświeżenia Nie wspominam już nawet o papierze wodnym Co do DA i wełny to nie próbowałem ale ponoć się nie lubią, któryś z kolegów na forum mówił o tzw. świńskich ogonkach po takim zestawie więc odradzam. Julian dobrze prawi z tym by po wełnie przelecieć całość jeszcze raz zielonym z FC+, w zależności od lakieru średnia pasta może okazać się za słaba do wyprowadzenia hologramów po wełnie, co potwierdzam z doświadczenia... UC+DA nazwał bym raczej średnim zestawem, rys tym większych nie usuniesz/zamaskujesz za to ładnie odświeżysz lakier, z FC+ będzie już lepiej ale jak chcesz robić auta od czasu do czasu to kup rotację
elja88 Opublikowano 21 Lipca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 dzieki za pomoc wszystkim, udało się po części, ale jednak nie jestem zadowolony w pełni, chyba bez rotacji i wełniaka nie ma co walczyć... ale z metra lakier wydaje się idealny, więc nie jest źle, defekty są widoczne w mocnym słońcu z bardzo bliska i pod halogenem 2x400W, teraz pozostało kupić rotacje i przed zimą zrobić jak należy. Wrzucam fotki efektu, nie ma zdjęć po halogenem ale coś tam widać. https://picasaweb.google.com/1166461073 ... yuDfm4eLRg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się