Skocz do zawartości

Ślady po papierze wodnym


kedar

Rekomendowane odpowiedzi

Poprzedniej zimy nabawiłem się kilka rys po cofaniu w zmrożony śnieg (czyt.lód). Chciałem to usunąć papierem wodnym 2000, ale chyba za mało wody użyłem w tym procesie. W rezultacie powstało coś takiego. (fotki wykonano tel.)

Jeśli psiknę Pro-Detailer to ślady są niewidoczne dopóki QD nie wyschnie, próbowałem, cleaner Prestone, wosk koloryzujący Nigrin (najlepiej ukrywa), ale może coś innego usunie, a nie zamaskuje te rysy.Na razie mam na wyposażeniu SSR2 i SSR1. Próbować czy kupić coś innego, pewniejszego?

59442a7a3842d_Black2.jpg.0c7bc557ed6a08e4ac071c2df10fd91c.jpg

59442a7a3b813_Black1.jpg.81660fe392282f904d7c0b47f1e99c0d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałeś, że po papierze ściernym zostanie blask, bo nie rozumiem...

myślałem,że będzie matowe,a nie takie porysowane. Tamte rysy były mniej widoczne, może niepotrzebnie spanikowałem, ale wcześniej nie miałem styczności z papierem wodnym.

Jaką pastę polecisz do polerki ręcznej? Bo o maszynkę do polerowania to ciężko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym Ci polecił zrobić tak:

np na aplikatorze tri color przy użyciu Victori 103, zielonego korka, ew menzerny fg500.

Jak nie da rady, to trzeba zobaczyć czy clar nie jest ściągnięty. Jak nie to papierkiem 3000 (z wodą oczywiście) delikatnie przeszlifować i ww czynność powtórzyć.

 

Mi osobiście megs nie podchodzi. Wczoraj robiliśmy test (niedługo będzie wrzucone nagranie z tego). Na drzwiach Hondy Civic 2005rok. Kolor czarna perła. Usuwałem przycierkę parkingową z drzwi od pasażera. Został ślad około 35cm wysokości i 5-8cm szerokości po papierze wodnym 2000. Podzieliliśmy sektor na 2 i poszedł na maszynie test 2 padów URBAN i past Megs UC oraz Victoria 103.

 

Megs US- 2-3 przejazdy, inspekcja: uszkodzenie po papierze jest widoczne. kolejne 2-3 przejazdy, inspekcja: uszkodzenie praktycznie nie widoczne ale jest.

 

Victoria 103 - 2-3przejazdy, inspekcja: uszkodzenie praktycznie usunięte. 1-2 przejazdy, inspekcja - uszkodzenia po papierze nie ma.

 

 

wnioski?

 

ręcznie też testowaliśmy i Megs wypadł na szarym końcu niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie da rady, to trzeba zobaczyć czy clar nie jest ściągnięty.

Niebardzo rozumiem, bo mój lakier to akryl. Skoro polecacie UC na tri color, to ja spróbuję najpierw środkami, które mam tzn. zacznę od mniej ściernego SSR1, jak nie pomoże to SSR2 potem SSR1. Jak nie pomoże to kupię Victorię 103.

Jak nie to papierkiem 3000 (z wodą oczywiście) delikatnie przeszlifować i ww czynność powtórzyć.

Papieru na wodę wolę już nie dotykać :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw to papierem 3000 i potem od razu SSR2. Na walkę ze zmatowieniem za pomocą SSR1 nie trać czasu ani siły ;)

SSR1 możesz sobie wykończyć element jak już odzyska połysk po SSR2.

Nie znalazłem w okolicy takiego papieru, więc zacząłem od razu SSR2 potem SSR1 i ślady zostały minimalne widoczne tylko z baaardzo bliskiej odległości. W urlopie się przyłożę, bo będę robił całe auto to myślę,że zniknie ślad całkowicie.

Dziękuję za podpowiedzi.

PS. Fajnie się pracuje z SSR-ami i uświadomiłem sobie, że pasty typu Tempo, Plastmal powinny iść do lamusa :P Kto nie wierzy, niech spróbuje tych past.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.