Jump to content

Mercedes E klasse


Sucre
 Share

Recommended Posts

Witam

Wrzucam zdjęcia samochodu nad którym męczyłem się przeokrutnie...pierwszy raz miałem styczność z tak twardym lakierem, był on zmatowiony/przygaszony, masa rys, jak mniemam nigdy nie widział wosku. Mercedes E klasse, rok 2006, prócz zderzaków wszystkie elementy w ori lakierze. Korekta przeprowadzana jak zawsze pastami megsa, pad biały urban i czarny abw. Po korekcie IPA, AG SRP i Colli 476. Korekta na 70-80%. Ten lakier pokazał mi jak dużo jeszcze nauki przede mną. Widzę że trzeba będzie zaznajomić się z futrem i papierkami.

 

Tak samochód wyglądał po podstawieniu pod dom, szybkie mycie i wjazd do garażu na glinkowanie bo zaczynało padać.

imgp3412h.jpg

imgp3413.jpg

imgp3414.jpg0

imgp3415v.jpg

imgp3416q.jpg

imgp3417l.jpg

imgp3419v.jpg

imgp3420ls.jpg

imgp3423.jpg

imgp3424m.jpg

imgp3426.jpg

imgp3427.jpg

imgp3429.jpg

imgp3430z.jpg

imgp3431.jpg

imgp3432t.jpg

 

Maska wyglądała najgorzej, po malowaniu zderzaka panowie lakiernicy chcieli ją "przepolerować"...raczej im się nie udało, zostawili za to przepiękne hologramy.

imgp3433k.jpg

imgp3434.jpg

imgp3435.jpg

imgp3436m.jpg

imgp3437.jpg

imgp3440d.jpg

imgp3441b.jpg

imgp3442m.jpg

imgp3446.jpg

imgp3448.jpg

imgp3450.jpg

imgp3451.jpg

imgp3454.jpg

imgp3456v.jpg

imgp3459f.jpg

imgp3461.jpg

imgp3464.jpg

 

Nad maską spędziłem chyba z trzy godziny :shock:

 

imgp3465.jpg

imgp3467.jpg

imgp3468j.jpg

imgp3470a.jpg

imgp3473t.jpg

imgp3475z.jpg

imgp3476.jpg

imgp3477u.jpg

imgp3478q.jpg

imgp3479m.jpg

imgp3480o.jpg

imgp3481.jpg

imgp3482r.jpg

imgp3483v.jpg

imgp3484.jpg

imgp3485b.jpg

imgp3486.jpg

imgp3487.jpg

imgp3488.jpg

imgp3490t.jpg

imgp3491y.jpg

imgp3492h.jpg

imgp3493w.jpg

imgp3494.jpg

imgp3495.jpg

imgp3496.jpg

imgp3497m.jpg

imgp3498d.jpg

 

Właściciel gdy zobaczył samochód bardzo się ucieszył z jego "nowego wyglądu".

Ja z korekty byłem średnio zadowolony, kilka rys zostało ale myślę że normalnymi metodami ( czyt. padami ) nie dałbym rady. Żałuję że na pokładzie nie miałem wełniaka..

Link to comment
Share on other sites

Kolego świetna robota, zdjęcia 50/50 pokazują wkład Twojej pracy. Powiedz ile czasu nad nim spędziłeś i czego użyłeś do opon?

 

Dziwi mnie tylko że megs nie poradził sobie z wszystkimi swirlami..

Link to comment
Share on other sites

Właściciel gdy zobaczył samochód bardzo się ucieszył z jego "nowego wyglądu".
Trzeba było dać właścicielowi kilka rad jak powinien prawidłowo dbać o lakier, aby efekt Twojej ciężkiej pracy utrzymał się jak najdłużej.
Link to comment
Share on other sites

Zgadzam się z przedmówcami.. teraz to wygląda jak MERCEDES :good: co do pracy nad autem i jego lakierem to wiem coś o tym,kształt elementów nie ułatwia pracy no i twardość lakieru daje też nieźle popalić :ad: dobra robota

Link to comment
Share on other sites

Trzeba było dać właścicielowi kilka rad jak powinien prawidłowo dbać o lakier, aby efekt Twojej ciężkiej pracy utrzymał się jak najdłużej.
,

 

no właśnie... ile czasu auto jest wstanie utrzymać taki stan po korekcie??? zachowując podstawowe zasady przy myciu itp?

Link to comment
Share on other sites

Na oponki nałożony Cartec Vinyl..używam go od kilku lat i uważam że jak za tą cenę to bardzo fajnie się sprawdza. Co do maski to bardzo brakowało mi małych padów ( jak na złość wszystkie były brudne ), dużą gąbkę ciężko się prowadziło po tych fikuśnych kształtach nad lampami..

Lakier bardzo twardy, po pierwszych przejazdach byłem w lekkim szoku, nie wiem czy megs za słaby ale widzę że trzeba zainwestować w wełniaka.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.