Sucre Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 Witam Wrzucam zdjęcia samochodu nad którym męczyłem się przeokrutnie...pierwszy raz miałem styczność z tak twardym lakierem, był on zmatowiony/przygaszony, masa rys, jak mniemam nigdy nie widział wosku. Mercedes E klasse, rok 2006, prócz zderzaków wszystkie elementy w ori lakierze. Korekta przeprowadzana jak zawsze pastami megsa, pad biały urban i czarny abw. Po korekcie IPA, AG SRP i Colli 476. Korekta na 70-80%. Ten lakier pokazał mi jak dużo jeszcze nauki przede mną. Widzę że trzeba będzie zaznajomić się z futrem i papierkami. Tak samochód wyglądał po podstawieniu pod dom, szybkie mycie i wjazd do garażu na glinkowanie bo zaczynało padać. Maska wyglądała najgorzej, po malowaniu zderzaka panowie lakiernicy chcieli ją "przepolerować"...raczej im się nie udało, zostawili za to przepiękne hologramy. Nad maską spędziłem chyba z trzy godziny Właściciel gdy zobaczył samochód bardzo się ucieszył z jego "nowego wyglądu". Ja z korekty byłem średnio zadowolony, kilka rys zostało ale myślę że normalnymi metodami ( czyt. padami ) nie dałbym rady. Żałuję że na pokładzie nie miałem wełniaka.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiLu Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 Fajnie wyszło Co nałożyłeś na opony? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 Kolego świetna robota, zdjęcia 50/50 pokazują wkład Twojej pracy. Powiedz ile czasu nad nim spędziłeś i czego użyłeś do opon? Dziwi mnie tylko że megs nie poradził sobie z wszystkimi swirlami.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cash Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 Ta maska ma makabryczny kształt do pracy Dobra robota Lakier chyba twardy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 pierwszy raz miałem styczność z tak twardym lakierem Ładna metamorfozę mesio przeszedł Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prezes Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 Lekko zmasakrowany był, ale całkiem nieźle sobie poradziłeś, brawo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 po pierwsze : jak można było tak zpuścić tak dosyć swierze auto po drugie : kawał dobrej roboty po trzecie: teraz godnie reprezentuje markę gwiazdy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator krd Posted June 23, 2011 Moderator Report Share Posted June 23, 2011 Wreszcie wyglada jak na limuzyne przystalo Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcell Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 Właściciel gdy zobaczył samochód bardzo się ucieszył z jego "nowego wyglądu". Trzeba było dać właścicielowi kilka rad jak powinien prawidłowo dbać o lakier, aby efekt Twojej ciężkiej pracy utrzymał się jak najdłużej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavlik Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 Autka dyrektorskie tak maja, jak brudny to na automat. 5 minut i autko czyste a wystarczy chwilke poszukac myjki recznej albo dac pracownikowi aby pojechal na bezdotykowa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 Teraz to wygląda jak prawdziwy MIECZYSŁAW, fajna robota i widać rezultat ciezkiej pracy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
npiotr Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 dobra robota, brakuje tylko zabezpieczenia nadkoli jakiś dressingiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biggie Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 Zgadzam się z przedmówcami.. teraz to wygląda jak MERCEDES co do pracy nad autem i jego lakierem to wiem coś o tym,kształt elementów nie ułatwia pracy no i twardość lakieru daje też nieźle popalić dobra robota Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartolomeo Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 Fajny efekt jak na tak zawalony samochod , na takim kolorze mozna pokazac prawdziwy efekt ciezkiej pracy Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocket Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 Trzeba było dać właścicielowi kilka rad jak powinien prawidłowo dbać o lakier, aby efekt Twojej ciężkiej pracy utrzymał się jak najdłużej., no właśnie... ile czasu auto jest wstanie utrzymać taki stan po korekcie??? zachowując podstawowe zasady przy myciu itp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal55yh Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 Samochód odzyskał swój prestiż, bo wyglądał okropnie. Lakier piekielnie twardy, wiem coś o tym Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted June 24, 2011 Author Report Share Posted June 24, 2011 Na oponki nałożony Cartec Vinyl..używam go od kilku lat i uważam że jak za tą cenę to bardzo fajnie się sprawdza. Co do maski to bardzo brakowało mi małych padów ( jak na złość wszystkie były brudne ), dużą gąbkę ciężko się prowadziło po tych fikuśnych kształtach nad lampami.. Lakier bardzo twardy, po pierwszych przejazdach byłem w lekkim szoku, nie wiem czy megs za słaby ale widzę że trzeba zainwestować w wełniaka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caddy Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 Korekta lakieru naprawdę niezła ale efekt psują nadkola. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nesta1313 Posted June 25, 2011 Report Share Posted June 25, 2011 Z wielką przyjemnością ogląda się taką fotorelację Mam pytanie odnośnie pada. Czarny ABW używałeś przy korekcie czy już jako 'dopieszczenie' lakieru ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted June 26, 2011 Author Report Share Posted June 26, 2011 Przy korekcie z megsowa 205 i drugi przy SRP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now