Geno Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2011 Z tego co słyszałem po lifcie Vito trochę się poprawiło, ale wiadomo, nie jest to auto do jazdy z wielkimi prędkościami w zakrętach. Po prostu, komfortowe przemieszczanie się prędkością koło stówki po drogach szybkiego ruchu W takim razie, kiedy będę czyścił wnętrze, załatwię sobie magiczną drabinkę i nawoskuję resztę. Tak BTW dziś w nocy poszedł deszcz, nie ma to jak szczęście
kaffel123 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2011 Ale ja proponuje nawoskować ci dach. Weź drabinę i dasz radę. Wiem, że to nie będzie łatwe ale lepiej raz na 2 miechy się pomęczyć niż mieć zrąbany lakier na dachu.
Geno Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2011 Spokojnie, jak już mówiłem, w przyszłym tygodniu powinny być gumy na tył, to od razu zrobię czyszczenie podłogi i plastików w środku + woskowanie dachu.
Camel- Opublikowano 25 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2011 Wuj ma przedliftowe Viano z 2008 roku i jakoś nie zauważyłem, żeby było cynkowane Nie mniej jednak auto jest w wersji Ambiente i zgodnie z oznaczeniem vitowskim powinno się nazywać 123CDI Również w automacie. Silnik chodzi przemistrzowsko, dobrze się zbiera w najmniejszej budzie, ale zawieszenie... no bus, więc sportowo tym nie pojeździsz. Póki nie załadujesz tyłu to jeździ się źle, więc osobówka z niego słaba. Czytam tak właśnie, że wymyłes całe auto i wysuszyłeś... raz myłem jego Viano i na drugi raz nie jestem psychicznie gotowy Latałem chyba przez pół godziny z drabiną tylko osuszając dach. A ma jeszcze szyberdach, więc ciut musiałem przy tym posiedzieć. Żeby nie było za łatwo, dach w Viano/Vito nie jest płaski... Fajnie, że dbacie tak o auto, ta czerwień jest super, zderzaki i grill też (zorientowałem się ) ale felgi to chociaż oryginalne 16 z Viano mogliście wrzucić. Na bocznej listwie/błotniku nie ma oznaczenia, bo to jest Vito, nie Viano
Geno Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2011 Chciałem wrzucić ori 16stki, ale po raz 3800, a po dwa nie mieli na stanie Jedyna rzecz, której nie mogę sobie odżałować, bo wsadziłem to co chciałem łącznie z dużym radiem, bixenonem skrętnym, dodatkami z zewnątrz, a o felgach nie pomyślałem, szkoda. Fakt, z dachem się trudno pracuje, bo jest nierówny, ale stając na progach wszystko można ogarnąć Co do ocynku, to taką informację dostałem, że od 2006 ocynk w Mercach jest, ale czy w Vito od 2006 nie wiem, wiem, że nasz na pewno cały jest U nas Viano nie wchodziło w grę, bo niestety, tam max 8 osób, a to dla nas za mało. Oj ten 3.0V6 z automatem robi ładną robotę ! Nie mówiąc o 3,5V6 - ale tutaj czy się stoi czy się jedzie 2o się należy
Camel- Opublikowano 25 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2011 geno, mój wuj ma do sprzedania swoje oryginalne 16 z oponami Conti. Nie pamiętam ile chciał, ale moge go podpytać jakiś chcesz
Angelo Opublikowano 25 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2011 heh troche nie na temat detalingu ale zwiazane z twoim autem. Mam Vito 115 CDI i spotkała mnie przykra sprawa. Autko stało sobie pod blokiem i na drugi dzien ruszając usłyszałem ze chyba mam dziurawy wydech. Niestety po oględzinach okazalo sie ze ukradziono mi katalizator. Wycinaja go podobno w 10-15 sekund jakimś tam ucinakiem do rurek. Koszt nowego w serwisie 7,5 tysia Na policji mówili mi ze jestem 3 w tym miesiącu a w zeszlym mieli 8 takich przypadków a 13 przypadków od sprinterów. do sprintera kosztuje 13,5 tysia. Niezle nie??? Niestety nie kupiłem w serwisie ale to juz inna opowiesc. oby cie to tez nie spotkało. Pozatym fajny projekt, chcialbym kiedys zrobic tak swojego.
