Jump to content

Hyundai Tucson


proximo
 Share

Recommended Posts

Trafił sie taki oto rodzynek (hyundaia na forum jeszcze nie było z tego co sprawdziłem )

Hyundai Tucson rocznik 2008 chyba. Stan lakieru fatalny a na dodatek bardzo wrażliwy na zarysowania , co chyba da sie zauważyć :) Zapraszam do relacji. Prace wykonywałem sam, zdjecia również (choć nie ukrywam, przydałby sie pomocnik)

 

Użyte środki:

 

Z zewnątrz:

Tenzi truck clean

Duragloss #901

Apc Poorboy's

Glinka Bilt Hamber soft

FK 1000P

FK Trim Restorer

 

Korekta:

Silverstorm + 3m BP

Scholl S03, S17+

3m Fast Cut+

Poorboy's SSR2

Pady 3m żółty oraz niebieski

Biały monster shine

Pomarańczowy ABW

 

Wewnątrz:

Apc Poorboy's

Poorboy's Natural Look

Autoglym Car glass polish

 

Szyby:

Autoglym Car glass polish

Ipa

Rain-x

 

Przyjechał w takim stanie:

 

p62799001.jpg

 

p62799033.jpg

 

p62799064.jpg

 

Bedzie z czym się bawić...

 

p62799075.jpg

 

Robactwo, ptasie odchody i inne takie rarytasy ;)

 

p62799126.jpg

 

p62799157.jpg

 

W środku fatalnie nie było ale ...

 

p62799198.jpg

 

p62799209.jpg

 

Zaczynamy - Prewash z tenzi trucka + mycie na 2 wiadra DG

#901

 

p627992410.jpg

 

Pedzlowania co nie miara

 

p627992911.jpg

 

p627993112.jpg

 

Na felgi poszedł Bilberry Wheel Cleaner

 

p627993413.jpg

 

Po dokładnym spłukaniu auto zostało wstawione do garażu i wyglinkowane z użyciem glinki Bilt Hamber

 

p628994114.jpg

 

Czas zobaczyć co sie na aucie kryje

 

p629994215.jpg

 

p629994316.jpg

 

w świele halogenu jest jeszczze gorzej:

 

p629995118.jpg

 

auto bylo zapewne modelem pokazowym ale po zdjeciu naklejek nie usunieto pozostalosci po nich ;)

 

p629995219.jpg

 

p629995722.jpg

 

p629996823.jpg

 

p629997126.jpg

 

p629997428.jpg

 

Maska:

 

p629997730.jpg

 

p629997931.jpg

 

p705007358.jpg

 

p705007759.jpg

 

 

Na pierwszy ogień poszly lampy tył:

 

p703002543.jpg

 

p703002644.jpg

 

p703003546.jpg

 

p703003445.jpg

 

Troche 50/50 z prac:

 

p705009063.jpg

 

p704006956.jpg

 

p704007157.jpg

 

p705008260.jpg

 

p705008361.jpg

 

p705008862.jpg

 

Zabezpieczenie powłoki lakieru oraz szyb i plastików zewnętrznych

 

p706009364.jpg

 

Na szyby powędrował Rain-x po uprzednim wyczyszczeniu szyb srodkiem Autoglym CGP oraz przetarciem IPA

 

p706011876.jpg

 

Wisienka na torcie czyli położenie wosku

 

p706009565.jpg

 

p706009868.jpg

 

Wnętrze:

 

p704004249.jpg

 

p704005654.jpg

 

p704005855.jpg

 

p704004651.jpg

 

p704004852.jpg

 

Po korekcie

 

p706010270.jpg

 

p703003747.jpg

 

Otarcie na lusterku niestety było zbyt głebokie

 

p706010973.jpg

 

p706010069.jpg

 

p706011675.jpg

 

p702000535.jpg

 

p702001037.jpg

 

p702999139.jpg

 

p702999240.jpg

 

p702999742.jpg

 

Niestety zdjęć całokształtu po pracy nie mam. Miała być dziś rano sesja ale ulewa w Gdańsku nie pozwoliła... Powiem tylko że świetnie kropelkowal ;)

Link to comment
Share on other sites

Pomimo, że zdjęc nie było dużo fajnie oglądało się relacje :) . Auto odzyskało dawny blask, dobra robota :good:

Link to comment
Share on other sites

Dziękuje za komentarze!

 

ulik Sam nie wiem, nie pytałem, ale mysle ze udzial w tym mialy myjnie reczne. Ten lakier jest bardzo podatny na rysowanie a w polaczeniu z szybkim myciem recznym - widac na zalaczonym obrazku :D

 

stepien - oznaczen nie sciagalem (niestety) mase roboty przy nich mialem a i tak daleko do ideału... Ściagac latwo po podgrzaniu (bez przesady) lub zyłką ucinając taśme. Potem uzywasz srodka do usuwania kleju.

Link to comment
Share on other sites

gruby_RS

super fotki to sa w Twoich relacjach :) nie mówiąc już o robocie...

 

dzinkins

wosk mial byc trwaly a taki mam akurat pod reka ;)

 

fedur

dzięki :good: SSR2 tutaj mi sie nie sprawdzil miejscowo sprawdzalem go tylko. Nie ma tendencji do szybkiego schniecia wiec mi sie podoba, ale zbiera srednio ;)

 

yukon, marcell

:good:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Mału update

 

Dziś myłem Tucsona, pytałem właściciela jak często mył auto i gdzie ale jak sie okazało ni był on myty od tamtego czasu :D Odziwo nie wyglądał źle.. pomimo paru bardziej wrośniętych ptasich kupek ;) ale deszcz zrobił swoje :kox:

 

Najważniejsze - wosk 1000p trzyma sie cało i zdrowo :) jedynie na masce troche słabo... ale jak na auto, które cały czas jeździ i nocuje pod chmurką myślę że jest nieźle.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.