Geno Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autko użytkowane jest raczej poza Wawą, zawsze stoi pod firmą itd., ale wiadomo, skoro to chwila to może się i coś przytrafić Sprintery też ? Eh BTW: Wczoraj pod jednym z centrów ( kerfur Targówek ) ktoś odkręcił nam śruby w prawym przednim kole. Po drodze się nie zorientowaliśmy, ale coś delikatnie gruchotało. Myśleliśmy, że może klocki się poluzowały. Dojechaliśmy do oponiarza, coby podlewarować auto. Podszedłem, jedna śruba została mi w ręku, a reszta trzymała się na końcówkach, nasza mina ( W tej relacji pokazywałem jak działa R222, tylko to jedno jedyne koło umyłem i tym właśnie ktoś się zainteresował ).
Angelo Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2011 poluzowane śruby miałem juz nie raz w moim mondeo. Mam czarne felgi 17" i komus zawsze sie spodobaja, jednak zawsze dają sobie spokój bo na każdym kole 2 z 5 śrub sa śrubami zabezpieczającymi. Ale nie raz jechałem na 2 śrubach, tyle ze to szybko idzie wyczuc.
Pavlik Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2011 ktoś odkręcił nam śruby w prawym przednim kole - znam i takie przypadki, ale czy po odebraniu auta z salonu sprawdziłeś dokręcenie śrub?
Geno Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2011 Nie, to nie w tym, chodzi o felgi Accorda. Z Vito do tej pory wszystko w najlepszym porządku
Franek Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2011 Kurcze, te odważniki wulkanizator mógł przykleić od środka
Camel- Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2011 Pavlik, takie same ma mój wuj w Viano
Geno Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2011 No i właśnie takie też chciałem założyć, ale krzyknęli chorą cenę jak na 16stki
Geno Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2013 Majówka, wiadomo trzeba odszczurzyć grata. 60kkm zrobił, przez ten czas był raz myty przeze mnie, a tak to "zaufana myjnia ręczna" i bezdotyki. Plus 3-4 mycia w serwisie Na przyjęciu wyglądał tak : Tutaj jedno nabicie Glorii Kilka Glorii potem : Spłukawszy, przyszedł czas na odsmalanie. Oczywiście Prickbort oraz IronX : A w takim stanie był lakier po glinkowaniu, dobrym umyciu, wysuszeniu : Najpierw poszedł zielony pad 3M i do tego FG500 : Potem żółty Flexi oraz 2500 : Wykończone niebieskim 3M i 4000 : Jakieś tam fifti/fifti : Tutaj już na gotowo : Ogólnie szajnink lajk e myror, całość obleciana Ultrafiną : Nie chciało mi się woskować, bo wiadomo, że dwa mycia na "myjni" i wszystko spłynie, więc tylko dla podbicia koloru : Tutaj Pneu na oponki : A tutaj już na gotowo, gotowo, gotowo. Plastiki poszły w 303AP :
Sucre Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2013 Bardzo fajny autobus, całą robotę robi w nim piękny kolor Jak dużo czasu potrzebowałeś na takie odszczurzanko?? Nie lepiej jako last step było dać sonaxa
JM63 Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2013 Nooo panie, teraz to + 30 do Vmax'a na S8 Ładnie wygląda
kamilgt Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2013 Na szybach jakieś NW czy Sz.P. Prezes nie lubi?
Administrator Evo Opublikowano 1 Maja 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2013 Żółci tysiąc !
Geno Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2013 Evo, żółci tysiąc 200 ! NW nie ma, Prezes nie trawi. Czasowo wyszło od 9 do jakiejś 14 z przerwami na co nie co Sonaxem gardzę, więc odpada na wejściu Paweł, senks mejt, aj aprisziejt dat
Franek Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2013 kiedy wchodzi ori koło z Viano Avantgarde?
Geno Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2013 Franek, będziesz w rajchu, to się rozejrzyj. Cena nie gra roli, niemiec musi płakać jak będzie sprzedawać - rozumiemy się ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się